Re: Battlefield 1

106
daviduvel wrote:
Voor zover ik weet niks speciaal. Ik was operations aan het spelen en ik was gemiddeld bezig (dus niet goed maar ook niet slecht). Ik zal hem misschien wat teveel dood hebben geschoten :P
Versta niet dat mensen hun daar mee bezig houden :silly: :P
Image

Re: Battlefield 1

107
daviduvel wrote:
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:
daviduvel wrote:Gisteren mijn eerste haatbericht gekregen. Ik heb maar geantwoord 'love you too <3' :D
Wat had je wel gedaan?
Dat vraag ik mij nu ook af haha :p
Voor zover ik weet niks speciaal. Ik was operations aan het spelen en ik was gemiddeld bezig (dus niet goed maar ook niet slecht). Ik zal hem misschien wat teveel dood hebben geschoten :P
Het zal een klein kind geweest zijn dat niet tegen zijn verlies kon :p
Image

Re: Battlefield 1

108
Ik word soms vier keer gedood door dezelfde persoon, maar daar lig ik niet wakker van. Dat kan namelijk wel eens gebeuren in een shooter :P

edit: En soms word ik zelfs kwaad op mezelf. Als ik weet dat er ergens een sniper zit, en dat ik voor de derde keer op ongeveer dezelfde plek door hem word neergeschoten :D
Image

Re: Battlefield 1

111
De november update is ondertussen al uitgerold. Er is enorm veel bijgekomen, hier een overzicht:
https://www.battlefield.com/nl-nl/news/ ... tlefield-1
Ben blij dat ze het bij suez lineair hebben gehouden, dacht eerst dat de 2 extra punten ergens anders zouden komen. Ook goed dat LMG's verbeterd zijn.

En ondertussen is ook Battlefest begonnen met heel wat missies en beloningen:
https://www.battlefield.com/nl-nl/news/ ... battlefest
Image

Re: Battlefield 1

112
gamerke1992 wrote:I suck
Image
Ik heb rush uitgeprobeerd, omdat ik dat in battlefield 3 en 4 ook altijd speelde. 2 kills en 19 deaths is niet echt goed te noemen haha.
Haha, zolang ge maar PTFO't is het in orde. Naar uw kill death ratio moet ge in Battlefield niet kijken.
Image


Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Battlefield 1

113
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:I suck :) Ik heb rush uitgeprobeerd, omdat ik dat in battlefield 3 en 4 ook altijd speelde. 2 kills en 19 deaths is niet echt goed te noemen haha.
Haha, zolang ge maar PTFO't is het in orde. Naar uw kill death ratio moet ge in Battlefield niet kijken.
Image


Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Ik probeer inderdaad gewoon altijd de missies te winnen ipv ergens te gaan liggen in de hoop dat er niets vermoedende vijanden passeren.
Image

Re: Battlefield 1

114
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:I suck :) Ik heb rush uitgeprobeerd, omdat ik dat in battlefield 3 en 4 ook altijd speelde. 2 kills en 19 deaths is niet echt goed te noemen haha.
Haha, zolang ge maar PTFO't is het in orde. Naar uw kill death ratio moet ge in Battlefield niet kijken.
Image


Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Ik probeer inderdaad gewoon altijd de missies te winnen ipv ergens te gaan liggen in de hoop dat er niets vermoedende vijanden passeren.
Zo irritant als ge neergesnipet wordt door een sniper die ergens helemaal achteraan in de map al een half uur op zijn buik ligt.
Die idioten hebben dan altijd keiveel kills maar wel een lage score omdat ze niets betekenen voor hun team. :P

Er zijn hier precies wel een mooi aantal mensen die de game spelen. We zouden is binnen twee weken ofzo een paar games samen moeten spelen met mensen op het forum. :)
Image

Re: Battlefield 1

116
Ik was gisteren zo'n irritante sniper die helemaal achteraan lag ipv voor de objectives te spelen :( Maar anders had ik nooit de medal van een bolt-action rifle kunnen halen. Probeer maar eens vijf kills te halen in één leven met een bolt-action terwijl je in het midden van de frontlinie vecht :O Nu haal ik mijn SMLE (zonder scope) terug uit de kast en ga ik terug objectives spelen tot ik level 2 ben met die class.
Image

Re: Battlefield 1

117
daviduvel wrote:Ik was gisteren zo'n irritante sniper die helemaal achteraan lag ipv voor de objectives te spelen :( Maar anders had ik nooit de medal van een bolt-action rifle kunnen halen. Probeer maar eens vijf kills te halen in één leven met een bolt-action terwijl je in het midden van de frontlinie vecht :O Nu haal ik mijn SMLE (zonder scope) terug uit de kast en ga ik terug objectives spelen tot ik level 2 ben met die class.
Werken de snipers een beetje goed in deze WI setting? Want ik kan mij inbeelden dat deze in die tijd nog niet goed ontwikkeld waren.
Image

Re: Battlefield 1

118
daviduvel wrote:Ik was gisteren zo'n irritante sniper die helemaal achteraan lag ipv voor de objectives te spelen :( Maar anders had ik nooit de medal van een bolt-action rifle kunnen halen. Probeer maar eens vijf kills te halen in één leven met een bolt-action terwijl je in het midden van de frontlinie vecht :O Nu haal ik mijn SMLE (zonder scope) terug uit de kast en ga ik terug objectives spelen tot ik level 2 ben met die class.
Haha ik bedoelde niet perse elke keer naar de objective gaan als sniper. Gewoon niet van keiver mensen afsnipen en op uw buik daar een ganse match liggen. Maar voor die medal, dat is een uitzondering.
Image


Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Battlefield 1

119
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:Ik was gisteren zo'n irritante sniper die helemaal achteraan lag ipv voor de objectives te spelen :( Maar anders had ik nooit de medal van een bolt-action rifle kunnen halen. Probeer maar eens vijf kills te halen in één leven met een bolt-action terwijl je in het midden van de frontlinie vecht :O Nu haal ik mijn SMLE (zonder scope) terug uit de kast en ga ik terug objectives spelen tot ik level 2 ben met die class.
Haha ik bedoelde niet perse elke keer naar de objective gaan als sniper. Gewoon niet van keiver mensen afsnipen en op uw buik daar een ganse match liggen. Maar voor die medal, dat is een uitzondering.
Image
Zo stil liggen is helemaal niets voor mij. Veel te saai :P Als ik alle online trophies heb behaald, ga ik me waarschijnlijk concentreren op medic. Ik merk regelmatig dat er goede medics ontbreken op het slagveld.
Image

Re: Battlefield 1

120
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:Ik was gisteren zo'n irritante sniper die helemaal achteraan lag ipv voor de objectives te spelen :( Maar anders had ik nooit de medal van een bolt-action rifle kunnen halen. Probeer maar eens vijf kills te halen in één leven met een bolt-action terwijl je in het midden van de frontlinie vecht :O Nu haal ik mijn SMLE (zonder scope) terug uit de kast en ga ik terug objectives spelen tot ik level 2 ben met die class.
Haha ik bedoelde niet perse elke keer naar de objective gaan als sniper. Gewoon niet van keiver mensen afsnipen en op uw buik daar een ganse match liggen. Maar voor die medal, dat is een uitzondering.
Image
Zo stil liggen is helemaal niets voor mij. Veel te saai :P Als ik alle online trophies heb behaald, ga ik me waarschijnlijk concentreren op medic. Ik merk regelmatig dat er goede medics ontbreken op het slagveld.
Echt mijn favoriete class medic. Ik kan gewoon het best overweg met die rifles. En inderdaad, er zijn vaak te weinig medics. En als er zijn reviven ze niet of plaatsen ze geen medic kist op de grond.

Welk level zijt ge al? :)
Image
cron