Destiny 2

1
Destiny 2

Platform: PS4, Xbox One en pc
Ontwikkelaar: Bungie
Uitgever: Activision
Genre: first-person shooter
Release: 06 september 2017
Multiplayer: ja

Hier de eerste teaser.

Last edited by billie91 on 13 Sep 2017 15:01, edited 2 times in total.
Image

Re: Destiny 2

4
Ik heb in Destiny 1282 uren gestoken ... D2 is al gepreordered.
Launch was verre van perfect, maar met updates & DLC hebben ze voor mij één van de beste games van de laatste jaren gemaakt.
PSN tichke
Image

Re: Destiny 2

5
tichke wrote:Ik heb in Destiny 1282 uren gestoken ... D2 is al gepreordered.
Launch was verre van perfect, maar met updates & DLC hebben ze voor mij één van de beste games van de laatste jaren gemaakt.
Ik heb zelf deel 1 gespeeld en vond hem niets aan. Ik snap goed dat mensen de game erg mooi vonden, maar het was niets voor mij. En 1282 uur?! Damn, zoveel heb ik niet eens in BF4 zitten. :lol:
Image

Re: Destiny 2

6
billie91 wrote:
tichke wrote:Ik heb in Destiny 1282 uren gestoken ... D2 is al gepreordered.
Launch was verre van perfect, maar met updates & DLC hebben ze voor mij één van de beste games van de laatste jaren gemaakt.
Ik heb zelf deel 1 gespeeld en vond hem niets aan. Ik snap goed dat mensen de game erg mooi vonden, maar het was niets voor mij. En 1282 uur?! Damn, zoveel heb ik niet eens in BF4 zitten. :lol:
Destiny van vandaag is sterk veranderd tegenover de release versie.
Uiteraard is er veel meer content dan toen, maar ook de manier van missies te brengen door middel van een questsysteem is een pak beter.
Daarnaast is de gameplay zelf één van de beste die er is voor een shooter. Ik speel toch wel verschillende shooters op console en als ik één "gunplay" mag aanraden, dan is het die van Destiny wel.

Maar wat voor mij het beste is in Destiny, en hoop dat ze dat verderzetten in D2, zijn de raids. Ik speel het liefst in coop, en dus zijn Raids de ultieme gamemode voor mij.

Ik kan echt niet wachten op de release. 18 mei is het gameplay reveal stream ... ik ben niet van plan daar veel van te bekijken. Het liefst van al begin ik zonder enige voorkennis aan het spel, maar ik zal mij niet kunnen inhouden om de beta te spelen.
PSN tichke
Image

Re: Destiny 2

7
Destiny gaat hem nooit worden voor mij... Online only of hoofdzakelijk online games zijn niet meer aan mij besteed. Ik heb stomweg niet de tijd die je erin moet steken om enigszins een beetje goed erin te worden. Laat staan mensen om mee samen te spelen, sinds ik werk is samenspelen gewoon een stuk moeilijker te regelen.
Image

Re: Destiny 2

10
paveman wrote:Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan om genoeg ruimte voor DLC trophies te houden?
Wel vreemd dat het alleen goud/zilver trophies zijn.
Maar driveclub heeft als basis lijst ook 27 trophies en in totaal 128. Misschien gaan ze destiny 2 wel heel erg uitbreiden met dlc.
Image

Re: Destiny 2

11
Marty wrote:
paveman wrote:Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan om genoeg ruimte voor DLC trophies te houden?
Wel vreemd dat het alleen goud/zilver trophies zijn.
Maar driveclub heeft als basis lijst ook 27 trophies en in totaal 128. Misschien gaan ze destiny 2 wel heel erg uitbreiden met dlc.
Dat is ook zo. Er zijn al 2 DLCs gepland. Alle DLC van Destiny 1 hadden ook hun eigen trophies, wel enkel voor de basegame van D1 een platinum.
Mij kan dat niet veel schelen eerlijk gezegd :p

Voor die flawless trophy in D1 heb ik nog mensen zitten carryen :)
PSN tichke
Image

Re: Destiny 2

12
tichke wrote:
Marty wrote:
paveman wrote:Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan om genoeg ruimte voor DLC trophies te houden?
Wel vreemd dat het alleen goud/zilver trophies zijn.
Maar driveclub heeft als basis lijst ook 27 trophies en in totaal 128. Misschien gaan ze destiny 2 wel heel erg uitbreiden met dlc.
Dat is ook zo. Er zijn al 2 DLCs gepland. Alle DLC van Destiny 1 hadden ook hun eigen trophies, wel enkel voor de basegame van D1 een platinum.
Mij kan dat niet veel schelen eerlijk gezegd :p

Voor die flawless trophy in D1 heb ik nog mensen zitten carryen :)
Ja dat er al 2 dlc's aankomen is inderdaad al bekend.
Flawless Raider is de enige trophy uit de basis lijst die ik niet heb. Had altijd een groepje waar ik mee samen speelde, maar die gingen op steeds latere tijdstippen spelen waar ik niet bij kon zijn (vroeg er uit ivm werk)

Binnenkort maar ff destiny 2 pre orderen
Image

Re: Destiny 2

13
Marty wrote:
paveman wrote:Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan om genoeg ruimte voor DLC trophies te houden?
Wel vreemd dat het alleen goud/zilver trophies zijn.
Maar driveclub heeft als basis lijst ook 27 trophies en in totaal 128. Misschien gaan ze destiny 2 wel heel erg uitbreiden met dlc.
Vandaar ook mijn suggestie. En aangezien het alleen goud/zilver trophies zijn, nemen die meer ruimte (punten) in dat wat meer met brons erbij.
Overigens heeft Driveclub zelfs 2 DLC's die onder de lijst van Driveclub Bikes staan, omdat het er zoveel zijn en de ruimte dus op was....

Mijn verwachting is in ieder geval wel dat deze game nogal met DLC zal worden uitgebreid, waarvan ook zeker heel wat met eigen trophies.
Image
cron