Re: Tom Clancy's The Division

46
BozeGozerXrd wrote:Even gespeeld en ik ben er al klaar mee. De game is ontzettend saai en tijdens de gevechten heb je de cover niet of nauwelijks nodig zo dom zijn de tegenstanders. :snore:
Daar is het een Beta voor,
Wie weet hoe gaaf het echte spel wel niet word ;)
Image

Re: Tom Clancy's The Division

47
Colossus wrote:
BozeGozerXrd wrote:Even gespeeld en ik ben er al klaar mee. De game is ontzettend saai en tijdens de gevechten heb je de cover niet of nauwelijks nodig zo dom zijn de tegenstanders. :snore:
Daar is het een Beta voor,
Wie weet hoe gaaf het echte spel wel niet word ;)
In een maand voor de release kun je niet veel meer doen. Dit soort beta's zijn er dan ook om de servers te testen voor de release, niet om de game nog van een onthutsend zwak iets naar een topper te veranderen.

Re: Tom Clancy's The Division

48
BozeGozerXrd wrote:
Colossus wrote:
BozeGozerXrd wrote:Even gespeeld en ik ben er al klaar mee. De game is ontzettend saai en tijdens de gevechten heb je de cover niet of nauwelijks nodig zo dom zijn de tegenstanders. :snore:
Daar is het een Beta voor,
Wie weet hoe gaaf het echte spel wel niet word ;)
In een maand voor de release kun je niet veel meer doen. Dit soort beta's zijn er dan ook om de servers te testen voor de release, niet om de game nog van een onthutsend zwak iets naar een topper te veranderen.

Toch denk ik dat ze luisteren naar kritieken als deze en daar nog aan werken om te verbeteren, vijanden slimmer/sterker maken lijk me niet zo een moeilijke verandering in 1 maand tijd.
Image

Re: Tom Clancy's The Division

49
Colossus wrote:Toch denk ik dat ze luisteren naar kritieken als deze en daar nog aan werken om te verbeteren, vijanden slimmer/sterker maken lijk me niet zo een moeilijke verandering in 1 maand tijd.
Als dat het enige was wat er nog moest gebeuren dan wel. Maar de gehele game is gewoon ontzettend matig. Niet alleen de vijanden, maar ook de missies, de wereld, de NPC's. Overal moet ontzettend veel aan gedaan worden. Daarnaast zitten er ook nog genoeg bugs en glitches in die er nog uitgehaald moeten worden. Kijk eens naar alle andere games die een beta hebben met veel problemen, het duurt dan vaak nog maanden, soms zelfs meer dan een half jaar na release voordat alles een beetje fatsoenlijkt werkt. Zo snel gaat het allemaal niet. En bij Ubisoft is dat ook eerder regel dan uitzondering.

Re: Tom Clancy's The Division

50
Ik geef BozeGozer grootendeels gelijk.
Het spel is er: content, gameplay, etc. Een beta is geen demo, het dient vooral om servers te testen.
Ze kunnen moeilijkheidsgraad wel aanpassen e.d. maar ze gaan niet volledig nieuwe missies en gameplay elementen toevoegen. Ze moeten het doen met wat er is of de game komt pas na de zomer uit.
PSN tichke
Image

Re: Tom Clancy's The Division

51
Mooi de indrukken hier te lezen. Jammer wel, maar dit doet mij besluiten de game links te laten liggen. Ik was er weg van geblazen toen ik de eerste trailer ooit zag, maar ondertussen zijn ze vervallen in middelmatigheid en leven ze (UBISOFT) weer van de hype die rond de game gemaakt wordt.
Image

Re: Tom Clancy's The Division

54
Even terug komen op het wel of niet cover gebruiken: kun je beter wel doen. Vijanden die het zelfde level hebben als je zelf hebben je snel dood. Vooral de speciale vijanden die niet in de beta zaten.

Er is naar mijn mening ook meer te beleven op straat dan in de beta het geval is.
Image

Re: Tom Clancy's The Division

55
Marty wrote:Even terug komen op het wel of niet cover gebruiken: kun je beter wel doen. Vijanden die het zelfde level hebben als je zelf hebben je snel dood. Vooral de speciale vijanden die niet in de beta zaten.

Er is naar mijn mening ook meer te beleven op straat dan in de beta het geval is.
Dat is omdat er nu meer facties in zitten.

Ik vermaak mij ook enorm met dit spel. Hoe meer ik speel hoe beter het wordt.
Gisteren level 30 gehaald, 21 in Darkzone.
Eindelijk droppen er paarse items!

Nog 2 story missions te gaan en dan begin ik aan dailies & challenges.
PSN tichke
Image

Re: Tom Clancy's The Division

57
Ja matchmaking werkt goed.
Heb zo 2 story missions afgewerkt zonder 1 wipe, wat met vrienden soms wel gebeurt.
Ook eens solo in DZ geweest op level 30 ... niet aangeraden! 2 uur voor 5 paarse items te extracten. 4x dood gegaan en alles terug kunnen vinden. Wel van zone 4 naar 1 gegaan voor die extract, hoe hoger de zone hoe moeilijker extracten wordt.
PSN tichke
Image
cron