Call of Duty Vanguard (PS4&PS5)

1
Image
Ontwikkelaar: Sledgehammer Games & Treyarch (zombies)
Uitgever: Activision
Genre: First Person Shooter
Release Date: 05-11-2021
Prijs: €59,99 (PS4), €69,99 (PS5)
Platform:PS4&PS5

Trailers:




Screenshots:
Image
Image
Image
Image

Verhaal
Strijd op alle fronten: voer luchtgevechten boven de Grote Oceaan, ga parachutespringen boven Frankrijk, verdedig Stalingrad met de precisie van een sluipschutter en beschiet oprukkende troepen in Noord-Afrika. De Call of Duty®-serie is terug met Call of Duty®: Vanguard, ontwikkeld door Sledgehammer Games, dat spelers meevoert in meeslepende WO2-gevechten op ongekende wereldschaal.

Call of Duty®: Vanguard bevat een diepgaande en meeslepende singleplayer Campagne, een enorm Multiplayer-aanbod op de dag van release met 20 maps waarvan 16 speciaal ontwikkeld zijn voor core Multiplayer en een boeiende door Treyarch ontwikkelde nieuwe Zombies-ervaring.

---------------------------------------------------
Bron: Playstation Store
---------------------------------------------------
Image

Re: Call of Duty Vanguard (PS4&PS5)

2
De setting van WOII is een welgekomen terugkeer na een aantal futuristische uitstapjes, maar verder spreekt het mij toch ook niet echt meer aan. Opvallend dat er nog altijd een singleplayer in blijft zitten, die vond ik altijd de moeite maar steeds korter worden. Goed dat ze niet multiplayer-only gaan.

Re: Call of Duty Vanguard (PS4&PS5)

6
Het wordt duidelijk steeds groter :O
Ik heb de zombiemodus wel af en toe eens gespeeld toen hij er voor het eerst was, maar het sprak mij niet zo hard aan. In dat genre (samen tegen hordes vijanden) heb ik alleen Horde Mode in Gears of War 2 & 3 altijd heel graag gespeeld :-"

Re: Call of Duty Vanguard (PS4&PS5)

7
@Marty: heb je een mening over deze game? Ik hoor eigenlijk best goede dingen hierover. Zombies zou echt niet goed zijn (maar blijkbaar makkelijke trophies dat ik eindelijk eens zou kunnen halen), campaign blijkbaar zéér sterk maar kort, multiplayer goed alleen weer die vervelende SBMM die aanwezig is.
Image

Re: Call of Duty Vanguard (PS4&PS5)

8
Ik heb alleen nog maar multiplayer gespeeld en idd de SBMM is zeker aanwezig. 1 potje ga ik 22-4 en daarna maar een 10-13 ofzo
Gameplay loopt voor mij soepel, de TTK (Time To Kill) ligt wel hoog. Dus als je 1 keer geraakt wordt heb je weinig kans op te schuilen.
Je hebt verschillende groottes van teams: 6v6, 8v8, 10v10 en dat kan tot maximaal 24v24. Maar dan natuurlijk niet op alle maps.
Je zou maar 24v24 op Shipment (verwachte release, 17 november) hebben :lol:

Er zitten nog wel veel onjuistheden in de game, Perks die niet goed werken, Play of the game wat half afspeelt of de spelers in de play of the game onzichtbaar zijn. Ben zelf nog geen lag tegen gekomen, ook niet in matches van 24v24. Benieuwd hoe dat op shipment zal zijn. Die is in de voorgaande Cods niet altijd even soepel gegaan.

Ik persoonlijk vind het altijd leuk om te zien wat voor medals ik allemaal behaald heb maar op moment worden er maar weinig medals bij gehouden. Ik heb maar een stuk of 5 verschillende. Maar geen medals voor bloodthirsties, Double Kills, (wel triple en fury kill) First blood en nog wel meer.

De tracking voor Reticles werkt ook niet. Blijft altijd op 0 staan, camo's unlocken werkt ook niet voor iedereen.

Maargoed de gameplay bevalt me prima. Meeste cods heb ik K/d van rond de 0,85 - 0,90 maar hier zit ik op het moment nog rond de 1.00.

edit:

Oh en Champion Hill is ook goed. Dat is een 2v2 of 3v3 ala gunfight. Je begint samen als team met 12 (2v2) of 18 (3v)3 levens. Je speelt matches achter elkaar met soms tussen door een ronde waar je items kan kopen, wapens, perks en extra levens.

Image
cron