Re: Ghost Recon: Wildlands

31
met0t0 wrote:Als ge hem pas lang na de release zou spelen, dan kunnen we hem wel samen spelen. Ik ga wachten tot hij goedkoper wordt, maar ik koop hem zeker.
Ja mss wel. Ik heb de beta eigenlijk aan mij laten voorbij gaan. Maar de game sprak mij al aan vanaf ik de eerste trailer had gezien. Het grootste minpunt denk ik is dat de game immens groot zal zijn. Hopelijk kun je vlotjes voertuigen unlocken zodat je je gemakkelijk alles kan bereiken.
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

32
NTGSruler wrote:Ik heb de beta eigenlijk aan mij laten voorbij gaan. Maar de game sprak mij al aan vanaf ik de eerste trailer had gezien. Het grootste minpunt denk ik is dat de game immens groot zal zijn. Hopelijk kun je vlotjes voertuigen unlocken zodat je je gemakkelijk alles kan bereiken.
De beta vond ik een leuke kennismaking met de game, maar ik was eigenlijk toch al overtuigd om hem ooit te kopen. Voertuigen moeten niet unlocked worden, ge moet ze gewoon vinden ;)
Bij gewone auto's gaat dat dus heel makkelijk. Voor wagens met zwaarder geschut op het dak enz. moet ge doorgaans wel een basis binnensluipen. Hetzelfde geldt doorgaans voor helikopters. Ik merkte wel dat als ik eenmaal een helikopter had, dat ik mij bijna altijd daarmee verplaatste. Dan vallen de afstanden heel goed mee.

Re: Ghost Recon: Wildlands

33
met0t0 wrote: De beta vond ik een leuke kennismaking met de game, maar ik was eigenlijk toch al overtuigd om hem ooit te kopen. Voertuigen moeten niet unlocked worden, ge moet ze gewoon vinden ;)
Bij gewone auto's gaat dat dus heel makkelijk. Voor wagens met zwaarder geschut op het dak enz. moet ge doorgaans wel een basis binnensluipen. Hetzelfde geldt doorgaans voor helikopters. Ik merkte wel dat als ik eenmaal een helikopter had, dat ik mij bijna altijd daarmee verplaatste. Dan vallen de afstanden heel goed mee.
Ik ga nog eventjes afwachten om de game te kopen. Mss wel niet. Heb ondertussen al redelijk wat gameplay video's achter de kiezen. Game ziet er fantastisch uit en speelt wss zeer goed. Wat mij tegen houdt 's de repetitieve gameplay. Steeds hetzelfde. Intel vinden, andere intel vinden, verplaatsen, stuk gebied overwinnen. Repeat.
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

34
NTGSruler wrote:Ik ga nog eventjes afwachten om de game te kopen. Mss wel niet. Heb ondertussen al redelijk wat gameplay video's achter de kiezen. Game ziet er fantastisch uit en speelt wss zeer goed. Wat mij tegen houdt 's de repetitieve gameplay. Steeds hetzelfde. Intel vinden, andere intel vinden, verplaatsen, stuk gebied overwinnen. Repeat.
Tjah, repetitief is ook relatief. Op zich zijn zoveel games repetitief. Het is de weg naar al die objectives die telkens anders is, waardoor het toch leuk en spannend aanvoelt. Zeker in co-op moet het fantastisch zijn :)

Re: Ghost Recon: Wildlands

42
Het lijkt mij een heel leuke game, alleen, wanneer zou ik eraan toe moeten komen... :q:
Is het ook wat leuk alleen? Werkt de AI even goed als in Future Soldier? Daar ben ik wat bang voor omdat het nu een open wereld is met voertuigen enz., dan kunnen ze meer mis doen :silly:

Re: Ghost Recon: Wildlands

43
De AI valt héél goed mee. Alleen bij het instappen van voertuigen duurt het soms een eeuwigheid. Maar als jijzelf met je karakter instapt en vertrekt zonder je team komen ze na een paar seconden er automatisch terug bij. Of als ze niet allemaal in het voertuig kunnen komen ze "zelfstandig" na.
Tactisch zijn ze heel sterk. Ze hebben nu al paar keer vijanden gespot die ik nooit gezien had. Als ze dreigen ontdekt te worden vuren ze uit eigen initiatief. De AI zit eigenlijk wel goed hoor.
Image
cron