Re: Call of Duty Modern Warfare

379
Je kan momenteel de MP al volledig ontdekken via offline local play. Alle maps, wapens, perks..

-calling cards verschijnen rechtsboven bij bepaalde acties.
-medals zijn terug
-kill counter is terug onderaan je scherm
-betere zichtbaarheid diamond/dot boven spelers
-Slide only optie in de instellingen
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

381
@Marty: zombies al geprobeerd?
Ik weet totaal nog niet hoe het in elkaar zit, maar vind het wel tof.

Je hebt 3 threath zones level 1/2/3 en je moet contracts doen, zo je wapens opbouwen om in moeilijkere zones te geraken. Daarbij 3 Acts waarbij je missies doet. Zit nog maar in het begin, maar leuk.
Moest je eens damen willen proberen laat maar weten.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

382
Heb 1 keer solo even geprobeerd en 1 keer in team van 3.
Heb zelf ook geen idee hoe het precies werkt liep beetje mee met de andere.

We zaten in zone 3 en wilde extracten maar onze wapens waren niet goed genoeg dus hadden we dus niet gered. Hele helicopter zat vol met zombies :lol:
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

383
Marty wrote: 14 Nov 2023 10:03 Heb 1 keer solo even geprobeerd en 1 keer in team van 3.
Heb zelf ook geen idee hoe het precies werkt liep beetje mee met de andere.

We zaten in zone 3 en wilde extracten maar onze wapens waren niet goed genoeg dus hadden we dus niet gered. Hele helicopter zat vol met zombies :lol:

Aks je de missies wat doet wordt het wat duidelijker. Je moet pack-a-punch je wapens doen. Level 1 voor tier 2 en level 2 voor tier 3 zones. :D

Ik vind het zalig om zombies te doen!
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

387
:D

Had hem ook door Marty! :lol:

Ze hebben daar inderdaad iets gepatched waardoor het iets minder leuk is?

Een nieuwe War map komt ook niet met Season 1. Maar wel met latere seizoenen.

Ik denk dat je verder ook wel wat volgt, de Reddit AMA (ask me anything?) beetje gevolgd? Soit Sledgehammer Games doet echt al het mogelijk om tegemoet te komen aan de community, behalve... SBMM. Al willen ze (wanneer??) wel gaan testen om disbanding lobbies eruit te halen, wat dan weer een effect zal hebben op de SBMM.

Hoe zit het met de loadout bug die je hebt? Komt het nog vaak voor?

Verder speel ik eigenlijk enorm graag zombies! Ik heb het nooit gehad voor zombies in Call of Duty, maar deze mode vind ik echt zalig! De open map, de 3 zones, de contracts dat je kan doen, zalig vind ik het!
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

388
NTGSruler wrote: 22 Nov 2023 20:12 :D

Had hem ook door Marty! :lol:

Ze hebben daar inderdaad iets gepatched waardoor het iets minder leuk is?

Een nieuwe War map komt ook niet met Season 1. Maar wel met latere seizoenen.

Ik denk dat je verder ook wel wat volgt, de Reddit AMA (ask me anything?) beetje gevolgd? Soit Sledgehammer Games doet echt al het mogelijk om tegemoet te komen aan de community, behalve... SBMM. Al willen ze (wanneer??) wel gaan testen om disbanding lobbies eruit te halen, wat dan weer een effect zal hebben op de SBMM.

Hoe zit het met de loadout bug die je hebt? Komt het nog vaak voor?

Verder speel ik eigenlijk enorm graag zombies! Ik heb het nooit gehad voor zombies in Call of Duty, maar deze mode vind ik echt zalig! De open map, de 3 zones, de contracts dat je kan doen, zalig vind ik het!
Spelers gaan out of bound en dat is dus niet de bedoeling. Ze staan op daken en hebben meer cover en dus bijna niet te raken als je niet met een sniper speelt.


Idd met dat party niet uit elkaar gaat ga je toch idd sbmm tegen als je een goede lobby hebt en daar dus in blijft.

Zombies moet ik nog steeds eens onder de loep nemen. Maar nog zoveel anders te spelen :P

En hoop idd op meer war maps.
Op moment worden stats van war niet meegeteld qua k/d. Stats blijven op 0 staan, behalve assists.

Is het bij jou ook als je mp speelt bijna altijd in het verliezend team zit, spelen niet voor objective.

En hoop dat ze wat aan desync en hit reg doen. Vaak heb ik vele hitmarkers en ikzelf ben binnen 1 seconde dood.
Maar van wat ik gelezen heb ligt dat aan je internet. Als je zelf betere verbinding hebt heb je een slechtere gameplay ervaring dan iemand met een hogere ping.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

389
Marty wrote: 23 Nov 2023 09:51
NTGSruler wrote: 22 Nov 2023 20:12 :D

Had hem ook door Marty! :lol:

Ze hebben daar inderdaad iets gepatched waardoor het iets minder leuk is?

Een nieuwe War map komt ook niet met Season 1. Maar wel met latere seizoenen.

Ik denk dat je verder ook wel wat volgt, de Reddit AMA (ask me anything?) beetje gevolgd? Soit Sledgehammer Games doet echt al het mogelijk om tegemoet te komen aan de community, behalve... SBMM. Al willen ze (wanneer??) wel gaan testen om disbanding lobbies eruit te halen, wat dan weer een effect zal hebben op de SBMM.

Hoe zit het met de loadout bug die je hebt? Komt het nog vaak voor?

Verder speel ik eigenlijk enorm graag zombies! Ik heb het nooit gehad voor zombies in Call of Duty, maar deze mode vind ik echt zalig! De open map, de 3 zones, de contracts dat je kan doen, zalig vind ik het!
Spelers gaan out of bound en dat is dus niet de bedoeling. Ze staan op daken en hebben meer cover en dus bijna niet te raken als je niet met een sniper speelt.


Idd met dat party niet uit elkaar gaat ga je toch idd sbmm tegen als je een goede lobby hebt en daar dus in blijft.

Zombies moet ik nog steeds eens onder de loep nemen. Maar nog zoveel anders te spelen :P

En hoop idd op meer war maps.
Op moment worden stats van war niet meegeteld qua k/d. Stats blijven op 0 staan, behalve assists.

Is het bij jou ook als je mp speelt bijna altijd in het verliezend team zit, spelen niet voor objective.

En hoop dat ze wat aan desync en hit reg doen. Vaak heb ik vele hitmarkers en ikzelf ben binnen 1 seconde dood.
Maar van wat ik gelezen heb ligt dat aan je internet. Als je zelf betere verbinding hebt heb je een slechtere gameplay ervaring dan iemand met een hogere ping.
Dat laatste heb ik idd ook zéér vaak. Vooral als iemand net achter de hoek duikt krijg ik hitmarkers en andersom ben ik altijd direct dood. Het lijkt wel ofdat mijn kogels meer tijd nodig hebben om te raken dan die van hen bij mij.

En ook veel in het verliezende team. SBMM...
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

390
Net paar potjes wat prima ging en nu is het weer meteen te lastig. Krijg amper kills nu. Potjes daar voor steeds rond de 40 om 25 en nu is het eerder andersom.

Hopelijk wordt dit nog wat aangepast met dat sbmm


@Ruler: Dit dus:
Image
cron