Call of Duty 4 Remastered

1


Ok eventjes een discussie starten hier. Ik ben dus vanmiddag alle video's aant bekijken over deze game en ik moet zeggen: kwijl kwijl kwijl. Deze game heeft destijds een volledig jaar in mijn PS3 gezeten!! Ik ben zéér geneigd om nu de nieuwe CoD te preorderen.

Alleen... Ik ben volledig niet overtuigd van de nieuwe Infinite Warfare... Het is een futuristische setting terug en ik heb daar eigenlijk genoeg van. Het feit dat MWR dus ook een digitale copie betreft (downloadcode) is dus redelijk ambetant als ik gewoon Infinite Warfare zou willen verkopen. Het is 90 euro, maar dan krijg ik wel 2 games in de plaats waarvan ik er mss maar 1 van zou van spelen.

Zijn er nog mensen die twijfelen hierover? Voor diegene die destijds MW4 gespeeld hebben, de nostalgie druipt er vanaf en ik heb gewoon zin om er terug in te vliegen en te levelen!!
Image

Re: Call of Duty 4 Remastered

4
Ik heb er ook al wat gameplay van bekeken en het ziet er fantastisch uit, wat een nostalgie! Doet mij helemaal terugdenken aan de dagen we clan-matchen speelden met TeamOPM :D
Zelfs al ben ik nu totaal niet meer geïnteresseerd in competitieve online multiplayer, dan nog krijg ik ook wel wat zin om deze game te spelen. Jammer dat hij inderdaad bij de nieuwe CoD zit. Apart zou ik hem misschien nog wel kopen, maar ik heb er eigenlijk toch ook geen tijd voor, dus dan zal ik makkelijker aan de verleiding kunnen weerstaan :p

Re: Call of Duty 4 Remastered

8
RoyVdW wrote:De game zal nu ook wel een platinum hebben :P :smug:
Normaal gezien wel. Het vermoeden is dat ze de lijst gaan overnemen van destijds op Xbox...

Ik heb de game dus gepreorderd. Infinite Warfare met MWR. En ik heb er geen spijt van. Ik ben volledig gehyped voor dit. En niet alleen voor MWR. Ook Infinite Warfare kan mij boeien. Ik ben al gans de week video's op Youtube aant bekijken over de 2 games en het gaat echt fantastisch spelen. MWR is gewoon zo nostalgisch, ze hebben alleen verbeteringen gedaan, voor de rest hebben ze de game gelaten hoe het is zoals in 2007. Compleet met alle perks, wapens en levelsysteem in de MP. We krijgen alle MP maps. 10 om te beginnen en 6 in december gratis. Ik durf er mijn hand wel niet voor insteken dat ze de 4 maps die later als DLC kwamen terug gaan verkopen. Soit ik heb het ervoor over. De game is te goed. Ze hebben er ook voor gezorgd dat eens je een Helicopter streak behaald en je dood gaat, je niet opnieuw een Helicopter kan behalen alleen met die Helicopter. Goede zaak want anders wordt het drummen om je chopper in te schakelen :smug: Dus binnenkort terug MP spelen op nostalgische maps zoals Backlot, Overgrown en verschillende andere. Oja en met de SP ga je een maand eerder aan de slag kunnen! Dus vanaf 5 oktober kun je de SP al spelen van MWR.

Voor Infinite Warfare weet ik zelfs niet waar te beginnen.
Er gaat een volledig aparte MP mode komen waar je met CLASSIC COD wapens zal kunnen spelen. Zowiezo de Intervention (sniper) en de UMP45 (submachine) komen er in. Voor de rest kan de community kiezen. Denk maar aan wapens zoals de M16 van in MW, de ACR van MW3 alleja teveel wapens en klassiekers om op te noemen!

Infinite Warfare MP zal ook bestaan uit 6 klassen (RIGS). Kortweg betekent het gewoon dat je een bepaalde armor draagt met 3 vastgelegde perks die je extra bovenop je Pick 10 perks krijgt, elke klasse met hun special ability dus (zoals in Black Ops 3).

De wapens zien er echt fantastisch uit. Je hebt de conventionele wapens, energiewapens, lopende granaten... Het ziet er echt super boeiend uit wat je allemaal gaat kunnen doen.

Je kunt je ook aansluiten bij 4 verschillende teams die elk specifieke gear unlocken naarmate je levelt. Ook zal je bijvoorbeeld meer xp verdienen als je allen met hetzelfde team speelt. Naar wat ik ervan verstaan heb.

De maps zijn terug wat kleiner gemaakt en meer fast-paced. Iets wat ze na Ghosts hebben ontdekt omdat daar de maps wat te groot waren en het soms te rustig was. In mijn opinie is dit ook het verschil tussen deze IW en BF1. Ik heb zelf de beta van BF1 niet gespeeld maar dit is iets wat toch naar voren kwam dat de map te groot was. Nu ja kan een vertekent beeld geven aangezien het om 1 map ging en dan nog in de woestijn. Over het algemeen heeft CoD toch altijd kleinere maps gehad.

Het systeem is boots-on-the ground. Dus je kan zoals in Black Ops 3 2x boosten in de lucht, maar zelfs dat hebben ze ook wat gedowngraded. Zowiezo zijn er geen Exo's te zien zoals in Advanced Warfare. Wat een grote plus is vind ik. Je kan wel nog steeds wallrunning doen.

De SP lijkt mij ook wel nice. Daar ga je vanuit het niets dus van op de grond de ruimte ingaan en zo gewichtloos zijn. Ook ga je dus een ruimteschip kunnen besturen als gameplay. Je HUD van waaruit je opereert is een ruimteschip zelf, maar dat ga je niet kunnen besturen.

Wat ook nice is vind ik en ja het bashen kan terug beginnen over recyclen maar who cares: De map Terminal van in Modern Warfare 2 komt terug maar hermaakt op de maan. Het ziet er zo herkenbaar uit maar toch anders. Heb er gameplay van gezien en het is zalig.

Als je preordert kan je ook deelnemen aan de gesloten beta die op 14 oktober van start gaat. Geen idee als er een open beta komt.
Image

Re: Call of Duty 4 Remastered

15
Nu hij bij PS+ zat, heb ik toch wel terug enorm veel zin gekregen om hem te spelen, heel mooie herinneringen aan. Voor de multiplayer heb ik echt geen tijd, maar zeker de singleplayer wil ik nog eens doorlopen :)
Mensen die hem op Veteran hebben uitgespeeld hier? Dan zou het mogelijk moeten zijn om toch de platinum eens te halen, zou wel mooi zijn want jammer genoeg had hij geen trophies op PS3.
cron