Re: Star Wars Battlefront

16
Hybris wrote:Insta-buy. Ik kijk al sinds de launch van de PS3 uit naar een opvolger van Battlefront 2...

Van Star Wars games kan ik altijd genieten, of ze nu objectief gezien kwalitatief goed of slecht zijn!
Ik ga hem ook meteen kopen omdat ik, net zoals u, al lang uitkijk naar een nieuwe Battlefront.

Jammer genoeg ligt het vlak bij de blok :|
Image

Re: Star Wars Battlefront

19
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:Jammer genoeg ligt het vlak bij de blok :|
Nog een geluk, anders hebt ge dan niks te doen :p

Voor mij maakt het niet echt uit vanuit welk perspectief het is :)
Top-down it is! :D
Dat zou pas iets zijn, een nieuwe Star Wars RTS :p

Re: Star Wars Battlefront

22
Da_SoldierBE wrote:pfff star wars battlefront zal eerst speelbaar zijn op xbox door ea acces
Dan heeft dat EA-ding toch eindelijk eens iets van voordeel, zou ik zeggen :p
Wel jammer, maar een beetje extra wachten, zal voor mij het verschil niet maken.

Re: Star Wars Battlefront

24
met0t0 wrote:
Da_SoldierBE wrote:pfff star wars battlefront zal eerst speelbaar zijn op xbox door ea acces
Dan heeft dat EA-ding toch eindelijk eens iets van voordeel, zou ik zeggen :p
Wel jammer, maar een beetje extra wachten, zal voor mij het verschil niet maken.
geduld is een schone zaak Soldier :cool:

Re: Star Wars Battlefront

25
Da_SoldierBE wrote:pfff star wars battlefront zal eerst speelbaar zijn op xbox door ea acces
Vind ik echt bullcrap wanneer bepaalde spelers eerst aan de slag kunnen met een game. Dan heb ik nog liever dat een bepaalde partij een exclusieve dlc krijgt dan dat ze sneller aan de slag mogen met een game.
Image

Re: Star Wars Battlefront

26
Maxidomino wrote:
Da_SoldierBE wrote:pfff star wars battlefront zal eerst speelbaar zijn op xbox door ea acces
Vind ik echt bullcrap wanneer bepaalde spelers eerst aan de slag kunnen met een game. Dan heb ik nog liever dat een bepaalde partij een exclusieve dlc krijgt dan dat ze sneller aan de slag mogen met een game.
Veel mensen vinden dat en/of hebben geen geduld, en dat is exact de reden waarom die truc beter werkt dan wat exclusieve dlc

Re: Star Wars Battlefront

27
Ik veronderstel dat dit hetzelfde zal zijn als met bf hardline. Met ea acces kon je het spel 10u spelen en je progressie bleef behouden als je de full game kocht. Voor 5 dollar/ maand vindt ik dit toch geen slechte deal en je krijgt ook nog enkele andere games gratis. Ik snap eigenlijk niet waarom Sony dit niet toelaat.
Image