Re: Star Wars Battlefront

107
Ben blij dat er wat tutorials bij zitten in het spel, dat je alles wat leert besturen. Anders is het nog veel zoeken in de multiplayer van hoe alles werkt.
Wat ik wel ambetant vond was dat toen ik het spel opstartte ik het nog niet direct kon spelen, hij zei dat hij nog iets moest installeren. Je kon ondertussen een klein beetje gameplay doen met darth vader. Maar je zag nergens hoe ver dit vorderde. Dat is al de 3e ea game waarbij ik dit voorheb, ook al bij fifa en bf hardline. Waarschijnlijk stond niet alles op de disc.
Image

Re: Star Wars Battlefront

108
Toon8 wrote:Ben blij dat er wat tutorials bij zitten in het spel, dat je alles wat leert besturen. Anders is het nog veel zoeken in de multiplayer van hoe alles werkt.
Wat ik wel ambetant vond was dat toen ik het spel opstartte ik het nog niet direct kon spelen, hij zei dat hij nog iets moest installeren. Je kon ondertussen een klein beetje gameplay doen met darth vader. Maar je zag nergens hoe ver dit vorderde. Dat is al de 3e ea game waarbij ik dit voorheb, ook al bij fifa en bf hardline. Waarschijnlijk stond niet alles op de disc.
Juist wel. Anders had je een download gezien ;)
Dat is niet enkel bij EA, zo goed als elke AAA game doet dat de laatste tijd. NBA 2K zelfde verhaal.
Wat gebeurd is dat data van de disc naar de PS4 wordt gekoppieerd. Dit om te vermijden dat de PS4 zelf te veel moet berekenen tijdens dat je speelt.
PSN tichke
Image

Re: Star Wars Battlefront

110
Vandaag even 11 potjes gespeeld. (Blast)
Zit met mijn k/d op 0.92. Sommige potjes lukt het gewoon helemaal niet en andere potjes sta ik gewoon boven aan.
Enige rare is dat ik van de 11 potjes er 9 verloren heb met mijn team. Alsof ik gewoon steeds in het verkeerde team terecht kom.
Nu keuzes gaan maken tussen Black Ops en deze game. Beide bevallen me goed :D
Image

Re: Star Wars Battlefront

113
tichke wrote:
Toon8 wrote:Ben blij dat er wat tutorials bij zitten in het spel, dat je alles wat leert besturen. Anders is het nog veel zoeken in de multiplayer van hoe alles werkt.
Wat ik wel ambetant vond was dat toen ik het spel opstartte ik het nog niet direct kon spelen, hij zei dat hij nog iets moest installeren. Je kon ondertussen een klein beetje gameplay doen met darth vader. Maar je zag nergens hoe ver dit vorderde. Dat is al de 3e ea game waarbij ik dit voorheb, ook al bij fifa en bf hardline. Waarschijnlijk stond niet alles op de disc.
Juist wel. Anders had je een download gezien ;)
Dat is niet enkel bij EA, zo goed als elke AAA game doet dat de laatste tijd. NBA 2K zelfde verhaal.
Wat gebeurd is dat data van de disc naar de PS4 wordt gekoppieerd. Dit om te vermijden dat de PS4 zelf te veel moet berekenen tijdens dat je speelt.
Ik heb dit jaar nog 4 andere AAA games gekocht op release waar dit niet het geval was, gewoon insteken en spelen maar, maar van EA heb ik het al 3 keer voorgehad.
Image

Re: Star Wars Battlefront

114
daviduvel wrote:Ik heb enkel twee trainingsmissies gespeeld gisteren. Die met de X-wing op Tatooine en de Speeder bike op Endor. Ik ben vaak met mijn speeder bike tegen een boom gevlogen :P
laat de Ewoks er nog eens feesten = bosbrand = geen vervelende bomen meer !

Re: Star Wars Battlefront

115
Ik heb nu zo'n 2,5 uur gespeeld en (bijna) alle gamemodes gespeeld. Tot nu toe vind ik Blast het leukste omdat het enige doel is om de meeste kills te halen :P

Andere gamemodes zoals Walker Assault is ook leuk om te spelen. Maar als je team niet weet wat ze aan het doen zijn, wordt het al snel frustrerend.
Image

Re: Star Wars Battlefront

118
gamerke1992 wrote:Zou deze nu nog leuk zijn om te kopen? Kost momenteel 5 euro en de season pass is gratis. Ik heb vooral schrik dat er enkel nog diehard spelers zijn met veel ervaring , waardoor ik als newbie afgemaakt zal worden.
Waar is de game €5? Op PSN of ergens anders? Dan wil ik namelijk nog wel een gokje wagen.

Edit: Ok, nvm, ik heb de game al via PSN voor €5 binnen gehaald. :D
Image
cron