Re: Borderlands 3

79
Het is al even geleden dat ik nadat ik een maingame had uitgespeeld, zo veel zin had om verder te spelen. Ik ben normaal niet DLC-gezind, maar van deze heb ik de aankoop met plezier voltooid.

Kleine kanttekening wel; er lijkt een soort van overload aan DLC te zijn voor deze met onzinnige dingen als director's cut en designers' cut die - naar mijn gevoel - weinig bijbrengen aan de game. Dus ik heb mij beperkt tot DLC 1 met de 4 extra pakketten.
Image

Re: Borderlands 3

80
Sanity penguin wrote: 17 Sep 2021 10:09 Het is al even geleden dat ik nadat ik een maingame had uitgespeeld, zo veel zin had om verder te spelen. Ik ben normaal niet DLC-gezind, maar van deze heb ik de aankoop met plezier voltooid.

Kleine kanttekening wel; er lijkt een soort van overload aan DLC te zijn voor deze met onzinnige dingen als director's cut en designers' cut die - naar mijn gevoel - weinig bijbrengen aan de game. Dus ik heb mij beperkt tot DLC 1 met de 4 extra pakketten.
Ik had de season pass toen ik het op ps4 speelde. Maar ik heb begrepen dat er ondertussen nog dlc uit is die geen onderdeel was van de season pass?

Is dit dan sinds ze een PS5 upgrade hebben gekregen?

Ik ga het zelf ook even opzoeken, maar gezien jij net dlc hebt gekocht weet je het antwoord waarschijnlijk al.
Image

Re: Borderlands 3

81
gamerke1992 wrote: 17 Sep 2021 11:16 Ik had de season pass toen ik het op ps4 speelde. Maar ik heb begrepen dat er ondertussen nog dlc uit is die geen onderdeel was van de season pass?

Is dit dan sinds ze een PS5 upgrade hebben gekregen?

Ik ga het zelf ook even opzoeken, maar gezien jij net dlc hebt gekocht weet je het antwoord waarschijnlijk al.
De game heeft 2 season passes en als je 100% trophies wil dan heb je ze allebei nodig. Ze staan wel regelmatig in sale want ik begreep dat de tweede niet zo heel veel content geeft voor de vraagprijs.
Image

Re: Borderlands 3

84
Je bent er aardig vlot doorheen aan het gaan Penguin! Je hebt me al bijna ingehaald ;)
Ik vind de DLC ook wel aardig de moeite, alhoewel ik sommige gebieden (net als de game) wel iets te groot vind, waar ik liever iets compactere omgevingen met meer afwisseling zou hebben gehad. Ik heb zelf bij release de complete editie gekocht, dus had de eerste DLC al gelijk, vond het ook wat vreemd om erachter te komen dat er een tweede season pass was. Heb m toen wel een keer in sale aangeschaft, maar nog niet aan toe gekomen dus. Ben wel ook bezig met de DLC te spelen op t moment
Image

Re: Borderlands 3

85
paveman wrote: 17 Sep 2021 13:14 Je bent er aardig vlot doorheen aan het gaan Penguin! Je hebt me al bijna ingehaald ;)
Ik vind de DLC ook wel aardig de moeite, alhoewel ik sommige gebieden (net als de game) wel iets te groot vind, waar ik liever iets compactere omgevingen met meer afwisseling zou hebben gehad. Ik heb zelf bij release de complete editie gekocht, dus had de eerste DLC al gelijk, vond het ook wat vreemd om erachter te komen dat er een tweede season pass was. Heb m toen wel een keer in sale aangeschaft, maar nog niet aan toe gekomen dus. Ben wel ook bezig met de DLC te spelen op t moment
Yes baby!

@Gamerke: Ik heb die season pass 1 inderdaad enkele dagen geleden gekocht in sale. Van wat ik op dat moment kon lezen (in PS Store zelf), leek die 2e pass mij niet echt de moeite. De eerste voegt 4 missies met gebieden toe waarbij je toch telkens op een min. van 5 uur extra kan rekenen.

Die tweede pass zou een extra skill tree toevoegen en zich meer toespitsen op cosmetics en maar slechts in beperkte mate extra verhaal. Voor mij is het de moeite niet omdat ik zo goed als alles gespeeld hebt. Zou ik de game voor het eerst spelen en dan direct die 4e skill tree hebben, dan lijkt het mij interessanter.
Arms race lijkt op zich nog wel leuk, maar voegt geen verhaal toe. Je wordt gewoon gedropt op een map zonder wapens en je moet jezelf er al lootend doorheen helpen.
Image

Re: Borderlands 3

86
Sanity penguin wrote: 17 Sep 2021 13:58
paveman wrote: 17 Sep 2021 13:14 Je bent er aardig vlot doorheen aan het gaan Penguin! Je hebt me al bijna ingehaald ;)
Ik vind de DLC ook wel aardig de moeite, alhoewel ik sommige gebieden (net als de game) wel iets te groot vind, waar ik liever iets compactere omgevingen met meer afwisseling zou hebben gehad. Ik heb zelf bij release de complete editie gekocht, dus had de eerste DLC al gelijk, vond het ook wat vreemd om erachter te komen dat er een tweede season pass was. Heb m toen wel een keer in sale aangeschaft, maar nog niet aan toe gekomen dus. Ben wel ook bezig met de DLC te spelen op t moment
Yes baby!

@Gamerke: Ik heb die season pass 1 inderdaad enkele dagen geleden gekocht in sale. Van wat ik op dat moment kon lezen (in PS Store zelf), leek die 2e pass mij niet echt de moeite. De eerste voegt 4 missies met gebieden toe waarbij je toch telkens op een min. van 5 uur extra kan rekenen.

Die tweede pass zou een extra skill tree toevoegen en zich meer toespitsen op cosmetics en maar slechts in beperkte mate extra verhaal. Voor mij is het de moeite niet omdat ik zo goed als alles gespeeld hebt. Zou ik de game voor het eerst spelen en dan direct die 4e skill tree hebben, dan lijkt het mij interessanter.
Arms race lijkt op zich nog wel leuk, maar voegt geen verhaal toe. Je wordt gewoon gedropt op een map zonder wapens en je moet jezelf er al lootend doorheen helpen.
Ik heb alle dlc al gespeeld van de eerste season pass. Dus goed om te weten.
Image

Re: Borderlands 3

87
De tweede DLC set stelt gameplaygewijs inderdaad weinig voor (de rest zegt ook mij niets). Eerste is soort van Circle of Slaughter waar je niet je eigen wapens etc. gebruikt, maar net wat er ter plaatse ligt. De DLC zelf is in uurtje of zo wel uit te spelen, enige reden dat ik er nog langer over heb gedaan is om loot vanuit deze arena door te sturen naar de 'gewone' spelwereld: dat blijft normaliter achter, tenzij je dit doorstuurt. Voor een van de trophies moet je dit 100x doen. Al met al neemt die minigrind nog es een uurtje.

De andere DLC in deze set is op zich wel leuk gedaan verhaaltechnisch, maar neemt ook slechts een paar uurtjes om uit te spelen. Pas nadat je dit gedaan hebt kun je Eridium piles zien (en dus kapotmaken/looten) die je nodig hebt voor een van de trophies. Ook hier weer een minigrind van een half uur/uur om deze te halen, wat vooral wat onnozel voelt als je deze DLC (zoals ik) als laatste speelt. Maar ja: gezien de relatief korte grind vond ik het nog wel de moeite waard om dit nog te doen voor de 100%.
Image
cron