Re: Battlefield 4

3
Ik speel BF4 nog met regelmaat. Ik moet zeggen dat de game toch leuke en fris blijft. Er zijn genoeg leuke maps om samen met anderen te spelen en de game blijft ook tactisch interessant. Echter redelijk vaak zijn er spelers die wel 40 kills maken en maar 1 dood gaan. Op zo'n moment twijfel ik sterk aan de game want zeker in een potje met allemaal ervaren spelers kan zoiets in principe niet gebeuren.
Image

Re: Battlefield 4

4
billie91 wrote:Ik speel BF4 nog met regelmaat. Ik moet zeggen dat de game toch leuke en fris blijft. Er zijn genoeg leuke maps om samen met anderen te spelen en de game blijft ook tactisch interessant. Echter redelijk vaak zijn er spelers die wel 40 kills maken en maar 1 dood gaan. Op zo'n moment twijfel ik sterk aan de game want zeker in een potje met allemaal ervaren spelers kan zoiets in principe niet gebeuren.
Iedereen heeft toch wel eens een match geluk? Het kan ook een camper zijn, maar doorgaans trekken die het zo lang toch niet :p

Re: Battlefield 4

5
met0t0 wrote:
billie91 wrote:Ik speel BF4 nog met regelmaat. Ik moet zeggen dat de game toch leuke en fris blijft. Er zijn genoeg leuke maps om samen met anderen te spelen en de game blijft ook tactisch interessant. Echter redelijk vaak zijn er spelers die wel 40 kills maken en maar 1 dood gaan. Op zo'n moment twijfel ik sterk aan de game want zeker in een potje met allemaal ervaren spelers kan zoiets in principe niet gebeuren.
Iedereen heeft toch wel eens een match geluk? Het kan ook een camper zijn, maar doorgaans trekken die het zo lang toch niet :p
Laten we zeggen dat 1 op de 2 matches er zo'n eppo tussen zit. Dat is in principe niet direct zo erg, maar ze halen de fun factor er behoorlijk onderuit bij tijden. Waar ik me ook aan erger af en toe is dat de balans totaal weg is in de teamverdeling zelf. Je hebt dan een team vol ''noobs'' en een team die vol zitten met gozers die level 130 of hoger zitten. Persoonlijk vind ik dat slecht. Ik ben zelfs wel eens van team geswitcht omdat mijn team eigenlijk te sterk was. Dit doe ik om het leuk te houden. Kijk, als je makkelijk kills wil scoren is dat best, maar er moet balans zijn. Als de teams in evenwicht zijn en er echt sprake is van teamwork, dan heb je echt een hele leuke tijd in BF4. Aan dat soort potjes heb ik in elk geval de meeste lol.
Image

Re: Battlefield 4

7
Da_SoldierBE wrote:overmorgen nieuwe update en new guns :cool:
Nice, die moet ik gaan checken. Ik had laatst overigens een mooie match in BF4. Had maar 10 kills en was 53 keer gekilled, maar was wel nummer 1. :D Kwam omdat ik continu zat te healen en te reviven. Plus dat het ook nog double XP was en ik een boost aan had van 200%. Ben van level 82 naar 86 gesprongen in één potje. Dat zijn de momenten waar ik het voor doe.
Image

Re: Battlefield 4

9
Battlefield 4 Night Operations is vanaf nu gratis te downloaden uit de ps store
Battlefield 4™ Night Operations brengt meer tactische gameplay met nachtelijke gevechten. De strijd in de oude Russisch tankfabriek van de map Zavod 311 raast de hele dag door zonder overwinnaar. Zodra de schemering invalt begint de Graveyard Shift, met een nieuwe groep soldaten die het gevecht voortzetten. Zodra de map in duisternis gehuld is, verandert de gameplay en krijgen spelers met nachtkijkers en gadgets om de locatie van de vijand te onthullen een tactisch voordeel. Licht wordt belangrijker en met fakkels en zaklampen kun je meer zien, maar pas op: je bent ook makkelijker te spotten. Gebruik ook tactische vernietiging om lichtbronnen uit te schakelen en de omgeving nog verder te verduisteren.
bron: Sen Store
Image

Re: Battlefield 4

10
Ik heb vandaag ff die Zavod 311 geprobeerd in de nacht en moet zeggen dat dat wel leuk was. Dit smaakt naar meer dus ik verwacht nog meer van dit soort maps. Absoluut een aanrader voor de mensen die BF4 hebben.
Image

Re: Battlefield 4

13
Deze vandaag gaan kopen voor ps4, wel zot veel gratis mappen zeg :cool: Herinner me niet dat dit ook het geval was bij bf3.
En tegen dat ik al die dlc gedownload heb :P iedere uitbreiding zit rond de 5GB, gelukkig snel internet ;)
Image

Re: Battlefield 4

14
Toon8 wrote:Deze vandaag gaan kopen voor ps4, wel zot veel gratis mappen zeg :cool: Herinner me niet dat dit ook het geval was bij bf3.
En tegen dat ik al die dlc gedownload heb :P iedere uitbreiding zit rond de 5GB, gelukkig snel internet ;)
Vind het wel tof dat ze nog steeds de game supporten en gratis dingen weggeven. Komt misschien ook omdat BF Hardline zo tegenviel bij velen.
Image

Re: Battlefield 4

15
billie91 wrote: Vind het wel tof dat ze nog steeds de game supporten en gratis dingen weggeven. Komt misschien ook omdat BF Hardline zo tegenviel bij velen.
Ik heb BF hardline verkocht om deze te kopen, vond het wel een tof spel maar minder dan een echte BF. Eigenlijk was ik van plan om voor hardline de premium te kopen maar toen ik voor dezelfde prijs BF 4 + premium zag staan toch voor deze gekozen. Ik had BF4 al op ps3 maar sinds ik mijn ps4 heb nooit meer gespeeld.

Die xp boosts in de game zijn er toch los over, ben na 4h spelen al lvl 30. Een maat van mij heeft 56h gespeeld en is ook lvl 30 :P
De premium mappen worden wel niet zoveel meer gespeeld, wat ik jammer vind.
Image