Re: Star Wars Battlefront

33
this first and third person ook is der weer split screen en zo omg omg dit word zo epic

Immerse Yourself in Your Star Wars™ Battle Fantasies!
•Battle on planets like Hoth, Endor, Tatooine, and a previously unexplored planet, Sullust.
•Pilot nimble speeder bikes, massive AT-ATs, the Millennium Falcon, X-wings, TIE fighters, and more.
•Play as memorable characters including Darth Vader, Boba Fett and more. Also encounter beloved C-3PO and R2-D2.
•Made for Jedi and Padawans Alike - battle alongside your friends online or in offline split-screen Co-op mode.
•Seamlessly swap between 1st person and 3rd person views.

Re: Star Wars Battlefront

36
Toon8 wrote:Er zijn bij de release ook maar 4 planeten en er zijn ook geen ruimte gevechten meer. Ook niets van de prequel films wat ik wel jammer vind.
Das inderdaad wel erg flauw. Hopelijk wordt dit niet gerushed voor de release van de film (ws wel), en is er geen day 1 dlc enz (ws wel).

Re: Star Wars Battlefront

38
Ik vond die ruimtegevechten ook altijd zeer tof om te spelen dus jammer dat het er niet meer is. Er komen wel ipv een singleplayer een soort co op missies die je met 2 of alleen kan doen en splitscreen komt terug, waar ik ook wel blij om ben :cool:
Image

Re: Star Wars Battlefront

39
Focus ligt totaal op competitieve multiplayer zoals in Battlefield. Er is geen singplayer noch deftige coop missies online (die coop is blijkbaar maar beperkt) ...
Ze proberen hun nu al te verdedigen door te zeggen dat het geen BF kloon wordt ... De enige verschillen die ik zie zijn de wapens en voertuigen :(

Game op zich zal wel goed zijn en grafisch is het indrukwekkend, maar er zat meer in imo.
PSN tichke
Image

Re: Star Wars Battlefront

40
tichke wrote:Focus ligt totaal op competitieve multiplayer zoals in Battlefield. Er is geen singplayer noch deftige coop missies online (die coop is blijkbaar maar beperkt) ...
Ze proberen hun nu al te verdedigen door te zeggen dat het geen BF kloon wordt ... De enige verschillen die ik zie zijn de wapens en voertuigen :(

Game op zich zal wel goed zijn en grafisch is het indrukwekkend, maar er zat meer in imo.
ik heb nog nooit een Battlefront game onder handen genomen.... waren de vorige dan wel met single player ? :think:

Re: Star Wars Battlefront

42
Gamefreak wrote:
tichke wrote:Focus ligt totaal op competitieve multiplayer zoals in Battlefield. Er is geen singplayer noch deftige coop missies online (die coop is blijkbaar maar beperkt) ...
Ze proberen hun nu al te verdedigen door te zeggen dat het geen BF kloon wordt ... De enige verschillen die ik zie zijn de wapens en voertuigen :(

Game op zich zal wel goed zijn en grafisch is het indrukwekkend, maar er zat meer in imo.
ik heb nog nooit een Battlefront game onder handen genomen.... waren de vorige dan wel met single player ? :think:
Niets bijzonder, gewoon een reeks singleplayer battles met bots op de maps die ge ook in multiplayer kon spelen. Het "verhaal" ging dan over een bepaald squadron clones of rebellen en werd verteld a.d.h.v. stukskes tekst.

Ik speelde de games enkel voor de splitscreen coop.

Re: Star Wars Battlefront

43
Gamefreak wrote:
tichke wrote:Focus ligt totaal op competitieve multiplayer zoals in Battlefield. Er is geen singplayer noch deftige coop missies online (die coop is blijkbaar maar beperkt) ...
Ze proberen hun nu al te verdedigen door te zeggen dat het geen BF kloon wordt ... De enige verschillen die ik zie zijn de wapens en voertuigen :(

Game op zich zal wel goed zijn en grafisch is het indrukwekkend, maar er zat meer in imo.
ik heb nog nooit een Battlefront game onder handen genomen.... waren de vorige dan wel met single player ? :think:
De vorige hadden wel een singleplayer campaign. Daarin had je verschillende planeten en ruimtegevechten. Het verhaal ging over de 501, een clonetrooper squadron, en hun belevenissen in het Star Wars universum. Je kon ook spelen als Jedi en Sith in bepaalde levels. Ik was destijds erg onder de indruk van de ruimtegevechten en dat je kon landen in een vijandelijk schip en daar weer op de voet verder kon vechten. Ook zag je dan om je heen allemaal gevechten en dat was gewoon erg sfeervol. Vooral dat gevecht boven Courusant was erg leuk. Ik snap de keuze dan ook niet dat ze dit eruit hebben gehaald. Ik bedoel, Star Wars, de naam zegt het al. Maar goed, misschien zijn we nu ook wat voorbarig. Van zodra we gameplay beelden hebben kunnen we meer zeggen. Ik hoop wel dat ze echt een eigen smoel geven aan Battlefront, en dat het niet teveel een Battlefield-achtige game wordt.
Image