Re: Call of Duty Modern Warfare

24
Just announced at Gamescom, every single PlayStation 4 owner worldwide can play Call of Duty: Modern Warfare during the surprise 2v2 Alpha commencing this Friday! All you need is an internet connection. This 2V2 Alpha not only is going to be a ton of fun for everyone to play, but also will help developer Infinity Ward get things just right for the upcoming full-scale multiplayer beta next month. Your feedback will help the team tune and polish as we march toward Modern Warfare’s release on October 25.

Free COD Modern Warfare Alpha weekend
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

29
Nog iemand die de beta gespeeld heeft? Marty? Meningen erover? Ik kan niet meer wachten tot donderdag om terug verder te spelen. Er zijn zeker mindere zaken in de multiplayer. Maar het heeft mij weer zwaar te pakken.. Eindelijk weer wat tragere gameplay in tegenstelling tot de laatste Black Ops delen.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

30
Vond de beta wel lekker spelen. Je gaat wel veel sneller dood dan in Black Ops4 maar dat is even wennen om iets minder te rushen.
Mis wel de minimap. Als ik zonder map wil spelen speel ik wel hardcore. Dus hopelijk blijft de minimap permanent.

En wat zijn er toch veel mensen die in een hoekje gaan zitten met een claymore voor hun neus :|
Wapens zijn ook wennen. Zo te zien veel meer recoil als de wapens uit Black Ops 4
En de animaties als je dood gaat ziet er ook wel leuk uit, wapens die een stuk wegvliegen
Ben benieuwd naar de 32 vs 32 groundwar morgen
Image