Re: Battlefield: Hardline

17
Na lang twijfelen deze toch aangeschaft.
De prologue en episode 1 van de SP gespeeld. TOt nu toe vind ik het vrij goed, eens iets anders als de standaard SP in shooter (van A naar B, mensen afknallen, van B naar C, mensen afknallen, etc.).

De MP maar een uurtje getest, maar tot nu toe lijkt mij deze beter te liggen dat BF4. Eerste rondje toch positief geeindigd wat mij in BF4 amper lukte :P
PSN tichke
Image

Re: Battlefield: Hardline

19
M-power wrote:Dacht ik eens rap wat multiplayer te spelen, moet het spel eerst installeren en het duurt lang, na 30 min aan 42%. Ik kan nu net beginnen aan episode 1 van de singleplayer.
Bij mij had het 45 minuten geduurd voor te installeren, vond ik maar raar. Mijn eerste shooter op ps4 en ik vind die spellen met 64 man nogal overweldigend.
Voor de moment liever small conquest spelen
Image

Re: Battlefield: Hardline

20
Toon8 wrote:
M-power wrote:Dacht ik eens rap wat multiplayer te spelen, moet het spel eerst installeren en het duurt lang, na 30 min aan 42%. Ik kan nu net beginnen aan episode 1 van de singleplayer.
Bij mij had het 45 minuten geduurd voor te installeren, vond ik maar raar. Mijn eerste shooter op ps4 en ik vind die spellen met 64 man nogal overweldigend.
Voor de moment liever small conquest spelen
Enkel conquest large en tdm zijn 64 man. De meeste zijn met 32 en crosshair is met 10.
Image

Re: Battlefield: Hardline

21
Het is gewoon dat ik gewend ben aan 32 en door nu met 64 te spelen word je echt overal en op ieder moment overvallen. Zal weer een volledig nieuwe manier van spelen worden en er vooral aan leren wennen.
En conquest is juist mijn favoriete mode
Image

Re: Battlefield: Hardline

22
Toon8 wrote:Het is gewoon dat ik gewend ben aan 32 en door nu met 64 te spelen word je echt overal en op ieder moment overvallen. Zal weer een volledig nieuwe manier van spelen worden en er vooral aan leren wennen.
En conquest is juist mijn favoriete mode
Na een tijdje wil je niks anders meer.
Maar tdm met 64 man dat is echt verschrikkelijk. Helft van tijd spawn je gewoon tussen 5 vijanden en insta death natuurlijk. Meest hatelijke mode ever made.
Image

Re: Battlefield: Hardline

25
M-power wrote:
Toon8 wrote:Het is gewoon dat ik gewend ben aan 32 en door nu met 64 te spelen word je echt overal en op ieder moment overvallen. Zal weer een volledig nieuwe manier van spelen worden en er vooral aan leren wennen.
En conquest is juist mijn favoriete mode
Na een tijdje wil je niks anders meer.
Maar tdm met 64 man dat is echt verschrikkelijk. Helft van tijd spawn je gewoon tussen 5 vijanden en insta death natuurlijk. Meest hatelijke mode ever made.
Is gewoon weer slecht ingesteld. In BF4 is het tegenwoordig goed en zijn spawnkills vrijwel niet bestaande meer.
Image

Re: Battlefield: Hardline

26
billie91 wrote:
M-power wrote:
Toon8 wrote:Het is gewoon dat ik gewend ben aan 32 en door nu met 64 te spelen word je echt overal en op ieder moment overvallen. Zal weer een volledig nieuwe manier van spelen worden en er vooral aan leren wennen.
En conquest is juist mijn favoriete mode
Na een tijdje wil je niks anders meer.
Maar tdm met 64 man dat is echt verschrikkelijk. Helft van tijd spawn je gewoon tussen 5 vijanden en insta death natuurlijk. Meest hatelijke mode ever made.
Is gewoon weer slecht ingesteld. In BF4 is het tegenwoordig goed en zijn spawnkills vrijwel niet bestaande meer.
In bf4 had ik er toch minder last van, ik heb wel nooit tdm in bf4 gespeeld. Het feit dat de maps in hardline kleiner zijn helpt natuurlijk ook niet.
Image

Re: Battlefield: Hardline

28
Mijn k/d is onder 1 gezakt :cry: :cry: :cry:

Allemaal dankzij die stomme camera en ballistische Shield coins. Voor een trophy moet je 15 ballistische Shield coins ( je krijgt 1 coin per 100 kogels dat je afweert met je shield en wordt iedere game gereset) hebben.
Voor die camera coin moet je een camera plaatsen en deze camera kan dan vijanden spotten en iemand van jouw team moet dan die gespotte vijand killen en zo moet je er 10 hebben voor 1 coin. Per camera kan je slecht 1 vijand per keer spotten.
Camera coins zijn gedaan, nu nog 11 Shield coins.
Image

Re: Battlefield: Hardline

29
M-power wrote:Mijn k/d is onder 1 gezakt :cry: :cry: :cry:

Allemaal dankzij die stomme camera en ballistische Shield coins. Voor een trophy moet je 15 ballistische Shield coins ( je krijgt 1 coin per 100 kogels dat je afweert met je shield en wordt iedere game gereset) hebben.
Voor die camera coin moet je een camera plaatsen en deze camera kan dan vijanden spotten en iemand van jouw team moet dan die gespotte vijand killen en zo moet je er 10 hebben voor 1 coin. Per camera kan je slecht 1 vijand per keer spotten.
Camera coins zijn gedaan, nu nog 11 Shield coins.
Ja amai. :p Dat klinkt als iets waar ik me niet mee ga bezighouden in BF. :p
Image