Re: Borderlands 3

61
Ah, oké. Maar komt in principe op hetzelfde neer, toch? Je kunt niet op lvl 1 de CoS doen, maar wel vanaf rond lvl 35 of zo. En als gamerke of ik de host zou zijn, dan zou de CoS level 51/52 vijanden hebben. Dat zou het met jouw char toch al iets makkelijker moeten maken, toch?
Image

Re: Borderlands 3

63
Marty wrote:Dat zal dan inderdaad wat makkelijker worden. Maar ik ga eerst even verder met de dlc en dus nog hoger level worden om het nog makkelijker te maken :cool:
Zolang Gamerke en Paveman ook niet verder spelen natuurlijk. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Borderlands 3

64
Sora_Lizard wrote:
Marty wrote:Dat zal dan inderdaad wat makkelijker worden. Maar ik ga eerst even verder met de dlc en dus nog hoger level worden om het nog makkelijker te maken :cool:
Zolang Gamerke en Paveman ook niet verder spelen natuurlijk. :D
Breng ze niet op ideeën he :lol:
Ik heb Slaughter 3000 solo gehaald. De andere twee willen (nog) niet lukken. Moet eerst even wat betere granaten hebben voor de Rakks.
En blijkbaar had ik een event aan staan eerder waardoor er meer vijanden waren dat nodig was. (Revenge of the Cartels) DIe kun je beter uitzetten. Scheelt een hoop.
Image

Re: Borderlands 3

68
Marty wrote:Ondertussen de andere slaughter cirlces ook solo gehaald :D
Allemaal dankzij dit wapen:


Heb ondertussen ook alle dlc trophies en nu maar wachten totdat ze de trophies gaan patchen :snore:
Heb je die shooting range ook al gedaan? En zo ja, ook solo? Want ik heb deze ook geprobeerd, maar na een tiental pogingen smeet ik de controller bijna tegen de muur!
Image

Re: Borderlands 3

70
Mr.Wolf wrote:
Marty wrote:Ondertussen de andere slaughter cirlces ook solo gehaald :D
Allemaal dankzij dit wapen:


Heb ondertussen ook alle dlc trophies en nu maar wachten totdat ze de trophies gaan patchen :snore:
Heb je die shooting range ook al gedaan? En zo ja, ook solo? Want ik heb deze ook geprobeerd, maar na een tiental pogingen smeet ik de controller bijna tegen de muur!
Ik heb mij daar ook enorm aan gefrustreerd. Maar het is mij solo gelukt met het wapen 'the dictator'. Deze kan je farmen bij die baas in dat arena. Ik kan niet meteen op de naam komen.
Image

Re: Borderlands 3

74
Met de laatste dlc is de level cap verhoogd naar 65
Voor de dlc zelf: Aan de korte kant. En als je een gebied klaar hebt en terug bent in de hub kan je nog een quest pakken voor dat gebied. Helaas kan dat niet tegelijker tijd. Dus op deze manier proberen de levensduur van de dlc wat te verhogen.
Maar goed Borderlands 3 staat weer op 100%
Image