Re: Call of Duty Modern Warfare

421
NTGSruler wrote: 05 Dec 2023 12:58 Is die 4% dan puur statistiek voor diegene dat bijhorende achievement/trophy unlocked hebben? Of algemene statistiek?
Denk voor iedereen die de game heeft. Maar goed de trophy en achievement lijsten zijn dlc dus die 4% zal niet al te nauwkeurig zijn.

Sbmm lijkt wel erger nu sinds de update:
Laatste 10 games een kd van 0.66 :O

K/d in laatste 10 matches:
40-44
2-14
7-8
5-11
0-0 (potje war waar stats niet registreren)
6-14
9-14
3-6
14-17
16-27

Maar de 24/7 crash lijkt tot nu toe te zijn verholpen. :cool:
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

424
paveman wrote: 11 Dec 2023 09:38 Het zal de tijd van het jaar wellicht ook zijn ruler (naast de verkoudheid). Kop op; veel beterschap gewenst!
Gisteren voelde ik mij na 5 dagen eindelijk wat beter. Toch lang geleden dat ik zo'n verkoudheid had. Nu nog snotteren en af en toe een hoest, maar tegen eind van de week zou dat hopelijk ook moeten verdwenen zijn.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

427
Marty wrote: 17 Dec 2023 15:43 Ondertussen heb ik nu voor 6 assault rifles de Forged Camo.
Nu over naar de smgs of battle rifles.
Maar wat zijn de smgs slecht zeg. Zelfs op shipment wat alles close ranged is zijn smgs niet echt effectief.

Haha ik was gisteren net aan het denken om dat hier neer te zetten :lol:

Voor mij:

Alle assault rifles heb ik Platinum (forged whatever), inclusief de RAM 7 (season 1 wapen).
Battle Rifles alles platinum.
Shotgun alles platinum.

Voor de rest heb ik bijna alles SMG's max level, nog ééntje denk ik, nog 1 pistool naar max level en dan de meeste marksman rifles al heb ik er daar ook denk ik ééntje goud en sniper rifles nog 1 (zonder de nieuwe season 1 sniper) wapen max levelen en goud halen.

Melee heb ik nog niet teveel mee gespeeld.

RGL launcher heb ik trouwens goud, maar die equipment vernietigen... :lol: Oh boy.
Image
cron