Re: Call of Duty Modern Warfare

5
Idd. Er zou geen season pass meer zijn. In de plaats zouden er free maps komen. Dit om geen platform (Xbox, PC) te benadelen.

Enig puntje waar ik wel bezorgd om ben is dat ze alsnog micro-transacties er zullen insteken. Er zouden 3 mogelijke preorder bundels verschijnen waarbij twee er Call of Duty points bij zitten.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

6
NTGSruler wrote:Idd. Er zou geen season pass meer zijn. In de plaats zouden er free maps komen. Dit om geen platform (Xbox, PC) te benadelen.

Enig puntje waar ik wel bezorgd om ben is dat ze alsnog micro-transacties er zullen insteken. Er zouden 3 mogelijke preorder bundels verschijnen waarbij twee er Call of Duty points bij zitten.
Ik vind et al straf dat Activision afstapt van de seasonpass. Van microtransacties dan hopelijk enkel cosmetische stuff.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

10
NTGSruler wrote:Het zou wel degelijk tss de drie zijn. En ik stel er mij ook vragen bij eerlijk gezegd. Hopelijk is er een optie dat je kan kiezen tss alle platforms of enkel PS4 bijvoorbeeld.
Ik zou op een console nooit tegen PC willen spelen. Een muis is nu eenmaal veel nauwkeuriger.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

15
Er gaan geruchten dat er ook een battle royal mode komt in deze cod:
Totdat dit daadwerkelijk aangekondigt wordt dit dus niet al te serieus nemen:

En wat gameplay (2 vs 2)
RUMORED Modern Warfare Battle Royale details:

▪️Revive System
▪️Supply Drops
▪️Cash System
▪️Many close quarter and open areas
▪️You deploy out of an AC-130
▪️Planned for 200 players, tested with 152
▪️3X bigger than Blackout’s map
Image
cron