Helldivers

1
Image
Ontwikkelaar: Arrowhead Studios & Foster City Studios
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Genre: Top down space shooter
Release Date: verkrijgbaar
Prijs: €20,99
Platform: PS4 - PS3 - VITA (crossbuy)



Trailer:

Gameplay trailer:

Screenshots:
Image
Image
Image
Verhaal:
Pak je Hellpod en bereid je erop voor om als de Helldivers in deze supersnelle, intense top-downshooter het op te nemen tegen de ultieme vijand van de mensheid.

Land met een team van maximaal vier spelers op een vijandige buitenaardse wereld en zaai dood en verderf met een door jou gekozen combinatie van geavanceerde wapens, luchtsteun en imposante voertuigen.

Voltooi je doelstellingen, ga ervandoor voordat de vijand kan reageren en zie dan toe hoe jouw succes - of je falen - de intergalactische oorlog beïnvloedt.
----------------------------------------------
Bron: Playstation Store
----------------------------------------------

Op het vorige forum liep dit topic niet echt. Nu de game uit is hopelijk wel
Zijn er al mensen die de game gekocht hebben?
Ik heb hem zelf al wel. Leuke coop game en soms best grappig met wat er gebeurd.
Image

Re: Helldivers

2
Marty wrote:Op het vorige forum liep dit topic niet echt. Nu de game uit is hopelijk wel
Zijn er al mensen die de game gekocht hebben?
Oh, ik wist zelfs niet dat de game er al is :p
Vindt ge hem de prijs waard?

Re: Helldivers

3
Ik heb hem meteen op release gekocht en toen was de prijs €16,99 + wat gratis dlc (outfit en wapen)
Vind hem zeker de moeite waard. Maar je moet hem vooral in coop spelen anders wordt de game al snel te moeilijk.
Het is wel een game wat je moet liggen, Je hebt zon beetje steeds de zelfde objectives om te doen: verover een gebied, breng een briefcase naar een basis, blaas vijandelijke nesten op.
En hier komt de grootste ergenis: friendly fire staat altijd aan :P En dat geeft soms leuke taferelen. Zelfs voor je eigen turret ben je niet veilig :lol:
Nu de prijs op €20,99 staat klinkt het ook meteen een stuk duurder. Als je geen vrienden hebt die deze game speelt kan het misschien al snel gaan vervelen. Je kunt natuurlijk online met random mensen maar ben nog niet veel mensen tegen gekomen die een headset gebruiken. (ik ook niet btw :D ) en dan kan er wel eens het een en ander misgaan.
Image

Re: Helldivers

4
Voor 20 euro verwacht je toch minstens een stevige single player met verhaal. En zo te lezen zijn dat juist de zwakke punten van de game. Lijkt me meer een leuke game om ooit eens gratis bij PS+ te krijgen. Dan heeft toch bijna iedereen op PS4 de game.