Re: Assassin's Creed Origins

54
Na wat moeite heb ik uiteindelijk in de PC-store de DLC kunnen kopen. Om een of andere reden is in de PC-store het menu voor Nieuwste releases stuk: Toont niets of ik kan enkel eerste pagina zien. Cookies en cache leegmaken helpt niet.

Nu probeer ik met evenveel moeite de DLC te downloaden op een PS4 die niet mijn primary is. Soms laadt het scherm met gameoverzicht (pijltje naar beneden op de app), maar meestal niet. De keer dat het dan eindelijk lukte, selecteerde ik de store, wat ook een eeuwige laadtijd had om dan uiteindelijk een fout van een webservice te krijgen. Grr... :bomb:

Uiteindelijk in de store op de PS4 opgezocht en dan rechtstreeks de DLC geselecteerd (dus niet via de main game) en dan kon ik hem daar wel downloaden... Wat een gedoe, ben ik niet gewend!

7.710Gb is ondertussen bijna binnen gelukkig :P
Image

Re: Assassin's Creed Origins

55
Phew, kort maar krachtig! In 4-6u ben je wel door het verhaal en de trophies, maar dan is er nog wel een hoop te doen van locaties en side quests!
Het idee is ongeveer hetzelfde als de main game, maar dan in het kort en met minder opvulmissies.
Image

Re: Assassin's Creed Origins

57
Mja, eerder dat ik vanavond naar België vertrek en tot zondag niet op die PS4 kan spelen. Je kan enkel remote play doen op je primary PS4 en ik had geen zin om alles over te zetten en daar ook weer alle updates en DLC opnieuw te downloaden.
Als ik terug ben ga ik waarschijnlijk nog wel even verder spelen om te kijken of er nog andere toevoegingen zijn die ik nu gemist heb.
Image

Re: Assassin's Creed Origins

58
Ik heb de game verwijderd van de harde schijf van mijn ps4, als ik nu over een paar maanden dlc goedkoper koop en het spel opnieuw installeer zal ik dan verder kunnen spelen alsof ik het spel nooit verwijderd had? Save files zijn niet gewist en normaal ook in de cloud opgeslagen. Ik heb dit nog nooit geprobeerd met mijn ps en wil het wel zeker zijn dat het geen problemen heeft voor ik de dlc koop :P
Image

Re: Assassin's Creed Origins

59
Toon8 wrote:Ik heb de game verwijderd van de harde schijf van mijn ps4, als ik nu over een paar maanden dlc goedkoper koop en het spel opnieuw installeer zal ik dan verder kunnen spelen alsof ik het spel nooit verwijderd had? Save files zijn niet gewist en normaal ook in de cloud opgeslagen. Ik heb dit nog nooit geprobeerd met mijn ps en wil het wel zeker zijn dat het geen problemen heeft voor ik de dlc koop :P
Ge kunt gewoon verder doen als je savefiles nog hebt zoals bij jou het geval is.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Assassin's Creed Origins

60
Toon8 wrote:Ik heb de game verwijderd van de harde schijf van mijn ps4, als ik nu over een paar maanden dlc goedkoper koop en het spel opnieuw installeer zal ik dan verder kunnen spelen alsof ik het spel nooit verwijderd had? Save files zijn niet gewist en normaal ook in de cloud opgeslagen. Ik heb dit nog nooit geprobeerd met mijn ps en wil het wel zeker zijn dat het geen problemen heeft voor ik de dlc koop :P
Op zich geen probleem voor de savefiles. Je zal wel alle gratis DLC die je eerder had gekocht, de nieuwe DLC en de patches opnieuw moeten binnen halen.
Ik herinner me bv GTAV op PS4 die behoorlijk lang bezig was met die patches.
Image