Re: Battlefield 1

136
Da_SoldierBE wrote:laatste tijd wat minder kunnen spelen
85uur dus 7 u laatste 12 dagen
ben nu lvl 58
overige stats zijn
513score per min
skill 339
k/d 3.47
5451 kills en 1573 deaths
en heb maar kleine 450 kills met voertuigen en en 300 met stationary lol

ben wel wat gefrustreerd op mensen die je killen en bv service star 15hebben of zelf al 23 met sommige tanks want elke star is 100 kills en dat zijn dan mensen die 9/10 van hun tijd in een tank zitten en k/d van 10-15 hebben
Lol en ik maar content zijn met mijn kd van 1.78 :P

Ik heb 19% kills met tanks, 13% met vliegtuigen en de rest met gewone wapens voor totaal van 2137 kills. Ik vind het trouwens zeer moeilijk om een tank te bemachtigen, meestal zijn die allang bezet tegen dat ik de volgende ronde geladen heb. Die gasten moeten dan echt zitten wachten tot er een nieuwe tank spwant.
Image

Re: Battlefield 1

139
Toon8 wrote:Wat meer over de toekomstige uitbreidingen:
http://www.4gamers.be/nieuws/58573/1/Ni ... oorgesteld

Echt belachelijk als er niets in zit van regio westhoek, toch één van de bekendste slagvelden van WO1. Altijd gedacht om maar een premium pas te kopen wanneer België bij de dlc zat, zal nu nog niet gebeuren ook :(
Zeebrugge is er toch al als Belgische locatie? Dat staat toch in het artikel:
Vervolgens is er Turning Tides, dat zal focussen op naval warfare en blijkbaar een "Zeebrugge raid" bevat.
Maar ge hebt wel gelijk dat er meer DLC zich in de Westhoek zou mogen afspelen.

Re: Battlefield 1

140
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:Wat meer over de toekomstige uitbreidingen:
http://www.4gamers.be/nieuws/58573/1/Ni ... oorgesteld

Echt belachelijk als er niets in zit van regio westhoek, toch één van de bekendste slagvelden van WO1. Altijd gedacht om maar een premium pas te kopen wanneer België bij de dlc zat, zal nu nog niet gebeuren ook :(
Zeebrugge is er toch al als Belgische locatie? Dat staat toch in het artikel:
Vervolgens is er Turning Tides, dat zal focussen op naval warfare en blijkbaar een "Zeebrugge raid" bevat.
Maar ge hebt wel gelijk dat er meer DLC zich in de Westhoek zou mogen afspelen.
Tuurlijk is Zeebrugge een Belgische locatie, maar als het hem volledig op zee afspeelt kunnen ze gelijk welke naam op plakken. En als we eerlijk zijn op Zeebrugge zaten we nu toch niet te wachten? Ik toch niet :P
En eigenlijk ook stiekem gehoopt op het Belgisch leger.
Image

Re: Battlefield 1

141
Inderdaad heel vreemd dat ze niks van de westhoek in steken. 100 jaar later vinden ze er nog steeds obussen. Dus het is niet dat ze daar is een schermutseling hebben gehad. Het loopt daar nu altijd vol van Britse toeristen.

Deze zin geeft me toch nog wel wat hoop.
Tot slot brengt Apocalypse enkele van de beroemdste gevechten uit de Eerste Wereldoorlog naar Battlefield 1.
Hopelijk zien we dan toch nog iets van de westhoek. De Somme zou ook nog altijd een optie zijn.

Maar ik ben zeker dat ik de season pass ga kopen. Zodra die in kortig staat, heb ik het.


EDIT: het is zelfs schandalig dat ze het Franse leger niet standaard in het spel hebben toegevoegd. Zij hebben net als de Britten van het begin tot het einde van de oorlog gevochten. De Amerikanen zijn pas in 1917 komen helpen. Het is maar een spel, maar het is toch een ergernis.
Image

Re: Battlefield 1

142
Toon8 wrote:Tuurlijk is Zeebrugge een Belgische locatie, maar als het hem volledig op zee afspeelt kunnen ze gelijk welke naam op plakken. En als we eerlijk zijn op Zeebrugge zaten we nu toch niet te wachten? Ik toch niet :P
En eigenlijk ook stiekem gehoopt op het Belgisch leger.
Ja, daar ga ik ook wel mee akkoord ;)

Re: Battlefield 1

143
Ik heb geen spijt dat ik de season pass heb gekocht. :party:

Ik heb ook het gevoel dat er meer als een team wordt gespeeld in de DLC. Al een paar keer in een (operations) game terechtgekomen waarbij de medics (waaronder mezelf) heen en weer lopen om andere spelers te reviven in plaats zich zorgen te maken over hun score.
Image

Re: Battlefield 1

146
De volgende game inde serie zou mss Battlefield Bad Company 3 zijn, goed nieuws vind ik ;)

Het eerste deel van de turning tides dlc is ook uit sinds gisteren, zal het maar over een week eens kunnen uitproberen. Het volgende deel moet in januari uitkomen, daarin zit dan Zeebrugge als map.
Image

Re: Battlefield 1

147
Terwijl het 2e deel van de turning tides dlc nog moet uitkomen (eind januari) werd nu ook al aangekondigd dat Apocalyps in februari al uit komt. Wel jammer dat het al zo snel komt terwijl turning tides nog niet eens volledig uit is. Ik vrees dat de laatste 2 maps (met oa Zeebrugge) dan amper gespeeld zullen worden omdat iedereen apocalypse zal willen proberen.
In apocalypse zit de slag om Passendale als nieuwe map (toch nog een Belgische map erbij :D ) en zal er een nieuwe game mode komen met enkel vliegtuigen erin. Hierop zit ik wel te wachten aangezien vliegen veel leuker is geworden in BF1. Zal dan maar na de examens nog wat BF spelen ;)

https://www.battlefield.com/nl-nl/news/ ... g-february

Prise de Tahure is trouwens gratis geworden voor alle BF spelers, net als nivelle nights die vorig jaar al gratis werd.
Image

Re: Battlefield 1

148
Ben nu ongeveer een maandje met de game bezig en moet zeggen dat het me goed bevalt. Op bepaalde locaties, zoals Fort Vaux, is het gewoonweg een clusterfuck, maar op locaties zoals de Sinaï Desert is de game echt zeer leuk om te spelen. Ik stoor mij echter mateloos aan de mensen die niet als team willen spelen. Wanneer je echt als team speelt, dan komt de game veel meer tot leven. Het lijkt veelal dat ieder voor zijn eigen K/D gaat in plaats voor de objectives. Gevolg, verliezen doe je dan vrijwel sowieso omdat de vijand bijvoorbeeld net wat beter samenwerkt. Toch is de gameplay strak en leuk genoeg om door te blijven spelen. Ben zelf nog geen echte fouten tegengekomen in de game, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik pas later ben begonnen met de game.

Als er echter iets is in de game waar ik me zeer aan stoor is het dat nadat je een potje MP hebt gedaan en wilt stoppen, je ontzettend lang moet wachten voordat je weer in het hoofdmenu zit. Weet niet wat daar de reden van is, maar een minuut wachten voordat je weer in het menu zit is gewoon erg lang. Ken genoeg games waar dat veel sneller loopt.
Image

Re: Battlefield 1

149
Wat het wachten betreft voordat je terug in het menu bent was het vroeger zelfs nog erger. Toen kon je op het einde van een wedstijd de server niet eens verlaten en moest je wachten tot de volgende game geladen was. Na veel gezaag van de community hebben ze dat toch weer ingevoegd.

Fort Vaux vind ik nog een leuke map, St Quentins Scar is mijn favoriet ;)
Image