Re: The Last of Us Part II

197
Wat mij opvalt is dat deze game enorm snel is gedaald in prijs. Voor minder dan de helft vd releaseprijs heb je hem nu al? Mss een stunt vooraleer de PS5 remaster uitkomt of is die trend nu overbodig owv die gratis digitale upgrade en terugkerende compatibiliteit?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: The Last of Us Part II

198
RoyVdW wrote:Wat mij opvalt is dat deze game enorm snel is gedaald in prijs. Voor minder dan de helft vd releaseprijs heb je hem nu al? Mss een stunt vooraleer de PS5 remaster uitkomt of is die trend nu overbodig owv die gratis digitale upgrade en terugkerende compatibiliteit?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
of ze zijn al aan deel 3 bezig !!!

Re: The Last of Us Part II

199
RoyVdW wrote:Wat mij opvalt is dat deze game enorm snel is gedaald in prijs. Voor minder dan de helft vd releaseprijs heb je hem nu al? Mss een stunt vooraleer de PS5 remaster uitkomt of is die trend nu overbodig owv die gratis digitale upgrade en terugkerende compatibiliteit?
Het is volgens mij gewoon heel goede reclame voor hoe sterk een PlayStation exclusive kan zijn. Hoe meer mensen deze game spelen, hoe beter natuurlijk. Dus op zich kan ik het alleen maar toejuichen dat er nu nog meer mensen deze game zullen ontdekken :)

Re: The Last of Us Part II

201
Sanity penguin wrote: 18 Oct 2021 12:09 Aan deze bezig via PS now. Toch wel weer een prachtig vormgegeven game. Spanningopbouw in het verhaal zit ook wel snor.
Zeker :) En de diepgang in het verhaal vind ik ook prachtig. De motivaties van de personages beetje bij beetje echt beginnen begrijpen en inzien dat er geen 'goed' of 'slecht' is... Ongelofelijke game :)

Re: The Last of Us Part II

203
Enorme fan van de reeks (misschien wel favo game reeks ooit), maar ik word er niet helemaal warm van... Zo oud is het eerste spel ook weer niet dat ze dit nu al onder handen moesten nemen... Ach ja, als het niet duurder dan 40 euro is, dan koop ik deze mss nog op release, anders wacht ik wel :p
Image

Re: The Last of Us Part II

209
Ik heb de PS4 versie gespeeld en vond die al indrukwekkend. Ik houd het daar wel op, The Last of Us Part II is toch ook PS4. Mochten ze ooit allebei herwerkt voor PS5 bij PS+ zitten of heel goedkoop zijn, zou ik er mij wel nog aan wagen want het zijn 2 van de beste games die ik ooit gespeeld heb :)
€70 bij release is wel erg... :lol:
cron