Re: Call of Duty Modern Warfare

62
Die wachten tot de main game geïnstalleerd is en dan installeren die er ook bij zodra je de game start. Als de game al volledig geïnstalleerd was voor je die had gedownload, dan zou hij ze wel direct volledig installeren.

Dit bericht zie je ook wel als je DLC van een game downloadt zonder dat de game zelf is geïnstalleerd.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

71
Marty wrote:
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Ziet er makkelijke lijst uit. Alle Spec Ops behalen is zelfs DLC?

https://psnprofiles.com/trophies/9853-c ... rn-warfare
Zal wss te maken hebben dat op xbox nog niet verkrijgbaar is spec ops

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Spec Ops heeft de XBOX toch wel. Alleen de Survival mode moeten ze een jaar op wachten
Dat had ik dan even mis op xd ik ben niet de allergrootste cod fan
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

72
@Sterchele: no biggie.

Blijft wel een schande dat het over een volledig jaar gaat dat Xbox spelers die mode niet kunnen spelen. Activision zal genoeg inkomsten binnenkrijgen, maar door dat exclusiviteitscontract verliezen ze gegarandeerd redelijk wat Xbox spelers. Tis een schande volledige prijs voor een game te moeten betalen en geen toegang tot alle content te hebben. Wie zal er volgend jaar nog zitten te wachten op die mode terwijl de volgende CoD wss zal aangekondigd zijn?
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

73
NTGSruler wrote:@Sterchele: no biggie.

Blijft wel een schande dat het over een volledig jaar gaat dat Xbox spelers die mode niet kunnen spelen. Activision zal genoeg inkomsten binnenkrijgen, maar door dat exclusiviteitscontract verliezen ze gegarandeerd redelijk wat Xbox spelers. Tis een schande volledige prijs voor een game te moeten betalen en geen toegang tot alle content te hebben. Wie zal er volgend jaar nog zitten te wachten op die mode terwijl de volgende CoD wss zal aangekondigd zijn?
Het is inderdaad een zeer belachelijke zet. Ik zou nog 1 kwaad zijn als ze bv op fifa een competitie jaar exclusief maken xd ik maak altij wel reisje rond de wereld xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron