Re: The Last of Us Part II

241
Marty wrote: 18 Nov 2023 18:23 Ik heb deel 2 amper gespeeld. Dus komt goed uit voor mij en upgrade is maar €10.

Dan maar een keer geen kapsalon eten :lol:
Zeker doen dan! €10 is geen geld. En inderdaad, een keer minder naar de frituur of pita, daar heb je tegenwoordig al wat voor. :D
Image

Re: The Last of Us Part II

242
The Last Of Us Part II is misschien wel (samen met de eerste) mijn favoriete game ooit! Geen idee of die extra modus voor mij persoonlijk iets zou toevoegen. Ik betwijfel of er grafisch veel verschil te zien zal zijn, want de ps4 versie zag er zelf al fenomenaal uit. Maar met haptische feedback is het misschien ook nog wel leuk.
Maar wie weet als ik hem ooit nog eens ga spelen, dat ik de 10 euro wel neertel!
Image

Re: The Last of Us Part II

245
Idem. En als we tijd op overschot zouden hebben kunnen we hem 2x platten. Heb gezien op PSNP dat de remastered versie een nieuwe trofeelijst krijgt. Was te verwachten dat deze ook naar PS5 zou komen. Niet slecht, maar overbodig ik zie liever een nieuwe Jak & Daxter. (Of Uncharted maar dat franchise is afgerond neem ik aan.)

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: The Last of Us Part II

246
De nieuwe trophies in Remastered zijn bekend. De platinum zou je kunnen laten "auto-poppen". Benieuwd of de new game plus trophies daar ook bijhoren...
Ik twijfel nog. Ben ondertussen op korte tijd grote fan geworden, en ik zou hem dan misschien wel van nul willen doen. Heb een tikkeltje spijt van die autopop bij FFVII Intergrade. Is nu zogezegd mijn snelste platinum op PSNP, maar dat klopt natuurlijk niet.
Last edited by zenmaster on 12 Jan 2024 20:17, edited 1 time in total.
Image

Re: The Last of Us Part II

249
zenmaster wrote: 12 Jan 2024 20:19
NTGSruler wrote: 12 Jan 2024 20:15 Zijn die extra trophies multiplayer? Het lijkt alleszins zo...
Het lijkt mij (hoop ik) co-op te zijn. Tenminste 1 ronde: Holdout. Waar staat dat je "ally" zijn gezondheid niet onder 70% mag. Zou wel eens tof zijn.

De échte multiplayer mode is gecancelled.
Je bedoelt de online service games van TLOU?
Image

Re: The Last of Us Part II

250
NTGSruler wrote: 12 Jan 2024 21:54
zenmaster wrote: 12 Jan 2024 20:19
NTGSruler wrote: 12 Jan 2024 20:15 Zijn die extra trophies multiplayer? Het lijkt alleszins zo...
Het lijkt mij (hoop ik) co-op te zijn. Tenminste 1 ronde: Holdout. Waar staat dat je "ally" zijn gezondheid niet onder 70% mag. Zou wel eens tof zijn.

De échte multiplayer mode is gecancelled.
Je bedoelt de online service games van TLOU?
Factions was het denk ik? Heb het nooit gespeeld, maar voor deze remaster zouden ze bezig geweest zijn met een "update", TLOUO2 of Factions 2 dan en die is enkele weken geleden geannuleerd.

Kenners verbeter mij want ik ken niks van deze multiplayer. :p
Image

Re: The Last of Us Part II

251
Zoiets was het inderdaad ja! Bij The Last Of Us Part 2 zat geen mp in omdat ze hier een aparte multiplayer van wilden maken met dus die live service elementen. Zelfs de mannen van Bungie zijn ondersteuning gaan geven aan Naughty Dog omdat zij hier de kennis van hebben. Uiteindelijk is deze game toch geannuleerd wegens dat de game te intensief zou zijn naar werkkrachten toe waardoor ze een keuze moesten maken. Ofwel doorzetten met de live service titel en zo een halt toeroepen tot hun single player games. Ofwel de live service titel stopzetten om zo te focussen op singleplayer games. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren vooraleer ze dat doorhadden, maar wel de juiste beslissing in mijn opinie :p
Image