Re: Star Wars Battlefront

78
met0t0 wrote:
Colossus wrote:ik zie de filmpjes wel op internet, ga deze hoe dan ook kopen :smug:
Met de beta kunt ge nochtans al eens oefenen nog voor dat de game er is ;)
Ge meent et, uw antwoorden zijn soms echt zo......logies.... :q:

maar ik spreek u nog wel als ge een ooit een kleine heb :evil:

Druk agenda en denk niet dat ik tijd ga hebben in die Beta tijdperiode, November wel als hij uitkomt toevallig, als dan me agenda ondertussen dan ook niet meer vol sta... ;)
Image

Re: Star Wars Battlefront

79
Colossus wrote:
met0t0 wrote:
Colossus wrote:ik zie de filmpjes wel op internet, ga deze hoe dan ook kopen :smug:
Met de beta kunt ge nochtans al eens oefenen nog voor dat de game er is ;)
Ge meent et, uw antwoorden zijn soms echt zo......logies.... :q:

maar ik spreek u nog wel als ge een ooit een kleine heb :evil:

Druk agenda en denk niet dat ik tijd ga hebben in die Beta tijdperiode, November wel als hij uitkomt toevallig, als dan me agenda ondertussen dan ook niet meer vol sta... ;)
dat zal bij tomémé nog wel effe duren xD

Re: Star Wars Battlefront

80
Colossus wrote:
met0t0 wrote:
Colossus wrote:ik zie de filmpjes wel op internet, ga deze hoe dan ook kopen :smug:
Met de beta kunt ge nochtans al eens oefenen nog voor dat de game er is ; )
Ge meent et, uw antwoorden zijn soms echt zo......logies.... :q:

maar ik spreek u nog wel als ge een ooit een kleine heb :evil:

Druk agenda en denk niet dat ik tijd ga hebben in die Beta tijdperiode, November wel als hij uitkomt toevallig, als dan me agenda ondertussen dan ook niet meer vol sta... ; )
Als ge filmpjes kunt kijken, kunt ge evengoed ook eens een match spelen :p
Zo'n kind moet ooit toch wel eens slapen? :O

Re: Star Wars Battlefront

85
15 minuten en was gedownload hier.
Toch paar uur gespeeld, eerder aangenaamd verrast ... ik moest er eigenlijk niks van weten, verwachte een gewone shooter in een SW jasje. EN eigenlijk is het dat ook, maar toch heb ik mij ermee geamuseerd.

Ik heb meestal moeite in shooters als Battlefield voornamelijk door recoil en het feit dat ik slecht mik met analoog. In deze zit zo goed als geen recoil wat mij enorm helpt en het plezanter maakt.

Wel nog niet overtuigd om hem te kopen.
PSN tichke
Image

Re: Star Wars Battlefront

87
Mr.Wolf wrote:Ik heb hem nu ook al is effe gespeeld. Ik had er eerst mijn twijfels over, maar ik vind hem echt goed. Ik heb gevlogen, als Luke gespeeld, als AT-AT gespeeld,... Het heeft mij nu overtuigd om het te kopen.
ik ben zeer benieuwd om hem morgen/vandaag te testen :smug: