Ghost Recon: Wildlands

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Ubisoft
Genre: Shooter
Release: 7 maart 2017

Ghost Recon is terug en wordt zeer verrassend de grootste open wereld game van Ubisoft tot nu toe(dus een grotere wereld dan AC, WatchDogs en FarCry) . De game laat je allerlei voertuigen over de grond, water en in de lucht besturen. De game speelt zich af in Bolivia en de omgevingen doen dan ook terug denken aan de eerste Ghost Recons. De game is speelbaar als singleplayer en tot 4 man in co-op.



De grootste verrassing van E3 voor mij(ook dankzij het lekken van andere games). Ik kijk hier erg naar uit, en zal m zeker zes maanden na de release kopen. Want het is Ubisoft en open wereld, dus bugs op de release zijn gegarandeerd. :P
Last edited by met0t0 on 28 Feb 2017 11:37, edited 1 time in total.
Reason: Releasedatum aangepast

Re: Ghost Recon: Wildlands

3
Fantastisch! Ik heb mij enorm geamuseerd met Ghost Recon: Future Soldier en dan nu zo'n game in een grote open wereld :D
Ik hoop dat de AI om de game singleplayer te spelen op z'n minst even goed zal zijn als in Future Soldier, want ik koop de game toch niet op de release en een jaar later spelen doorgaans nog maar weinigen de game.

Re: Ghost Recon: Wildlands

4
met0t0 wrote:Fantastisch! Ik heb mij enorm geamuseerd met Ghost Recon: Future Soldier en dan nu zo'n game in een grote open wereld :D
Ik hoop dat de AI om de game singleplayer te spelen op z'n minst even goed zal zijn als in Future Soldier, want ik koop de game toch niet op de release en een jaar later spelen doorgaans nog maar weinigen de game.
Ik weet nog van de originele Ghost Recon dat je af en toe blij was dat die vervelende friendly-AI dood was omdat je dan vrijuit kon spelen zonder dat ze je verraden of in de weg stonden. :p Dat wil ik niet weer. :D

Re: Ghost Recon: Wildlands

6
NTGSruler wrote:Kijk voor deze game loop ik warm! Fantastische trailer!! Mss toch overwegen deze in huis te halen op release!
Ja wacht maar. De trailers van Ubisoft zijn altijd fantastisch mooi, maar eenmaal de release is het heel wat minder. Hopen dat ze deze keer de kwaliteit behouden want ik kijk ook uit naar deze game. :)
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

7
Maxidomino wrote:
NTGSruler wrote:Kijk voor deze game loop ik warm! Fantastische trailer!! Mss toch overwegen deze in huis te halen op release!
Ja wacht maar. De trailers van Ubisoft zijn altijd fantastisch mooi, maar eenmaal de release is het heel wat minder. Hopen dat ze deze keer de kwaliteit behouden want ik kijk ook uit naar deze game. :)
Daar heb je een punt. Mss dan toch maar beter wat wachten zodat de eerste bugs eruit zijn.
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

8
BozeGozerXrd wrote:Ik weet nog van de originele Ghost Recon dat je af en toe blij was dat die vervelende friendly-AI dood was omdat je dan vrijuit kon spelen zonder dat ze je verraden of in de weg stonden. :p Dat wil ik niet weer. :D
Inderdaad :p
Achteraf gezien zijn zulke zaken nog best grappig, maar ik ben toch blij dat de AI in Future Soldier echt goed zat :)
Nu is het te hopen dat die ook goed zal werken in de open wereld. Ik vermoed dat het al heel wat moeilijker zal zijn om met de AI een goede tactiek uit te werken... :|

Re: Ghost Recon: Wildlands

11
met0t0 wrote:Ik vond Future Soldier eigenlijk best makkelijk en vlot spelen. In deze game zal de uitdaging vooral zitten in het vinden van een goede strategie :)
Het feit dat je verschillende strategies kunt doen zoals de trailer toont, staat mij wel aan. Die stealth optie is wss wel de meest aanbevolen strategie, maar het is wel leuk dat je de directe aanpak ook kunt doen en alles kapot kan schieten en doen ontploffen :evil:
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

13
gamerke1992 wrote:Ik ben wel wat hyped. En ook die graphics zien er zoo goed uit. Maarja ubisoft kennende, zijn de graphics een stuk minder in de ps4 game.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Bwa die graphics zullen op zich wel nog meevallen. Hopelijk niet teveel bugs, dat vind ik al belangrijker.
Image
cron