Battlefield 2042 (PS4&PS5)

1
Image
Ontwikkelaar: Dice
Uitgever: EA
Genre: First Person Shooter
Release Date: 19-11-2021
Prijs: €59,99 (PS4), €74,99 (PS5)
Platform:PS4&PS5

Trailers:




Screenshots:
Image
Image
Image

Battlefield™ 2042 is een first-person shooter waarin je terugkeert naar de iconische grootschalige oorlogsvoering van de franchise. In een wereld uit de nabije toekomst die is getransformeerd door wanorde passen jij en je squad zich aan met een geavanceerd arsenaal op dynamische en veranderende strijdvelden.

Met ondersteuning voor 128 spelers op de PlayStation®5 en 64 spelers op de PlayStation®4 biedt Battlefield™ 2042 een ongekende schaal op enorme strijdtonelen. Er zijn diverse ervaringen met verbeterde versies van Conquest en Breakthrough, Battlefield™ Portal; een nieuw community-gedreven platform waarop spelers onverwachte en iconische gevechten uit het verleden, het heden en de toekomst van Battlefield kunnen creëren, delen en ontdekken, en een gloednieuwe ervaring, genaamd Battlefield™ Hazard Zone.
---------------------------------------------------
Bron: Playstation Store
---------------------------------------------------
Image

Re: Battlefield 2042 (PS4&PS5)

2
Het is al van Battlefield: Bad Company geleden dat ik echt veel een Battlefield game gespeeld heb (vond Bad Company iets leuker dan de meer 'realistische' benadering van daarna), maar deze spreekt mij toch terug aan :)
Waarschijnlijk koop ik hem niet, maar mijn interesse in online shooters begint toch terug te komen.

Re: Battlefield 2042 (PS4&PS5)

12
Iemand die deze game nog gespeeld heeft en ook last had van de stand by bug? Game vind direct een game (conquest bijvoorbeeld), maar laadt niet volledig in, blijft op stand by staan. Deze namiddag ging het gewoon perfect. Andere gamemode lukt ook niet. Game afsluiten en heropstarten ook niet. PS5 al opnieuw opgestart, zelfde probleem. Had het moeten weten. Nochtans fun gehad deze namiddag ermee. Hopelijk lost het op zijn eigen op, maar is nogal irritant als je paar multiplayermatches wil spelen en je game niet laadt.

Edit: op Twitter ergens kanaal gevonden: zouden problemen zijn met de servers. Een uur geleden getweet. Fingers crossed dat het dat is.
Image

Re: Battlefield 2042 (PS4&PS5)

14
NTGSruler wrote: 27 Jun 2023 21:17 Vind ik iemand om de Extraction trophies te doen (weet wat ie doet), blijkt dat PS4 NIET met PS5 kan samenspelen :wot:
Zeker dat het niet die recente nieuwe privacy setting is van cross play invites die je kan disablen? :think:

For the record: Ik weet niks van deze game :P
Image

Re: Battlefield 2042 (PS4&PS5)

15
Players on PlayStation 4 and Xbox One can play with and against each other, but not with players on PC, PlayStation 5 or Xbox Series X|S - even with cross-play turned on.

Officieel van EA site.

Wat wel mogelijk is: dat ik de PS4 versie installeer op mijn PS5. Maar dat betekent dat ik dus alles opnieuw moet doen op PS4. Autopop op PS5 is nogal buggy. Bijvoorbeeld :Tg: Clean exit (extract Hazard Zone met 4 spelers zonder dat iemand dood gaat), moet je opnieuw doen op PS5 omdat deze niet auto popt. En zo zijn er nog wel een aantal trophies.
Image
cron