Re: Battlefront 2

31
billie91 wrote:Die nieuwe Capital Supremacy mode is echt wel lache. Jammer dat het maar twee maps zijn, maar er zit veel fun in. Had laatste een potje die twee uur duurde voordat er eindelijk een winnaar was. In deze mode gaat het echt om samenwerken. Wie niet samenwerkt zal in deze mode dik verliezen.
Klopt, gisteren bij mij zelf 2,5 uur :p
Image

Re: Battlefront 2

32
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:Die nieuwe Capital Supremacy mode is echt wel lache. Jammer dat het maar twee maps zijn, maar er zit veel fun in. Had laatste een potje die twee uur duurde voordat er eindelijk een winnaar was. In deze mode gaat het echt om samenwerken. Wie niet samenwerkt zal in deze mode dik verliezen.
Klopt, gisteren bij mij zelf 2,5 uur :p
Soms duren die potjes nog niet eens 20 minuten. Ligt er echt aan wie in je team zit. Die van twee uur was bij mij echt frustrerend. Je behaald de objective net niet en je kunt op de grond weer bezig om de punten te halen voor een nieuwe poging. Dan behaald de tegenpartij weer voldoende punten en kun je op je schip weer in de verdediging. En zo gaat dat dan meerdere malen op en neer. Nu hoop ik op meer maps want deze mode is echt geweldig.
Image