Re: Call of Duty Modern Warfare

347
Marty wrote: 07 Oct 2023 15:24 Heb nog niet gepreorderd dus nog niet kunnen spelen.

Ben alleen aan het kijken wat ik moet downloaden want als ik de beta selecteer geeft ie aan dat ie al geïnstalleerd is. En heb alleen warzone geïnstalleerd staan
In PS5 UI op de Call of Duty app options drukken en dan manage game content. Kun je zien welke files je moet downloaden. Is 25gb.

In de app blijft er pre-order to play staan, maar gewoon negeren en op x klikken en spelen.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

350
Vandaag wat potjes gespeeld maar bevalt me niet echt:

- Lobbies te moeilijk, alles negatief geëindigd.
- Mijn wapens voelen aan als waterpistolen ten opzichte die van de vijand.
- Shoot first, die first terwijl de verbinding nog niet eens de 30ms aantikt.
- Hit detectie lijkt mij niet goed.
- Teveel bunny hoppers ten opzichte van MW2

Heb me meer vermaakt met de beta van XDefiant als met die van MW3.
Ga morgen nog even wat spelen kijken of de lobbies wat beter zijn.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

351
Marty wrote: 08 Oct 2023 21:04 Vandaag wat potjes gespeeld maar bevalt me niet echt:

- Lobbies te moeilijk, alles negatief geëindigd. => SBMM. De reden waarom CoD niet meer zo fun is als vroeger.
- Mijn wapens voelen aan als waterpistolen ten opzichte die van de vijand. => Sommige wapens hebben idd een buff nodig. Gisteren met de Marksman rifle gespeeld en je hebt 3-4 shots nodig. Ik speel er graag mee maar ik moet mijn playstyle aanpassen.
- Shoot first, die first terwijl de verbinding nog niet eens de 30ms aantikt. => De servers zullen niet optimaal zijn vermoed ik. Health is wel naar 150 gebracht, dus TTK is wat langer. Het is één van de hogere TTK's in de laatste jaren.
- Hit detectie lijkt mij niet goed. => De Bas-P zou hier inderdaad last van hebben, het lijkt alsof je "door" iemand schiet.
- Teveel bunny hoppers ten opzichte van MW2 => Bunny hopping wordt nog steeds afgestraft in de game. Na 2x jumpen verlies je ADS snelheid. Er zit wel een perk in die bunny hopping zou versterken.

Heb me meer vermaakt met de beta van XDefiant als met die van MW3.
Ga morgen nog even wat spelen kijken of de lobbies wat beter zijn.
Ground War geprobeerd?
Wat vind je van de OG maps?

Positief voor mij:

- OG maps zijn zalig.
- Movement aanpassingen waren broodnodig. Het speelt gewoon zo véél vlotter!
- TTK die langer is.
- De wapens/hitmarks/headshots klinken fantastisch vind ik.
- De verschillende perks onder Vests/gloves/boots vind ik super.
- Dead silence is terug (pas vanaf level 27 maar er zit een standard loadout in waarin je de perk hebt).
- Mini map is terug.
- De War mode die terug komt. Wel jammer dat we die nog niet kunnen testen. Er komt natuurlijk nog maar 1 map bij launch.
- De lobby ziet er véél cleaner uit dan MWII vind ik. Love it.


Negatief voor mij:

- De spawns hebben echt wel nog werk nodig. Het lijkt alsof je overal spawned nu en je kan er niet echt een voorspelling op doen waardoor map control zéér moeilijk is momenteel.
- Aim assist lijkt mij minder krachtig en door de hogere TTK moet je veel preciezer zijn. Zeker op lange afstand. Dit is zowel positief als negatief dit punt.
- De TTK lijkt mij nogal inconsistent te zijn. Misschien is het de SBMM, maar soms lijkt ik spelers gewoon echt te shredden, terwijl andere keren ik kan blijven schieten. Misschien inderdaad de hit detectie, geen idee.
- De map Urzikistan die komt voor Warzone en Ground War. De layout ziet er fantastisch uit.
- Classic prestige komt hoogstwaarschijnlijk weeral niet terug. Zal weer seasonal prestige zijn. De eerste leaks van prestige icons ziet er wel super uit.
- Ik hoop dat ze nog calling cards toevoegen die tevoorschijn komen bij het doen van verschillende acties ingame, killstreaks enz...
- Killstreaks zijn niet opnieuw te halen. Je moet eerst doodgaan om je streaks te resetten en terug opnieuw te kunnen verdienen.


@Marty: ik zou zeker nog eens wat spelen en volgend weekend ook. Highrise wordt dan ook toegevoegd.

Het is ook bevestigd dat de main game via de Call of Duty HQ app zal komen en dat je voor MWIII gewoon direct in de lobby terecht zal komen.

Leaks zeggen dat de verschillende seizoenen in het teken zullen staan van 20 jaar Call of Duty. Season 3 bijvoorbeeld zouden er wapens inkomen van Infinite Warfare. Momenteel zijn er tevens daily login rewards waar je na de 7e dag een Classic Captain Price skin kan unlocken.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

354
Net paar potjes gedaan maar nog steeds geen k/d van boven de 1 gehaald. 1 trouwens ook niet.

In twee potjes team deathmatch:
Kills: 5
Deaths: 10
Assists: 6

Kills: 11
Deaths: 13
Assists: 9

Wtf man waarom kom ik niet positief. Zou toch door de sbmm in lagere lobbies geplaatst moeten worden wat bij mijn niveau past..
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

359
Marty wrote: 14 Oct 2023 14:46 Dit wordt er echt nier beter op. Speel nog steeds alleen negatief. Zojuist 3-26.
Blijkbaar heb ik altijd de aim assist nodig gehad. Raak bijna niets
De SBMM staat echt verschrikkelijk hoog. Dat is de reden waarom je dit zo hebt ervaren. Ik had er ook last van. Ik hoop dat ze het nog wat bijstellen tegen de release of dat het wat vergevingsgezinder wordt met meer spelers beschikbaar en meer modes.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

360
Wanneer de grind plots stopt..
Max rank.
Juist op tijd voor de early access met de campaign voor MW III!
Misschien dit weekend snel nog eens de MW II campaign spelen zodat alles vers in het geheugen zit!
Kan eerlijk gezegd niet wachten. Het zal al beginnen met de preload deze week :)

De skin is nogal basic om max rank te bereiken, maar tis mil-sim. Camo op het wapen is de ghoulie camo (nu te halen met haunting event).


Image
cron