Borderlands 3

1
Image
Ontwikkelaar: Gearbox Software
Uitgever: 2K Games
Genre: Looter-Shooter
Release Date: 13 September 2019
Prijs: €59,99
Platform:PS4
Trailers:






Screenshots:
Image

Image

Image

Image


Verhaal
De oude shooter-looter keert terug, met ontelbare wapens en een avontuur vol chaos! Schiet je weg langs nieuwe werelden en vijanden als 1 van de 4 nieuwe Vault Hunters. Speel solo of met vrienden en vecht tegen vijanden, scoor buit en red je thuiswereld van de wreedste sekteleiders uit het heelal.

EEN WILDE RIT VOL CHAOS
Voorkom dat de Calypso Twins de bandietenclans met elkaar verenigen en de grootste macht van het heelal in handen krijgen.

JOUW VAULT HUNTER EN SPEELSTIJL
Word 1 van de 4 nieuwe Vault Hunters, elk voorzien van skill trees, vaardigheden en aanpassingsmogelijkheden.

LADEN, RICHTEN EN PLUNDEREN
Door het bestaan van ontelbare wapens en gadgets kun je bij elk gevecht nieuwe uitrusting scoren.

NIEUWE BORDERLANDS
Ontdek na Pandora nieuwe werelden met unieke omgevingen en vijanden.

SNELLE, SOEPELE COÖP-ACTIE
Speel met wie en wanneer dan ook, online of in split-screen coöp, ongeacht je level of voortgang.

---------------------------------------------------
Bron: Sen Store
---------------------------------------------------
Image

Re: Borderlands 3

2
Hier kijk ik wel naar uit. Ik heb alle borderland games gespeeld op alle platformen :p Ik ben momenteel ook the handsome collection aan het spelen. Want de enige die ik nog niet gespeeld had was de pre sequel. Op de ps vita vond ik dit ook zeer leuk.
Image

Re: Borderlands 3

4
Ik loop een beetje achter met deze serie... :lol:
Iemand die de game heeft om die ene online trophy in the pre-sequel op PS3 te doen? Kan zijn dat ik daar wel eerst tot een bepaald punt moet spelen, moet ik nog even uitzoeken.
Image

Re: Borderlands 3

6
Kolm wrote:Ik loop een beetje achter met deze serie... :lol:
Iemand die de game heeft om die ene online trophy in the pre-sequel op PS3 te doen? Kan zijn dat ik daar wel eerst tot een bepaald punt moet spelen, moet ik nog even uitzoeken.
Ik wil wel helpen, hoor. Ik weet idd niet tot welk punt er gespeeld moet worden voordat die trophy kan worden gedaan.
Image

Re: Borderlands 3

7
Ik ben afgehaakt bij de boss van de laatste Borderlands 2 DLC. Pff. Binnen no time kwart van HP weggespeeld, maar vervolgens wordt dit gewoon weer aangevuld, tenzij je m snel genoeg met een slag wapen weet te raken. Ik ben m dan telkens kwijt, dus weet m dan ook niet te raken, waardoor ik telkens maar opnieuw mag beginnen. Na een aantal pogingen had ik geen zin meer.
Image

Re: Borderlands 3

8
paveman wrote:Ik ben afgehaakt bij de boss van de laatste Borderlands 2 DLC. Pff. Binnen no time kwart van HP weggespeeld, maar vervolgens wordt dit gewoon weer aangevuld, tenzij je m snel genoeg met een slag wapen weet te raken. Ik ben m dan telkens kwijt, dus weet m dan ook niet te raken, waardoor ik telkens maar opnieuw mag beginnen. Na een aantal pogingen had ik geen zin meer.
Als je op normal speelt kan ik wel even helpen. Dan is de boss binnen 5 seconde dood. :lol:
En kan je ook alle rainbow gear geven voor de trophy. Daarna natuurlijk graag de gear weer terug
Image

Re: Borderlands 3

9
Marty wrote:
paveman wrote:Ik ben afgehaakt bij de boss van de laatste Borderlands 2 DLC. Pff. Binnen no time kwart van HP weggespeeld, maar vervolgens wordt dit gewoon weer aangevuld, tenzij je m snel genoeg met een slag wapen weet te raken. Ik ben m dan telkens kwijt, dus weet m dan ook niet te raken, waardoor ik telkens maar opnieuw mag beginnen. Na een aantal pogingen had ik geen zin meer.
Als je op normal speelt kan ik wel even helpen. Dan is de boss binnen 5 seconde dood. :lol:
En kan je ook alle rainbow gear geven voor de trophy. Daarna natuurlijk graag de gear weer terug
Ha! Ja, met jouw lvl 67 t.o.v. mijn 55 gaat dat nog weer een stuk makkelijker natuurlijk :lol:
In dat geval: ja, graag. En die gear heen en weer voor trophy zou al helemaal super zijn! Dat scheelt volgens mij een enorme grind.... ;)
Laat maar weten wanneer het jou zou passen!
Image

Re: Borderlands 3

10
Die gear grinden viel reuze mee. Of ja ik hoefde niet te grinden omdat ik alles al had nadat ik die boss gekilled had. Die dropped namelijk ook 2 van die items.

Als je me online ziet en ik ben geen Black Ops 4 aan het doen dan kan ik wel even helpen.
Image

Re: Borderlands 3

14
Ja, BL3 is niet te vergelijken met 2 wat dat betreft. Los van dat het nog weer veel soepeler speelt dan 2, zijn vooral de graphics die me onder de indruk hebben doen zijn. Wat ziet het er prachtig uit, zeker met HDR aan! De diepte van de kleuren is niet normaal meer. Dat belooft wat mij betreft wat voor de PS5... ;)

Los daarvan: tot nu toe veel grotere gebieden dan de andere delen en, behalve bij het opstarten van de game, ook veel snellere laadtijden.

Dus ja: ik vind het overduidelijk dat het op de oude nieuwe generatie uit is gekomen.

Overigens is dat ook wel even wennen: de crosshair en HUD zijn in verhouding veel kleiner, waardoor ik eerst even moeite had om alle informatie op een goede manier te verwerken. Om je een idee te geven had ik hetzelfde met de omschakeling van Uncharted 3 naar 4. Al moest ik er daar nog veel meer aan wennen dan nu (misschien juist ook omdat ik het eerder heb meegemaakt).
Image

Re: Borderlands 3

15
PS: de manier van vergelijken van wapens, vooral bij nieuwe wapens die je ziet liggen, vind ik wel nog steeds erg wennen en er niet gelijk duidelijker op geworden. Dit geldt ook voor de vending machines: die vond ik in de vorige delen overzichtelijker.
Image