Re: battlefield 1

3
Toon8 wrote:Is wel een zeer vette trailer :smug: Benieuwd wat ze kunnen doen met die setting.
Ik ben een artikel aan het schrijven met extra informatie die ze niet getoond hebben tijdens de stream. Die info is afkomstig van verschillende previews dat sommigen al konden spelen. Ben het beetje aan het bundelen in een artikel dat straks op de blog verschijnt.

BTW, ziet er echt vet uit. Daviduvel en ik hoopten echt op een WW1 of WW2 setting en jups, we krijgen het ook. Thanks DICE. Al dat futuristische gedoe begon ik beu te worden, het werd tijd om terug naar de roots te gaan. :cool:
Image

Re: battlefield 1

4
Ik heb ook al CE's en SE's gezien.
Ik was niet zo zot van een WO1 setting maar wel een bf fan dus speel ik deze sowieso. Maar het gene dat ik nu zag was al veel belovend, met dat het een alternatieve realiteit zou zijn.
Image

Re: battlefield 1

5
Toon8 wrote:Ik heb ook al CE's en SE's gezien.
Ik was niet zo zot van een WO1 setting maar wel een bf fan dus speel ik deze sowieso. Maar het gene dat ik nu zag was al veel belovend, met dat het een alternatieve realiteit zou zijn.
Nope dat is trouwens niet waar die alternatieve realiteit. Dat was een gerucht. Het WO1 gedeelte is dus waar maar dat van de alternatieve realiteit heeft een of andere pipo op het internet blijkbaar uitgevonden. :P
Image

Re: battlefield 1

8
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Ik heb ook al CE's en SE's gezien.
Ik was niet zo zot van een WO1 setting maar wel een bf fan dus speel ik deze sowieso. Maar het gene dat ik nu zag was al veel belovend, met dat het een alternatieve realiteit zou zijn.
Nope dat is trouwens niet waar die alternatieve realiteit. Dat was een gerucht. Het WO1 gedeelte is dus waar maar dat van de alternatieve realiteit heeft een of andere pipo op het internet blijkbaar uitgevonden. :P
Het zal dan toch niet zo historisch accuraat zijn als ze het leuk willen houden, wat ik totaal niet erg vind. Vandaar dat een alternatief verloop van WO1 hier wel handig kon geweest zijn.
Weet je trouwens al wat meer wat je moet doen om die open beta te kunnen spelen? Hopelijk heb ik wat voordeel als trouwe bf fan :P
Image

Re: Battlefield 1

10
Wel deze game kan mij al héél wat meer bekoren dan de nieuwe aangekondigde Call of Duty die weeral een stap verder gaat in het futuristische. Behalve de Remastered versie van CoD4 ( die je btw enkel kan krijgen bij aanschaf van Infinity War) lijkt het mij dat dit jaar ik de overstap wel eens terug zou maken naar de Battlefield reeks. Battlefield Modern Combat destijds op PS2 en Battlefield 3 op PS3 zijn de laatste dat ik gespeeld heb.
Het ziet er veelbelovend uit.

Om een beetje een discussie te starten en een vergelijking te maken. Beetje zoals PES met FIFA. Battlefield en CoD. Ik denk dat dit jaar Battlefield eindelijk CoD heeft ingehaald. PES wel nog niet met FIFA :P
Image

Re: Battlefield 1

11
HEBEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!


Edit: Volgens mij heb je gelijk NTGSruler. Dice boort Infinity Ward in de grond dit jaar. Wie weet heeft Infinity Ward de bui al voelen hangen en hebben ze ook veiligheidshalve COD 4 remastered voorgesteld. Want hoeveel gamers zijn er wel niet die staan te springen om nog eens COD 4 online te spelen.
Image

Re: Battlefield 1

12
daviduvel wrote:HEBEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!


Edit: Volgens mij heb je gelijk NTGSruler. Dice boort Infinity Ward in de grond dit jaar. Wie weet heeft Infinity Ward de bui al voelen hangen en hebben ze ook veiligheidshalve COD 4 remastered voorgesteld. Want hoeveel gamers zijn er wel niet die staan te springen om nog eens COD 4 online te spelen.
Ik heb geen link, maar via Facebook ben ik ergens doorverwezen naar een artikel waarin de CEO van Activision heeft gereageerd op de zovele dislikes van de reveal trailer van CoD. Ik vermoed dat ze de bui echt wel zien hangen. Daarin staat ook dat EA en Battlefield dit jaar al voorsprong hebben in de marketingmachine tov CoD. Bij Activision zeggen ze zelfs dat ze weten dat er héél veel gamers terug willen naar de oorspronkelijke gameplay. En toch trekken ze de futuristische kaart... Begrijpen wie begrijpen kan natuurlijk. Het enigste vervelende vind ik is dat ze de Remastered versie van CoD4 hebben gelinkt aan hun nieuwe game. Hopelijk kan je die Remastered versie ooit nog apart kopen, maar ik zal er maar niet teveel op hopen.

Aangezien het hier dus een Battefield topic is.... Persoonlijk heb ik er eigenlijk echt wel zin in. Heb BF4 en Hardline laten liggen, alhoewel deze nu in Sale staan. Ben nooit echt super enthousiast geweest over de reeks, maar ben benieuwd wat ze klaarspelen met Battlefield 1.
Image

Re: Battlefield 1

15
NTGSruler wrote:Aangezien het hier dus een Battefield topic is.... Persoonlijk heb ik er eigenlijk echt wel zin in. Heb BF4 en Hardline laten liggen, alhoewel deze nu in Sale staan. Ben nooit echt super enthousiast geweest over de reeks, maar ben benieuwd wat ze klaarspelen met Battlefield 1.
Uiteindelijk gaan ze de typische bf manier van spelen niet veranderen nu dat er een andere setting komt. Dus als je de vorige bf's niet graag speelde denk ik dat je met deze ook nog wel dat probleem zal hebben. Of is een setting genoeg om van gedacht en shooter reeks te veranderen?
Image