Re: Call of Duty Modern Warfare

31
Idd klopt Marty.
TTK is kort en ik vind het leuk. Minimap hebben ze terug gebracht de 2e dag van de beta. Weliswaar zonder aanduiding als er gevuurd wordt. Alleen nuttig bij een UAV.
De wapens vind ik persoonlijk echt zalig. Prachtig gevoel en bijhorend geluid. Ik hoop de volgende 4 dagen terug goede ervaring te hebben met de beta. Ik heb nog niet gepreorderd maar voorlopig ben ik wel hyped eigenlijk. De feel is wat terug van de modern Warfare reeks destijds en ben er erg tevreden over.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

32


Deze game heeft mij echt gehyped. Kan geen maand niet meer wachten!!
Jammer dak vandaag te horen heb gekregen dat ik op releasedag waarschijnlijk op zending ben... :(

De aankondiging dat de Survival mode in Spec Ops exclusief voor PS4 is, hakt er wel in bij Xbox en PC eigenaars..
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

38
Woohoo! Vandaag kunnen regelen dat er de 25e oktober niets gepland staat. Hopelijk blijft het zo. Morgen maar verlof op zetten die dag!
Dan kan ik eindelijk de game gaan pre-orderen!

Digitaal of fysiek? :? Digitaal ga ik direct kunnen spelen dan, da's wel het voordeel..
Iemand suggesties?
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

39
Fysiek, anders begin je eerder dan dat ik kan beginnen :lol:
Digitaal zal wel wat duurder zijn, maar als je echt meteen wil gamen om :0:01 dan ga je voor digitaal.
ik slaap meestal dan al en haal hem ook vrijdag ochtend op bij de GM
Heb ook maar vrijdag en zaterdag vrij gevraagd (en gekregen)

Ik hoop trouwens wel dat ze wat aan het spawnsysteem hebben gedaan in groundwar. En dat ie wat vloeiender loopt

De gamemodes die in de beta bestanden zijn gevonden:
While the existence of the game leaked before its reveal, it seems like the game mode list has also leaked according to some datamined files on PC. VG Sources posted images of the files along with all the weapons it revealed. You can take a look at it below.

Team Deathmatch
DM FFA
Headquarters
Capture the Flag
SAB DD
Demolition
Payload
Juggernaut
Team Juggernaut
Snatch
Grind
Mugger
Survival
Rugby
Arena
Arms Race
Gun Game
Rush
Siege
Invasion
One in the Chamber
Onslaught
Search and Rescue
Incursion
Showdown
Kill Confirmed
Drop Zone
Fireteam
Infected
Groundwar
VIP
High Value Targets
Hostage
Blitz
Cyber Attack
Team Defender
Breach
Assault
MTMC
EXFIL
Battle Royale
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

40
Digitaal wordt het dus :lol:

Had eigenlijk wel mijn voorkeur. Probleem is dat de GM een straat van mijn werk ligt. Maar aangezien ik verlof neem die dag.. :D
Alhoewel: ik bedenk net. Op PC heb je 175 GB nodig om de game te installeren. Geen idee hoeveel GB download dat wordt dan?? Grrrr.

Nogal wat gamemodes die mij niets zeggen of snel gaan uitsterven lijkt mij.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

43
Kleine reminder: Stel dat de download 100GB is en het uitgepakt 125GB is, dan moet je in totaal minstens 225GB vrij hebben om de game te installeren. Als je een 500GB PS4 hebt, dan heb je eigenlijk max iets van 400GB vrij als hij leeg is. Of Sony moet eindelijk wat aangepast hebben om zo'n enorme game met 25GB per keer ofzo te downloaden en installeren voor het de volgende 25GB doet. In dat geval heb je 'maar' 150GB nodig...

Ik herinner me nog zo'n klein fiasco toen ik per ongeluk van 2 grote games een update binnenkreeg en tegelijk een DLC aan het downloaden was. Hij ging bij het updaten of DLC installeren, ook eerst even de hele game kopiëren om dan het nieuwe te installeren en daarna pas het oude te verwijderen. Ik had toen 2 'preparing to install' metertjes en als ik wat verwijderde dan gingen ze allebei tegelijk een paar % naar boven ipv dat er eentje voorrang kreeg. Ik had uiteindelijk 100GB+ vrij nodig om hem daaruit te krijgen! :L:
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

44
Het probleem waar ik eigenlijk op doelde was het feit dat we hier nog met een downloadlimiet zitten. In ons geval 200gb per maand. Stel dat een game dan 175gb is om te downloaden!!, dan kan ik een maand later online spelen ofzo wegens aan mijn maandelijkse limiet te zitten :lol:
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

45
Dat vermoeden had ik ook al, ik besef nu pas hoe erg het in België is gesteld. Niet alleen qua downloadlimieten, maar ook qua snelheid. Al is die snelheid in NL erg afhankelijk van waar je precies woont. Wij hebben geluk dat we echte glasvlezel hebben die niet van KPN is. Mijn baas heeft glasvezel van KPN en heeft uiteindelijk een eigen switch voor de bijhorende experia box moeten zetten om dat die box zelfs in bridge mode nog poortjes blokkeert waardoor de playstation niet online kan.

Voor mezelf zou vooral die vrije ruimte een probleem zijn. Beide PS4's hebben 1TB, maar eentje heeft doorgaans maar 50GB vrij. De andere (nieuwere/pro) heeft meer ruimte, maar daar staan ook minder games op die ik tussendoor af en toe speel.
Image
cron