Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

31
met0t0 wrote: 24 Oct 2021 15:45 Een alternatief einde al na 30 minuten spelen, dat klinkt als gewoon doodgaan en game-over :lol:
Ik ben benieuwd als ik er zelf ooit aan toe kom, eerst een Far Cry 5 kopen en spelen :-"
Je kan gewoon je rug keren naar het verhaal en de map verlaten :p Een beetje zo van 'los het zelf maar op'.
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

32
Kolm wrote: 24 Oct 2021 15:50Het is niet de eerste Far Cry met een alternatief einde helemaal aan het begin. In Far Cry 4 kon je aan het begin een alternatief einde krijgen als je 15 minuten aan tafel bleef zitten ipv weg te lopen en de campaign te beginnen.
Oeps, dat wist ik niet eens :P Waarschijnlijk was er geen trophy voor en ben ik het nergens tegengekomen :-"

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

34
gamerke1992 wrote: 24 Oct 2021 14:11
Marty wrote: 24 Oct 2021 13:08 @Kolm, binnekort keer tijd om even samen een base te veroveren? Ik heb al een save game bij een base staan. Dus dat is iets van 5 minuten werk denk ik.
Ik wil ook altijd helpen :)

Om zeker te zijn dat ik de platinum kan halen heb ik al een base unnoticed veroverd en hun alarmsysteem plat gelegd. Ook het alternatieve einde heb ik al eens gedaan. Grappig om de credits te zien nadat ik nog maar 30 minuten gespeeld had.
Goed om te weten :)
Volgens mij sta je nog niet in mn vriendenlijst. Zal wel invite sturen binnenkort :cool:
Altijd handig voor andere games :cool:
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

35
Marty wrote: 25 Oct 2021 18:42
gamerke1992 wrote: 24 Oct 2021 14:11
Marty wrote: 24 Oct 2021 13:08 @Kolm, binnekort keer tijd om even samen een base te veroveren? Ik heb al een save game bij een base staan. Dus dat is iets van 5 minuten werk denk ik.
Ik wil ook altijd helpen :)

Om zeker te zijn dat ik de platinum kan halen heb ik al een base unnoticed veroverd en hun alarmsysteem plat gelegd. Ook het alternatieve einde heb ik al eens gedaan. Grappig om de credits te zien nadat ik nog maar 30 minuten gespeeld had.
Goed om te weten :)
Volgens mij sta je nog niet in mn vriendenlijst. Zal wel invite sturen binnenkort :cool:
Altijd handig voor andere games :cool:
Ik ben je voor :p
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

36
Er zijn 3 DLC trophylists bijgekomen voor Far Cry 6.

2 zijn ivm de specials operations en zijn gratis, hiervoor moet je in totaal 5 special operations op mastery 3 doen. Er zijn er nog maar 3 van beschikbaar nu maar lijkt me nog een uitdaging...
De eerste nieuwe special operation zou vanaf 9 november beschikbaar zijn.

De 3de lijst is de eerste DLC van de season pass: Insanity/Vaas van Far Cry 3.

De Vaas DLC zou in november komen maar nog geen specifieke dag.

Volledige DLC roadmap:
Image
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

38
Ik blijf het toch nog altijd wennen vinden om zo'n hele roadmap van extra DLC te zien... Goed dat er hier en daar gratis DLC bij zit en als het echt iets toevoegt is het goed, maar het blijft toch vooral een manier om extra te blijven aan een game waar al de volle pot voor betaald werd.

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

40
NTGSruler wrote: 08 Nov 2021 20:51 Zie ik dat goed dat we FC3 Blood Dragon krijgen voor PS5? Want ik dacht dat ik die namelijk nog op PS3 heb staan en te spelen..
Het is te vergelijken met Far Cry 3 classic edition die je bij de season pass van Far Cry 5 krijgt. Dat was een remaster van Far Cry 3 (origineel PS3) voor de PS4. Of Assassin's creed 3 remaster voor PS4 die je kreeg bij de season pass van... AC Origins of Odyssey (even kwijt welke precies)

FC3 Blood Dragon zou voor PS4 en PS5 zijn. Enige wat nog niet duidelijk is, is of de game een platinum trophy gaat krijgen. Het origineel op PS3 had wel trophies maar een kleine lijst en dus geen platinum. De game is ook erg kort dus het kan ook lastig zijn om er genoeg trophies uit te halen. Eigenlijk was het meer een soort standalone DLC.

Geen idee of FC3 Blood Dragon ook een standalone release krijgt buiten de season pass van FC6 om.
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

41
Ik moet enkel de de trophy hebben waar je 3 insurgency leaders moet doden. Maar blijkbaar is die methode waarbij je de datum van de console aanpast gepatched in de laatste update. Jammer.

Dan maar wachten tot de volgende leader beschikbaar wordt binnen 2 dagen, want ik moet er nog maar 1tje doen.
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

42
gamerke1992 wrote: 13 Nov 2021 12:26 Ik moet enkel de de trophy hebben waar je 3 insurgency leaders moet doden. Maar blijkbaar is die methode waarbij je de datum van de console aanpast gepatched in de laatste update. Jammer.

Dan maar wachten tot de volgende leader beschikbaar wordt binnen 2 dagen, want ik moet er nog maar 1tje doen.
Die methode van de datum is misschien gepatched, maar de andere methode van de leader killen zonder base te capturen, dood gaan en opnieuw leader killen werkt wel. Anders had ik dik gekloot geweest voor trophy 15.000... Ik wist niet dat dat een timed iets was toen ik enkel nog laatste verhaal trophy en die over had.

Zolang je de leader doodt en andere vijanden levend laat in de base kan je vervolgens gewoon doodgaan en opnieuw doen omdat de missie niet afgerond wordt tot je hele base captured. Met de leader van deze week was dat erg simpel: Je kon ergens langs achter de kerk omhoog klimmen en dan van bovenaf de leader die in het centrum van de kerk loopt doden om dan vervolgens naar beneden te springen wat te hoog is waardoor je dood gaat.

Even los daarvan: Ik vind het een irritant iets... heb je alles overgenomen en gaan ze elke week een regio afpakken... Hopelijk enkel als je die week de game speelt of niet als je de vorige insurgent missie nog niet hebt afgemaakt.
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

43
Kolm wrote: 13 Nov 2021 12:32
gamerke1992 wrote: 13 Nov 2021 12:26 Ik moet enkel de de trophy hebben waar je 3 insurgency leaders moet doden. Maar blijkbaar is die methode waarbij je de datum van de console aanpast gepatched in de laatste update. Jammer.

Dan maar wachten tot de volgende leader beschikbaar wordt binnen 2 dagen, want ik moet er nog maar 1tje doen.
Die methode van de datum is misschien gepatched, maar de andere methode van de leader killen zonder base te capturen, dood gaan en opnieuw leader killen werkt wel. Anders had ik dik gekloot geweest voor trophy 15.000... Ik wist niet dat dat een timed iets was toen ik enkel nog laatste verhaal trophy en die over had.

Zolang je de leader doodt en andere vijanden levend laat in de base kan je vervolgens gewoon doodgaan en opnieuw doen omdat de missie niet afgerond wordt tot je hele base captured. Met de leader van deze week was dat erg simpel: Je kon ergens langs achter de kerk omhoog klimmen en dan van bovenaf de leader die in het centrum van de kerk loopt doden om dan vervolgens naar beneden te springen wat te hoog is waardoor je dood gaat.

Even los daarvan: Ik vind het een irritant iets... heb je alles overgenomen en gaan ze elke week een regio afpakken... Hopelijk enkel als je die week de game speelt of niet als je de vorige insurgent missie nog niet hebt afgemaakt.
Probleem is dat ik die andere methode met de klok dacht te doen. Dus ik zit nu vast, omdat de base al veroverd is.

Ach ja, dan maar een andere game opstarten straks.
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

44
gamerke1992 wrote: 13 Nov 2021 13:57 Probleem is dat ik die andere methode met de klok dacht te doen. Dus ik zit nu vast, omdat de base al veroverd is.

Ach ja, dan maar een andere game opstarten straks.
Ik was bewust met de andere methode gestart: Als die niet werkte dan kon ik daarna alsnog de datum manier proberen. Omgekeerd kon dat inderdaad niet. En die andere methode was ook een stuk minder gepruts om uit te testen.

Maar ach... je hebt er gelukkig al 2 dus zo heel lang extra duurt het gelukkig niet :)

Volgende week zou ook de eerste DLC uitkomen van Vaas. Ben benieuwd want op dit moment ben ik ook Far Cry 3 classic aan het spelen. In eerste instantie om opvul trophies te hebben. Anderzijds om eindelijk alle trophylists voor FC6 100% te hebben :girl:


Edit: En de volgende Far Cry game zou ook een live service game worden zoals ze met Assassin's Creed van plan zijn :(
https://www.4gamers.be/nieuws/78082/1/c ... game-werkt
Image