Re: Star Wars Battlefront

92
Twee filmpjes gemaakt :)

Hier haal ik 2 walkers neer na elkaar


En hier heb ik de eerste glitch die ik in 4 dagen ben tegengekomen.
Let bij 0:49 op dat ventje dat de lucht wordt in gesmeten :D

Vreemd dat ik op het internet geen gelijkaardige glitches vind :p


In elk geval, ik was aan het twijfelen over de game. De beta heeft me positief verrast, vooral het feit dat alles perfect werkte (glitch hierboven niet meegerekend), maar ik blijf toch wat op mijn honger zitten.
Ik wou wat meer info zoeken over de game (maps, modes,....) maar er is nog bijna niets bekend, bijna alles wat op de officiële site vermeld wordt zit in de beta. Heel verdacht vind ik aangezien de release binnen een dikke maand is.

Misschien dat ik het ooit nog koop want ik heb me wel geamuseerd, maar het zal toch geen koop worden op release :p
Image

Re: Star Wars Battlefront

94
Tjeefkeuh wrote:Is het nog de moeite om de beta vanavond te downloaden voor hij sluit?
Valt te zien hoe lang ge hem nog zou kunnen spelen, ik weet niet om welk uur hij precies sluit.

Ik heb alleen even die co-op survival gespeeld en dat was wel heel leuk. In het algemeen ben ik gewoon niet meer zo geïnteresseerd in online competitieve multiplayer, dus waarschijnlijk ga ik hem niet kopen, al zeker niet op de release. Tenzij ik plots nog zou bijdraaien door te zien dat ik MGO leuk vind en toch graag online game :p

Re: Star Wars Battlefront

96
Ik ben nog altijd niet overtuigd, al heb ik mij wel net zoals Sniper geamuseerd met de beta.
Maar het is meer een demo dan een beta. De gamemodes in de beta zijn volgens mij lang niet de beste, maar om te overtuigen hadden ze beter andere gekozen of er meer beschikbaar moeten maken.

De gameplay ligt mij wel, eerste shooter waar ik constant met positieve score eindig (noob friendly? :p).
Last edited by tichke on 16 Oct 2015 08:47, edited 1 time in total.
PSN tichke
Image

Re: Star Wars Battlefront

100
Bij game mania staat dat de limited edition uitverkocht is, blijkbaar is het alleen bij deze versie dat je die dlc van jakku er bij krijgt. Hoe kan je nu weten welke versie je zal krijgen? Heb de limited editie in juni gepreordert.
Image

Re: Star Wars Battlefront

101
Toon8 wrote:Bij game mania staat dat de limited edition uitverkocht is, blijkbaar is het alleen bij deze versie dat je die dlc van jakku er bij krijgt. Hoe kan je nu weten welke versie je zal krijgen? Heb de limited editie in juni gepreordert.
Dat wil dan gewoon zeggen dat die niet meer te pre-orderen is. Uw LE zal wel al ergens klaar liggen. Daarbij kreeg iedereen die gratis Jakku DLC denk ik, alleen een week later.

Re: Star Wars Battlefront

102
Blijkbaar zijn er al sequels gepland, volgens de CFO van EA:

"We struck a licensing deal with Disney a few years back that's almost ten years in length. The game that comes out tomorrow, Star Wars Battlefront, is a traditional first-person style shooter game. Our goal is to make future Battlefront games as well as other style games around the Star Wars franchise, both on mobile as well as console and PC. It's a huge opportunity for us."

(bron: PS Trophies)
Image

Re: Star Wars Battlefront

103
Hybris wrote:Blijkbaar zijn er al sequels gepland, volgens de CFO van EA:

"We struck a licensing deal with Disney a few years back that's almost ten years in length. The game that comes out tomorrow, Star Wars Battlefront, is a traditional first-person style shooter game. Our goal is to make future Battlefront games as well as other style games around the Star Wars franchise, both on mobile as well as console and PC. It's a huge opportunity for us."

(bron: PS Trophies)
das rap :idea:

Re: Star Wars Battlefront

105
Enkel jammer dat het bij EA ligt want dat betekent veel betalen voor weinig inhoud en hoogstwaarschijnlijk een buggy game. Ze hebben echt een slechte reputatie op dat vlak. Kijk maar wat ze nog later gaan toevoegen aan Star Wars Battlefront via die season pass. Prima dat een bedrijf zo geld wil verdienen, maar dit is echt gewoon ordinaire melkerij.
Image