Re: Tom Clancy's The Division

31
Marty wrote:Er komt ook een collectors Edition
Tom Clancy's The Division - Sleeper Agent Edition (€149)
Image
inhoud:
Fysieke Content
Tom Clancy’s The Division game.
De Agent Watch Replica: volledig functionerend horloge met lichtjes als de ingame SHD-horloges.
De Agent Armband, een handige manier om jouw meest waardevolle spullen mee te nemen.
Een Art Book van hoge kwaliteit met concept arts die de game inspireerden.
“Save What Remains” Poster
Exclusieve Collector’s Box.

Digitale Content
Season Pass bevat een jaar lang grote uitbreidingen en exclusieve voordelen.

bron: Ubishop

Op de ubi site staat release datum van 8 maart 2016
Had het ook gelezen. Vind het toch redelijk wat geld voor een horloge met lichtjes... :P
Image

Re: Tom Clancy's The Division

33
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Had het ook gelezen. Vind het toch redelijk wat geld voor een horloge met lichtjes... :P
Voor minder dan 10 euro heb je een exacte replica uit China. :p En waarschijnlijk heeft Ubisoft ze daar ook weg. :D
Net daarom. Sommige CE's heb ik toch nooit begrepen dat mensen daar veel geld voor willen geven. Aan de andere kant heb ik ook die van Splinter Cell Blacklist gekocht destijds met een figurine in van Sam Fisher. Oh well.... :P
Image

Re: Tom Clancy's The Division

34
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Had het ook gelezen. Vind het toch redelijk wat geld voor een horloge met lichtjes... :P
Voor minder dan 10 euro heb je een exacte replica uit China. :p En waarschijnlijk heeft Ubisoft ze daar ook weg. :D
Net daarom. Sommige CE's heb ik toch nooit begrepen dat mensen daar veel geld voor willen geven. Aan de andere kant heb ik ook die van Splinter Cell Blacklist gekocht destijds met een figurine in van Sam Fisher. Oh well.... :P
Een figurine is dan ook wat exclusiever dan een simpel digitaal horloge.