Tom Clancy's Rainbow Six Siege

1
Image
Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
Uitgever: Ubisoft
Genre: FPS
Release Date: 01-12-2015
Prijs: €59,99
Platform:PS4

Launch trailer:

Gameplay trailer:

Gameplay


Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Verhaal:

Tom Clancy's Rainbow Six Siege is het nieuwste deel in de veelgeprezen first-person shooter franchise ontwikkeld door Ubisoft Montreal. Rainbow Six Siege nodigt je uit om de kunst van het vernietigen te leren beheersen. Intensieve confrontaties in beperkte ruimtes, tactieken, teamplay en explosieve dodelijke acties staan centraal in de ervaring. De gameplay zet een nieuwe standaard voor intense vuurgevechten en strategie in lijn met de rijke historie van de voorgaande Rainbow Six games.

---------------------------------------------------
Bron: Sen Store
---------------------------------------------------
Image

Re: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

2
Iemand die deze serieus gaat kopen? Gebasseerd op de reviews is het je geld niet waard. Zeer zwakke SP zonder campagne met verhaal en de MP is alleen het spelen waard als je met/tegen vrienden of clans speelt, en dan alleen als de servers het fatsoenlijk doen en je niet teveel last hebt van de bugs...

Lijkt mij een budget aankoop waard als ze de bugs patchen en de servers stabieler maken.

Re: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

3
BozeGozerXrd wrote:Iemand die deze serieus gaat kopen? Gebasseerd op de reviews is het je geld niet waard. Zeer zwakke SP zonder campagne met verhaal en de MP is alleen het spelen waard als je met/tegen vrienden of clans speelt, en dan alleen als de servers het fatsoenlijk doen en je niet teveel last hebt van de bugs...

Lijkt mij een budget aankoop waard als ze de bugs patchen en de servers stabieler maken.
Niemand die hier de open beta aant testen is momenteel?
Image

Re: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

4
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:Iemand die deze serieus gaat kopen? Gebasseerd op de reviews is het je geld niet waard. Zeer zwakke SP zonder campagne met verhaal en de MP is alleen het spelen waard als je met/tegen vrienden of clans speelt, en dan alleen als de servers het fatsoenlijk doen en je niet teveel last hebt van de bugs...

Lijkt mij een budget aankoop waard als ze de bugs patchen en de servers stabieler maken.
Niemand die hier de open beta aant testen is momenteel?
Ze willen waarschijnlijk wel, maar de server kwaliteit is zo zwak dat ze er steeds weer uit liggen. :p

Re: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

5
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:Iemand die deze serieus gaat kopen? Gebasseerd op de reviews is het je geld niet waard. Zeer zwakke SP zonder campagne met verhaal en de MP is alleen het spelen waard als je met/tegen vrienden of clans speelt, en dan alleen als de servers het fatsoenlijk doen en je niet teveel last hebt van de bugs...

Lijkt mij een budget aankoop waard als ze de bugs patchen en de servers stabieler maken.
Niemand die hier de open beta aant testen is momenteel?
Ze willen waarschijnlijk wel, maar de server kwaliteit is zo zwak dat ze er steeds weer uit liggen. :p
Vandaar dus je comment ;)
Image

Re: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

9
met0t0 wrote:Jammer, want de vorige games waren telkens heel leuk om de campaign in co-op te spelen. Gezien ik zo goed als nooit meer online game, zal ik deze ook maar laten liggen.
Deze is idd voornamelijk op online gericht. En als de servers niet goed zouden zijn, zal de game geen lang leven beschoren zijn.
Image
cron