Re: Battlefield 4

16
Toon8 wrote:
billie91 wrote: Vind het wel tof dat ze nog steeds de game supporten en gratis dingen weggeven. Komt misschien ook omdat BF Hardline zo tegenviel bij velen.
Ik heb BF hardline verkocht om deze te kopen, vond het wel een tof spel maar minder dan een echte BF. Eigenlijk was ik van plan om voor hardline de premium te kopen maar toen ik voor dezelfde prijs BF 4 + premium zag staan toch voor deze gekozen. Ik had BF4 al op ps3 maar sinds ik mijn ps4 heb nooit meer gespeeld.

Die xp boosts in de game zijn er toch los over, ben na 4h spelen al lvl 30. Een maat van mij heeft 56h gespeeld en is ook lvl 30 :P
De premium mappen worden wel niet zoveel meer gespeeld, wat ik jammer vind.
Slechts bepaalde permium maps worden nog veel gespeeld zoals Silk Road bv. Daar kun je heerlijk snipen en vliegen. Mijn favoriet blijft Golmud Railway. Grote afstanden, veel voertuigen, dynamische gevechten en je kan beter een lone wolf uithangen bij tijden.
Image

Re: Battlefield 4

18
Toon8 wrote:Ben niet zo zot van vliegen, liever spelen met een tank. Goldmud railway is daarvoor een uitstekende map :cool:
Dat ook inderdaad. Wel irritant in die map zijn de mobiele AA tanks. Die zijn overpowered als een gek. Het wordt tijd die verder worden generft.
Image

Re: Battlefield 4

21
Dat ze dan kiezen voor WO2, hebben we al wat meer en beter speelgoed. Of vietnam nog beter.
Gaan we dan met geweren spelen dat je 1 keer kan schieten en dan herlaadden. En de precisie van die geweren zijn ook wat anders dan wat we gewend zijn.
En een defibrillator hadden de medics toen ook nog niet mee :(
Image

Re: Battlefield 4

22
Ik weet niet wat jij je voorstelt bij die wapens, maar die verschillen niet zoveel van de wapens van WO2 hoor (sub machine guns zoals mp40 en thompson enzo buiten beschouwing gelaten). het zijn allemaal bolt action rifles
Image

Re: Battlefield 4

23
daviduvel wrote:Ik weet niet wat jij je voorstelt bij die wapens, maar die verschillen niet zoveel van de wapens van WO2 hoor (sub machine guns zoals mp40 en thompson enzo buiten beschouwing gelaten). het zijn allemaal bolt action rifles :)
Maar het is wel een enorm verschil met de vorige BF games. En in WO1 was qua wapens ook niet te zot hoor, ze vochten nog te paard in open veldslagen met kleurrijke pakjes aan zoals in de voorgaande eeuwen. Dit in het begin van WO1, daarna groeven ze zichzelf in en lieten het land overstromen. Niet echt de dynamiek die we gewend zijn bij BF.
En die sub machine guns zijn net zoveel leuker dan 1 keer schieten en dan herlaadden geweren.
Image

Re: Battlefield 4

24
Toon8 wrote:
daviduvel wrote:Ik weet niet wat jij je voorstelt bij die wapens, maar die verschillen niet zoveel van de wapens van WO2 hoor (sub machine guns zoals mp40 en thompson enzo buiten beschouwing gelaten). het zijn allemaal bolt action rifles :)
Maar het is wel een enorm verschil met de vorige BF games. En in WO1 was qua wapens ook niet te zot hoor, ze vochten nog te paard in open veldslagen met kleurrijke pakjes aan zoals in de voorgaande eeuwen. Dit in het begin van WO1, daarna groeven ze zichzelf in en lieten het land overstromen. Niet echt de dynamiek die we gewend zijn bij BF.
En die sub machine guns zijn net zoveel leuker dan 1 keer schieten en dan herlaadden geweren.
Ik heb een grote interesse in WO1 en WO2. Dus ik sta meteen te springen als er zo'n aankondiging is. En moest het effectief zo zijn, zullen ze u niet urenlang (ofja, minutenlang in dat geval) in een loopgraaf niets zitten doen zou ik denken. Het is wel realistisch, maar de verkoopcijfers zullen er niet door omhoog gaan.
Image

Re: Battlefield 4

25
Tzal inderdaad aan de makers zijn om het interessant te houden voor het grote publiek.
Al vind ik het raar dat BF hier mee begint terwijl COD fans er veel meer over zaagden om terug naar WO2 setting te gaan. BF3 en 4 zijn allebei zeer goed onthaald in tegenstelling tot de jaarlijkse releases van COD.
Image

Re: Battlefield 4

26
Ik zit eigenlijk totaal niet te wachten dat ze weer wat met WOII gaan doen. Jaren geleden werd de markt echt compleet overspoeld met WOII shooters en ik was ook blij dat dat eindelijk was afgelopen. Van mij hoeft die setting voorlopig nog niet terug te komen.
Image

Re: Battlefield 4

28
The Wastelander wrote:Battlefield 4 voor 10 euro in PSStore! 20 voor full edition. Zijn de DLC de moeite of niet echt essentieel voor goede game te zijn? En zit er nog wa volk op de servers?
10 euro is inderdaad echt wel niet veel. Kan je weinig mis mee doen volgens mij.
Image

Re: Battlefield 4

29
The Wastelander wrote:Battlefield 4 voor 10 euro in PSStore! 20 voor full edition. Zijn de DLC de moeite of niet echt essentieel voor goede game te zijn? En zit er nog wa volk op de servers?
Er is nog genoeg volk op de servers en de DLC zijn echt wel tof, maar niet perse essentieel. Voor 20 euro heb je echt een toffe game die (na vele updates) ook nog goed werkt. Ik speel de game nog met regelmaat op de PC, al zijn daar wel veel cheaters.
Image

Re: Battlefield 4

30
Op ps4 moet je de dlc niet kopen, je vind amper nog maps waarop er nog gespeeld word. De gewone basis maps worden wel nog veel gespeeld in de populairste modes (conquest, rush, ...)
Geen cheaters op ps4
Image