Re: Call of Duty Modern Warfare

332
Als gamen als werken voelt dan is er iets goed mis... Het kan met alle vormen van ontspanning gebeuren op het moment dat het simpelweg niet goed lukt om je over te geven aan de ontspanning, maar dan is het eigenlijk tijd om iets anders te gaan doen. Beter simpelweg genieten van het gamen en als dit trophies oplevert is dat mooi bonus!
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

335
Ik haal er momenteel echt mijn plezier uit. Nog een 6tal wapens longshots doen en dan kan ik beginnen aan de grind voor Polyatomic Camo (25 headsets met 51 wapens) en hopelijk unlock ik dan ook de Orion Camo.

Het 2e deel van elk seizoen is er ook een event om een limited Camo te verdienen. En na een tijdje kan ik mijn dagelijks potje CoD niet meer missen, anders verlies ik mijn aim :lol:
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

339
Had de trailer reeds gezien. Ging ik ook nog posten.
Ik ben hyped en kan niet wachten.

CoDNext ben ik jammer genoeg van dagdienst, dus zal de helft missen. En 's anderdaags bij de start van de bèta heb ik nacht :L:

Maar de rest komt wel goed uit. 2 november voor de campaign met early access mooi die week thuis! :cool:

Jij koopt hem ook Marty? Of skip je?
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

341
Ja de campaign wordt echt weer de moeite.
Multiplayer speel ik nog altijd liever dan Warzone.
Nochtans wordt het wel de moeite denk ik. Alle OG maps van MW2 destijds, mini map terug, dead silence komt terug, map voting, kortom alles wat een Call of Duty game destijds zo goed maakte. Natuurlijk zal SBMM er nog in zitten en waarschijnlijk de seasonal Prestige. Maar echt iedereen wil classic Prestige terug maar ja dat zal hen niet genoeg geld opbrengen.
DMZ komt ook terug maar denk niet dat ze daar nog veel nieuwigheden zullen voor brengen.
Zombies ben ik wel benieuwd naar. Is op een open map en je kunt met 4 teams van 6 ofzo met elkaar objectives doen.
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

342
NTGSruler wrote: 03 Oct 2023 20:17 Ja de campaign wordt echt weer de moeite.
Multiplayer speel ik nog altijd liever dan Warzone.
Nochtans wordt het wel de moeite denk ik. Alle OG maps van MW2 destijds, mini map terug, dead silence komt terug, map voting, kortom alles wat een Call of Duty game destijds zo goed maakte. Natuurlijk zal SBMM er nog in zitten en waarschijnlijk de seasonal Prestige. Maar echt iedereen wil classic Prestige terug maar ja dat zal hen niet genoeg geld opbrengen.
DMZ komt ook terug maar denk niet dat ze daar nog veel nieuwigheden zullen voor brengen.
Zombies ben ik wel benieuwd naar. Is op een open map en je kunt met 4 teams van 6 ofzo met elkaar objectives doen.
Multiplayer heb ik eigenlijk nooit leuk gevonden :p In geen enkele game zelfs haha. Altijd wat een lone wolf geweest op dat vlak. Zombies heb ik altijd wel tof gevonden. Heb zelf ooit black ops gekocht enkel en alleen voor Kino Der Toten haha
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

343
Ligt er aan of XDefiant al uit is en hoe die bevalt.
Bevalt XDefiant goed dan komt cod alsnog op release in huis :lol:

Ik heb bijna 5000 punten via dat playstation stars. Dat kan ik inwisselen voor €20 psn tegoed.

Of ik gebruik mijn tweede €10 kortingscode van gamemania om die dan voor €59,99 te kopen. (Alleen nog geen idee of die code werkt omdat ik er al 1 gebruikt heb)
Image

Re: Call of Duty Modern Warfare

344
Er is ondertussen al gameplay geleaked van de game. Nog geen echte multiplayer gameplay, maar wel al een zicht op de maps, de UI is bijna exact hetzelfde, wel wat nieuwigheden met de vest, gloves and boots. (In essentie je perks).

Movement ziet er véél sneller uit dan MWII, toch één van de grootste pijnpunten van die game.
Nuke is ook terug (30 kills).

Er zijn mastery calling cards voor héél wat zaken. In 3 Tiers. Zowel voor MP als Zombies.

Het zal een lange nacht worden morgen, want ik zal pas zaterdag dan de béta kunnen testen (voor preorders only. Vanaf 08 oktober voor iedereen op Playstation).
Deze avond CODNext.

Tis moeilijk maar ik wordt alsmaar meer hyped voor deze game. Maar das ook niet moeilijk voor een verstokte CoD fan. :lol:
Image
cron