Re: Call of Duty Modern Warfare

366
Die 70 euro is correct. De 130 gb aan install is alleen als je MW II niet in bezit hebt. Ze zijn onlangs overgegaan naar een soort van "Call of Duty HQ" , een launcher waarin de laatste CoD games kunnen gestart worden. Voor mij was de install iets van een 51gb ofzo. Verder kun je ook je gamefiles managen, dus in principe kan ik bijvoorbeeld de campaign van MW II deleten aangezien ik die waarschijnlijk niet meer ga spelen.

Beetje bummer dat er geen platinum aan vasthangt. Aan de andere kant had ik wel verwacht dat er héél wat zombie trophies in deze gingen zitten. Ik kijk er wel naar uit om de Zombie mode te doen, maar ben wel blij dat er geen platinum is dan. De meeste CoD die ik niet platinum heb zijn die met zombie trophies in.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

369
Mw3 is niet de eerste game die dit heeft.
De uncharted legacy collectie heeft ook maar 1 trophy. De tweede game staat ook als dlc bij de ps5 versie.

Blijkbaar als een game dezelfde launcher gebruikt kunnen ze op ps5 geen meerdere lijsten gebruiken.

Maar aan de andere kant. De mgs collectie heeft wel 4 platinums...
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

372
Er lijken ook wat problemen te zijn met mensen waar de progress terug naar level 1 gaat. Mogelijk gerelateerd aan het spelen van de campaign.
En nog andere worden plots gebanned omdat ze al direct toegang hebben tot alle content en dat dat als cheaten wordt gezien...

Gaat lekker zo :q:
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

373
Had er iets van gelezen ook inderdaad. Sommigen konden zelfs niet de game opstarten omdat de "disc required" was terwijl ze de digitale versie gekocht hebben. Ze hebben daar wel zéér snel een patch voor uitgebracht.
Progress terug naar level 1 heb ik nog niet bekeken eerlijk gezegd.

Verder ben ik gisteren halfweg campaign geraakt. De dagen dat ik moeiteloos tot gat in de nacht kon spelen zijn ook voorbij. Het zou wel nog lukken maar tegenwoordig prefereer ik elke uur slaap dat ik kan krijgen :P

Voor de campaign moet je trouwens de game al niet kopen. Middelmatig op zijn zachtst gezegd. Het voelt allemaal niet te indrukwekkend zoals een CoD campaign zou moeten zijn. De open combat missies brengen iets anders maar niet meer dan dat. Persoonlijk prefereer ik gewoon liniaire gameplay in een Call of Duty verhaal.

Vandaag wat dingen nog te doen, dus straks ermee verder doen. Maar eerlijk: het kriebelt meer om gewoon GT7 verder te ontdekken! Wat ik ook zal doen ^^
Image