Tom Clancy's The Division

1
Image
Hier kan over de aankomende game The Division praten.
Game is al tijdje aangekondigd, op de officiele site staat nog altijd een release gepland in 2015.

Hier alvast een gameplay video:



Persoonlijk kijk ik erorm uit naar deze game als fan van online coop. Grafisch ziet het er ook zeer goed uit, maar opgepast met Ubisoft (remember Watch Dogs).
PSN tichke
Image

Re: Tom Clancy's The Division

4
tichke wrote: Grafisch ziet het er ook zeer goed uit, maar opgepast met Ubisoft (remember Watch Dogs).
Remember ook AC III en Unity. Ik zou zeker geduld hebben met het aankopen en eerst een paar weken afwachten. Het is ook al een tijd erg stil rond de game, dus een uitstel naar 2016 zou me niet verbazen.

Re: Tom Clancy's The Division

5
Het is inderdaad verdacht stil rond deze game. Wat ze al getoond hebben, ziet er wel super goed uit :)
Bij mij zal het afhangen van het moment van de release of ik hem koop. Er moeten natuurlijk genoeg mensen zijn waarmee ge de game kunt spelen, anders is er niet veel aan.

Re: Tom Clancy's The Division

6
BozeGozerXrd wrote:
tichke wrote: Grafisch ziet het er ook zeer goed uit, maar opgepast met Ubisoft (remember Watch Dogs).
Remember ook AC III en Unity. Ik zou zeker geduld hebben met het aankopen en eerst een paar weken afwachten. Het is ook al een tijd erg stil rond de game, dus een uitstel naar 2016 zou me niet verbazen.
Zéér goed punt. Het is inderdaad al efkes verdacht stil rond de game. Zeker omdat een release dacht ik in 2015 is (was?) voorzien?
Image

Re: Tom Clancy's The Division

10
NTGSruler wrote:Mei/Juni zal het zowiezo niet worden veronderstel ik :P

Vreemd dat er zo weinig informatie van de game naar buiten komt. Ofwel houden ze echt alles potdicht om dan met een bom van een trailer ofzo naar buiten te komen :smug:
Tijdens E3 zullen we wel meer te weten komen. :cool:
Image

Re: Tom Clancy's The Division

11
Maxidomino wrote:
NTGSruler wrote:Mei/Juni zal het zowiezo niet worden veronderstel ik :P

Vreemd dat er zo weinig informatie van de game naar buiten komt. Ofwel houden ze echt alles potdicht om dan met een bom van een trailer ofzo naar buiten te komen :smug:
Tijdens E3 zullen we wel meer te weten komen. :cool:
Hopelijk! :p
Image