Re: Call of Duty Modern Warfare

391
Raar. Ik ben dit gelukkig nog niet tegen gekomen. Ook niet die loadout glitch waar je eerder van sprak.

Probeer eens 10vs10 moshpit. Doordat er meer spelers zijn dan 6vs6 is de matchmaking minder strikt en is het wat meer relaxed om te spelen. Enigste nadeel is dat er een paar maps niet in de rotatie zitten.

Momenteel probeer ik van de double xp (was al level 55, waarom hebben we geen classic Prestige mode meer? :angry: ), voornamelijk double weapon xp om mijn wapens max level te krijgen. Dat gaat naar mijn mening iets te traag zonder die double xp.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

393
Marty wrote: 28 Nov 2023 21:56 Nog steeds last van die crashes. Game opnieuw aan het installeren. Hopelijk lost dat het probleem op. Duurt alleen zo'n 4 uur om alles weer te downloaden.

Ook vreemd dat ik er ook niets van kan vinden of dat anderen dit probleem ook hebben.
Ik hoop dat opnieuw installeren het probleem voor je oplost.

Heb jij trouwens enkel MWIII of ook MWII nog op je PS5 staan? Ik heb alletwee de games nog staan en ik herinner mij dat de download voor MWIII dan iets minder was.

Verder heb ik gisteren nog eens verder gedaan met de campaign. :lol: De campaign vind ik jammer genoeg de grootste ontgoocheling tot nu toe. Ik zit denk ik bijna aan het einde. De open combat missions beginnen mij eerlijk gezegd te vervelen. Persoonlijk heb ik veel liever liniaire missies. Maar goed ze proberen iets nieuws.

6 december komt season 1 + de nieuwe Warzone. Benieuwd hoe het onthaalt zal worden. MW 2 was nogal teleurstellend voor velen.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

397
Rust 24/7 is weg en nu is er Rustment 24/7. Helaas zelfde probleem
10v10 moshpit, war, zombies en mp quickplay hebben dat probleem niet.
Snap niet waarom ik dat heb (en ook als enige lijkt het wel)

Positief nieuws:
Sledgehammer gaat de matchmaking onder de loep nemen.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

398
Marty wrote: 30 Nov 2023 22:16 Rust 24/7 is weg en nu is er Rustment 24/7. Helaas zelfde probleem
10v10 moshpit, war, zombies en mp quickplay hebben dat probleem niet.
Snap niet waarom ik dat heb (en ook als enige lijkt het wel)

Positief nieuws:
Sledgehammer gaat de matchmaking onder de loep nemen.
Er is gisteren nog een update geweest blijkbaar met paar fixes, maar dus niet waar jij last van hebt. Ik snap het ook niet :?

Heb je een linkje eventueel waar ze zeggen dat ze de matchmaking onder de loep gaan nemen?

SBMM/EOMM komt niet van de devs maar van Activision zelf.
Ik dacht dat Sledgehammer wel ging experimenteren met non-disbanding lobbies wat waarschijnlijk dan wel een effect zal hebben op SBMM. Maar wanneer en als het dan in de game zal blijven, who knows?

Er komt wel héél wat content naar de game 6 december. Ik kijk uit naar de Christmas events!
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

400
Wow das echt wel huge dat ze eindelijk over de matchmaking gaan spreken!! Moet ik even op Twitter (euh X).

Stom dat het enkel in die playlist is. Dus iedere keer na een match als je terug naar de lobby gaat crashed je game? :O
Dus dan moet je de game terug opnieuw opstarten? Wow, dat zou ik niet volhouden.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

401
Zolang ik in de lobby blijf crashed ie niet maar zodra ik er uit ga wel.

Meestal ga ik er uit om rustig mijn wapen aan te passen.

Shipment is niet goed voor je k/d :lol:
Moet nog wel steeds wennen aan de langere TTK. Meestal stop ik met schieten omdat ie voor mijn gevoel al dood had moeten zijn maar dat dus niet is.

Zonet ging ik 17 om 40. Terwijl alle andere in de lobbies een 30+ kills hadden. Dus dat zegt voor mij al genoeg dat ik te hoog wordt gematched.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

402
Marty wrote: 01 Dec 2023 12:37 Zolang ik in de lobby blijf crashed ie niet maar zodra ik er uit ga wel.

Meestal ga ik er uit om rustig mijn wapen aan te passen.

Shipment is niet goed voor je k/d :lol:
Moet nog wel steeds wennen aan de langere TTK. Meestal stop ik met schieten omdat ie voor mijn gevoel al dood had moeten zijn maar dat dus niet is.

Zonet ging ik 17 om 40. Terwijl alle andere in de lobbies een 30+ kills hadden. Dus dat zegt voor mij al genoeg dat ik te hoog wordt gematched.
Ja ze moeten dringend terug naar connection based matchmaking gaan zoals vroeger. Maar dat zal een droom blijven denk ik. Als je in die te hoge lobbies zit kan het frustrerend zijn, maar je valt vanzelf terug naar makkelijkere lobbies :lol:
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

404
Marty wrote: 01 Dec 2023 12:58 Oja dat zeker dan kan ik 1 game spelen met 50-20 ofzo en dan ben ik meteen weer de pineut :lol:

Maar blijf er nog steeds bij dat het voor mij langer duurt om iemand te killen dan dat hun mij killen.
Dat gevoel heb ik ook steeds. Geen idee waarom eerlijk gezegd. In shipment gisteren ging ik precies dood na 2 kogels ofzo :L:
Image
cron