Re: Borderlands 3

46
Marty wrote:Denk ik ga even verder met deze game om de platinum te behalen, zijn er 3 van de 5 trophies voor locaties geglitched ;( EN ik ga echt niet nog een keer alle locaties af
Dan hoef ik tenminste ook nog niet de kut circle of slaughter te doen :lol:
Geglitched na een update dan? Of waren die sowieso al glitchy? :think:
Image

Re: Borderlands 3

47
Marty wrote:Denk ik ga even verder met deze game om de platinum te behalen, zijn er 3 van de 5 trophies voor locaties geglitched ;( EN ik ga echt niet nog een keer alle locaties af
Dan hoef ik tenminste ook nog niet de kut circle of slaughter te doen :lol:
Ik herinner mij voor de locaties dat je bij sommige op een hele specifieke plaats moet gaan staan die echt maar een paar stappen toelaat.

Je kan ook in een soort orbit view kijken welke locaties er niet completed zijn. Ik zat ook heel even vast geloof ik, maar bij mij was het geen glitch.

Maar jij met je platinum ervaring zal dit waarschijnlijk al weten. Maar toch, je weet maar nooit dat bovenstaande je kan helpen.
Image

Re: Borderlands 3

48
Ik heb alle locaties. 223 van de 223. Maar sinds patch 1.11 worden per keer dat je speelt de locaties niet onthouden. Hopelijk patchen ze dit zodat ze meteen unlocken en dat ik niet alles opnieuw moet doen
Image

Re: Borderlands 3

49
Marty wrote:Ik heb alle locaties. 223 van de 223. Maar sinds patch 1.11 worden per keer dat je speelt de locaties niet onthouden. Hopelijk patchen ze dit zodat ze meteen unlocken en dat ik niet alles opnieuw moet doen
Huh, begrijp ik het dan goed dat je alle locaties in 1 speelsessie zou moeten bezoeken voor de trophy? :think:
Image

Re: Borderlands 3

50
Kolm wrote:
Marty wrote:Ik heb alle locaties. 223 van de 223. Maar sinds patch 1.11 worden per keer dat je speelt de locaties niet onthouden. Hopelijk patchen ze dit zodat ze meteen unlocken en dat ik niet alles opnieuw moet doen
Huh, begrijp ik het dan goed dat je alle locaties in 1 speelsessie zou moeten bezoeken voor de trophy? :think:
Dat is haast onmogelijk dan! Hopelijk fixen ze het snel.
Image

Re: Borderlands 3

52
Kolm wrote:
Marty wrote:Ik heb alle locaties. 223 van de 223. Maar sinds patch 1.11 worden per keer dat je speelt de locaties niet onthouden. Hopelijk patchen ze dit zodat ze meteen unlocken en dat ik niet alles opnieuw moet doen
Huh, begrijp ik het dan goed dat je alle locaties in 1 speelsessie zou moeten bezoeken voor de trophy? :think:
Ja dat zeggen ze nu als een oplossing, maar zelfs dan is het niet 100% zeker dat de trophies unlocken. En ze waren altijd al glitchy geweest, maar nu is het extreem

En er zijn meerdere mensen met deze problemen en dit is al bekend bij Gearbox, dus hopelijk wordt dat snel aangepast.
Hoe moeilijk moet het zijn om een trophy te laten unlocken als beide getallen het zelfde zijn (223/223, 68/68)
Maar ik ga wel even door met de dlc en daarna de slaughter circles. Maar ik had gehoord dat ze moeilijker worden hoe hoger je level is. Ik ben nu level 54
Image

Re: Borderlands 3

54
Marty wrote:
Kolm wrote:
Marty wrote:Ik heb alle locaties. 223 van de 223. Maar sinds patch 1.11 worden per keer dat je speelt de locaties niet onthouden. Hopelijk patchen ze dit zodat ze meteen unlocken en dat ik niet alles opnieuw moet doen
Huh, begrijp ik het dan goed dat je alle locaties in 1 speelsessie zou moeten bezoeken voor de trophy? :think:
Ja dat zeggen ze nu als een oplossing, maar zelfs dan is het niet 100% zeker dat de trophies unlocken. En ze waren altijd al glitchy geweest, maar nu is het extreem

En er zijn meerdere mensen met deze problemen en dit is al bekend bij Gearbox, dus hopelijk wordt dat snel aangepast.
Hoe moeilijk moet het zijn om een trophy te laten unlocken als beide getallen het zelfde zijn (223/223, 68/68)
Maar ik ga wel even door met de dlc en daarna de slaughter circles. Maar ik had gehoord dat ze moeilijker worden hoe hoger je level is. Ik ben nu level 54
Die circles worden inderdaad moeilijker op hogere levels. Ik meende ook dat er dit keer geen level cap op de circles zit, al was dat nog toen het max level 50 was. Eventueel kunnen we altijd een circle starten in mijn game (lvl 50) waar jij met jouw hogere level in komt. Er is overigens bij elke circle wel een plekje waar je relatief veilig kunt regenereren. Misschien nog iets om even op te zoeken en te gebruiken.
Image

Re: Borderlands 3

55
paveman wrote:
Marty wrote:
Kolm wrote:
Marty wrote:Ik heb alle locaties. 223 van de 223. Maar sinds patch 1.11 worden per keer dat je speelt de locaties niet onthouden. Hopelijk patchen ze dit zodat ze meteen unlocken en dat ik niet alles opnieuw moet doen
Huh, begrijp ik het dan goed dat je alle locaties in 1 speelsessie zou moeten bezoeken voor de trophy? :think:
Ja dat zeggen ze nu als een oplossing, maar zelfs dan is het niet 100% zeker dat de trophies unlocken. En ze waren altijd al glitchy geweest, maar nu is het extreem

En er zijn meerdere mensen met deze problemen en dit is al bekend bij Gearbox, dus hopelijk wordt dat snel aangepast.
Hoe moeilijk moet het zijn om een trophy te laten unlocken als beide getallen het zelfde zijn (223/223, 68/68)
Maar ik ga wel even door met de dlc en daarna de slaughter circles. Maar ik had gehoord dat ze moeilijker worden hoe hoger je level is. Ik ben nu level 54
Die circles worden inderdaad moeilijker op hogere levels. Ik meende ook dat er dit keer geen level cap op de circles zit, al was dat nog toen het max level 50 was. Eventueel kunnen we altijd een circle starten in mijn game (lvl 50) waar jij met jouw hogere level in komt. Er is overigens bij elke circle wel een plekje waar je relatief veilig kunt regenereren. Misschien nog iets om even op te zoeken en te gebruiken.
Laat maar weten als ik moet helpen. Wie weet heb ik ook net tijd dan.
Image

Re: Borderlands 3

56
Die circles worden inderdaad moeilijker op hogere levels. Ik meende ook dat er dit keer geen level cap op de circles zit, al was dat nog toen het max level 50 was. Eventueel kunnen we altijd een circle starten in mijn game (lvl 50) waar jij met jouw hogere level in komt. Er is overigens bij elke circle wel een plekje waar je relatief veilig kunt regenereren. Misschien nog iets om even op te zoeken en te gebruiken.
Ook dan scalen de enemies op mijn niveau. Borderlands 3 werkt anders dan de eerdere delen.
In deeltje 2 kun je een splitscreen account laten hosten op level 1 en dan met je level 50 joinen en dan was het een eitje. (moest wel lang gekookt worden :lol: )

En bij deeltje 3 is het zo dat als jij level 50 bent zijn je enemies 51/52 en bij mij (level 54) zouden ze dan 55/56 zijn. Het scaled dus per persoon
Laat maar weten als ik moet helpen. Wie weet heb ik ook net tijd dan.
Mocht ik het zelf niet redden dan meld ik me hier wel even om een keer een sessie te plannen. Wel 1 circle of slaughter per keer want volgens mij duren ze wel even dacht ik
Image

Re: Borderlands 3

57
Dat is een instelling, Marty ;). Die kun je ook uitzetten (heb ik wel gedaan, ook al speelde ik eigenlijk niet met anderen). Hij scalet alleen als je die instelling zo aan hebt staan. Los daarvan kun je door gebruik te maken van de juiste wapens (bijv. corrosive bij de laatste CoS) en plekjes om op adem te komen een heel eind komen.
Image

Re: Borderlands 3

58
Oh echt? :think: dacht dat dat bij cooperative en competitive het zelfde was. Of is het een andere instelling?
Dan moet splitscreen denk ik ook wel werken met een level 1 gastje. Als ik dan tenminste bij de slaughter rounds kan komen
Image

Re: Borderlands 3

59
Marty wrote:Oh echt? :think: dacht dat dat bij cooperative en competitive het zelfde was. Of is het een andere instelling?
Dan moet splitscreen denk ik ook wel werken met een level 1 gastje. Als ik dan tenminste bij de slaughter rounds kan komen
Het is inderdaad die instelling. Je kunt alleen niet met een level 1 gast die missie starten... Het is dan degene die de missie start die het level bepaalt, minimaal is dit volgens mij rond de 35 of zo. Want je moet inderdaad wel bij de slaughter rounds kunnen komen.
Image