Re: Borderlands 3

32
paveman wrote:
Marty wrote:Deze room is wel heel laggy :think:
Moet je dat beest ook maar afknallen :P
WAT!! :angry:
Das mijn lieve Broodless <3

Maar wel veel teammates die hem verwarren met de vijand. Dus nu is ie meer fel oranje :lol:
Image

Re: Borderlands 3

33
Marty wrote:
paveman wrote:
Marty wrote:Deze room is wel heel laggy :think:
Moet je dat beest ook maar afknallen :P
WAT!! :angry:
Das mijn lieve Broodless <3

Maar wel veel teammates die hem verwarren met de vijand. Dus nu is ie meer fel oranje :lol:
Wat vind je van die class? Een vriend van mij had spijt dat hij voor beastmaster was gegaan, maar ik weet niet echt waarom.
Image

Re: Borderlands 3

34
Ik vind de class geweldig. Ik heb op moment als special skill dat ik 2 groepjes van 4 rakks op vijanden af kan sturen. Zo handig voor airborne vijanden.
En als je de juiste upgrades kiest dan kan je "pet" je reviven als je dood gaat. Voor teamplay zitten er ook skills in dat als degene met mij mee spelen ze een gedeelte van mijn health regen krijgen. Bij Borderlands 1 was ik ook Mordecai met Bloodwing. Vind het altijd wel cool als ik beestjes tot mijn beschikking heb.

Enige wat ik kan bedenken is om geen beastmaster class te doen is dat je beast bijna altijd in de weg loopt. Wil ik een vending machine in om wat te verkopen gaat ie er voor staan zodat ik niet bij de machine kan. En hij drukt me langzaam aan de kant, dus niet aan een afgrond gaan staan :lol:
Image

Re: Borderlands 3

35
Marty wrote:Ik vind de class geweldig. Ik heb op moment als special skill dat ik 2 groepjes van 4 rakks op vijanden af kan sturen. Zo handig voor airborne vijanden.
En als je de juiste upgrades kiest dan kan je "pet" je reviven als je dood gaat. Voor teamplay zitten er ook skills in dat als degene met mij mee spelen ze een gedeelte van mijn health regen krijgen. Bij Borderlands 1 was ik ook Mordecai met Bloodwing. Vind het altijd wel cool als ik beestjes tot mijn beschikking heb.

Enige wat ik kan bedenken is om geen beastmaster class te doen is dat je beast bijna altijd in de weg loopt. Wil ik een vending machine in om wat te verkopen gaat ie er voor staan zodat ik niet bij de machine kan. En hij drukt me langzaam aan de kant, dus niet aan een afgrond gaan staan :lol:
Klinkt wel cool eigenlijk :p Ik was aan het twijfelen tussen Siren en Operative en ben voor de tweede gegaan. Het leek mij handig om een drone en shield te gebruiken. Ik denk trouwens dat elke class wel goed uitgewerkt is. Leuk om later de game nog eens opnieuw te spelen met een andere class.
Image

Re: Borderlands 3

38
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:Die trophy om een perfecte score te behalen in de shooting range is echt k*k :bomb:
Kun je beter met meerdere mensen doen, maar alleen degene die de knop indrukt krijgt de trophy
Ja dat had ik inderdaad gelezen. Ik heb eens geprobeerd om mijn game op public te zetten in de hoop dat er iemand bij komt, maar dat gebeurd niet en als ik matchmaking kies kom ik in een cirkle of slaughter ofzo.

Jammer genoeg heb ik geen grote vriendenlijst die even kunnen helpen. En om online af te spreken, heb ik gewoon veel te onzekere werkuren :|
Image

Re: Borderlands 3

44
Haha! Zeker mooie game! Maar je zal me toch ergens bij moeten storen, voordat ik je kan helpen.... ;) En aangezien het binnen 2 minuten klaar is mag het ook niet snel een probleem zijn! Volgende keer gewoon storen dus ;)
Image

Re: Borderlands 3

45
Denk ik ga even verder met deze game om de platinum te behalen, zijn er 3 van de 5 trophies voor locaties geglitched ;( EN ik ga echt niet nog een keer alle locaties af
Dan hoef ik tenminste ook nog niet de kut circle of slaughter te doen :lol:
Image