Rage 2

1
Image
Ontwikkelaar: Avalanche Studios, id Software
Uitgever: Bethesda Softworks
Genre: FPS
Release: Lente 2019 (?)

Nog mensen die uitkijken naar deze game? Ik vind het er fantastisch uitzien. Ik heb mij heel goed vermaakt met de eerste game. Uiterst vlotte FPS-gameplay, een open wereld die te doorkruisen is met allerlei voertuigen, absurde vijanden, ... Het ziet er al beter uit dan de vorige game :)

Re: Rage 2

3
coolgamer wrote:Heb de eerste nooit gespeeld maar deze zal ik zeker eens proberen
De eerste game moest het vooral hebben van heel goede FPS-gameplay. De open wereld voelde nogal leeg aan, uit het racen/rondrijden in de open wereld was niet genoeg gehaald. Voor het verhaal moest ge het al helemaal niet doen want dat is grotendeels onbestaande en eindigt ook heel abrupt :P
Dus ik vermoed dat ze met deze nieuwe game wel veel nieuwe fans zullen krijgen :)

Re: Rage 2

5
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar zal er geen multiplayer aanwezig zijn! Ben ik eigenlijk wel fan van! Hoop dat ze dan een heel sterke singleplayer kunnen neerzetten.
Dat is inderdaad wel goed nieuws! :cool:
De multiplayer in de eerste game was echt niet interessant, dus goed dat ze het nu achterwege laten.

Re: Rage 2

7
paveman wrote:Inderdaad een goede ontwikkeling! Dat meer ontwikkelaars dat voorbeeld mogen gaan volgen! Wat mij betreft te beginnen met TLoU 2!
Langs de andere kant kan een goed uitgewerkte multiplayer ook wel leuk zijn hoor, zeker van deze ontwikkelaars, die toch wel bij de grondleggers van het FPS-genre horen. Maar het moet dan wel de moeite zijn en al vanaf het begin duidelijk gepromoot worden.

Re: Rage 2

8
Iets meer gameplay :)



Op het eerste zicht lijken de voertuigen en het rondrijden in de open wereld boeiender. Hoe levendig die open wereld zal zijn, blijft nog een vraagteken. Sowieso ziet het schieten er alweer fantastisch uit, maar dat is toch ook logisch voor deze ontwikkelaar.
cron