Re: Ghost Recon: Wildlands

16
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:Eerst maar eens Syndicate en The Division afwachten en zien hoeveel Ubisoft heeft geleerd van de vorige games... Ik ga in ieder geval niet de gok nemen op release.
Good thinking. Ik was te enthousiast.
Nee, over de game ben ik op z'n minst net zo enthousiast. Maar als je dan naar de geschiedenis van de uitgever kijkt verandert de zaak.

Re: Ghost Recon: Wildlands

17
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:Eerst maar eens Syndicate en The Division afwachten en zien hoeveel Ubisoft heeft geleerd van de vorige games... Ik ga in ieder geval niet de gok nemen op release.
Good thinking. Ik was te enthousiast.
Nee, over de game ben ik op z'n minst net zo enthousiast. Maar als je dan naar de geschiedenis van de uitgever kijkt verandert de zaak.
Net wat ik bedoelde dus. De trailer maakt mij zéér zeker enthousiast. Nu nog afwachten op de uiteindelijke kwaliteit van de game.
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

22
dividedx11 wrote:Is deze game enkel multi?
Ge speelt altijd samen met 3 andere personages. Als ge alleen speelt, zullen dat 3 AI's zijn, maar dat kunnen ook uw vrienden zijn ;)

Ik kijk echt wel uit naar deze game :)
Ghost Recon: Future Soldier heb ik ook heel graag gespeeld en nu kijk ik er nog meer naar uit door de open wereld.

Re: Ghost Recon: Wildlands

25
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:Ik hen deze ook besteld dus mss kunnen we nog Coop doen dan :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ah ik wist niet dat je deze al had besteld! Nice!! :cool:
Yeah was instant preorder me like ubisoft very much xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

26
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:Ik hen deze ook besteld dus mss kunnen we nog Coop doen dan :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ah ik wist niet dat je deze al had besteld! Nice!! :cool:
Yeah was instant preorder me like ubisoft very much xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik wacht nog eventjes met deze te kopen of te preorderen...
Image

Re: Ghost Recon: Wildlands

28
Iemand die hier de beta geprobeerd heeft de afgelopen dagen? Ik heb hem een drietal uur gespeeld en was onder de indruk :)

Omdat ik nogal onregelmatig speelde, heb ik het niet met andere spelers kunnen testen. De AI doet z'n werk goed, maar natuurlijk kunt ge geen fantastische plannen opzetten en uitvoeren (bijvoorbeeld helikopter laten landen en op een andere plaats het team komen ophalen). Goed scouten en dan goed voorbereid met stealth een kamp infiltreren, blijft dus het meest aan te raden met AI-teammates.
De voertuigen zijn allemaal vlot te besturen en er zit een leuke variatie in.

Ik koop de game sowieso niet op release, maar ben nu wel overtuigd om hem later te kopen :)