Re: Battlefront 2

3
De reden dat ik Battlefront niet heb gekocht was vanwege het ontbreken van een singleplayer en het waardeloze DLC beleid van EA. Ik heb echter nu al veel meer vertrouwen erin nu er in Battlefront II wel een campaign zal bevatten en EA voor een deel haar waardeloze DLC beleid heeft laten varen. Wellicht dat ik deze wel ga kopen.
Image

Re: Battlefront 2

6
billie91 wrote:De reden dat ik Battlefront niet heb gekocht was vanwege het ontbreken van een singleplayer en het waardeloze DLC beleid van EA. Ik heb echter nu al veel meer vertrouwen erin nu er in Battlefront II wel een campaign zal bevatten en EA voor een deel haar waardeloze DLC beleid heeft laten varen. Wellicht dat ik deze wel ga kopen.
Exact de reden waarom ik de vorige game ook niet gekocht heb. Ik kijk er nu dus wel naar uit :)

Re: Battlefront 2

7


Ziet er geweldig uit, maar moet me niet verleiden met alleen een trailer, hoe goed hij ook in elkaar zit.

Vind overigens wel de droids een beetje wel heel erg soepel lopen... waar is het houterige van de films, beetje jammer dit en ik ben degene die hierop let :L:
Image

Re: Battlefront 2

8
Colossus wrote:Vind overigens wel de droids een beetje wel heel erg soepel lopen... waar is het houterige van de films, beetje jammer dit en ik ben degene die hierop let :L:
Haha toch niet, het viel mij ook even op :p

De game spreekt mij meer aan dan de vorige eigenlijk. Ik denk dat de Clones en Droids ideaal zijn voor zo'n grootschalige oorlogsvoering.

Re: Battlefront 2

9
Nog iemand die hier de beta gespeeld heeft? Ik heb hem een drietal uur gespeeld en vond het best leuk. Ook goed dat ze teamwerk zo aanmoedigen. Ik speelde verschrikkelijk qua aantal kills (al jaren geen online FPS meer gespeeld), maar toch had ik het gevoel dat ik iets kon bijdragen door het team telkens te steunen in de objectives.
Jammer genoeg heb ik geen volle lobby voor de ruimtegevechten gevonden, dus geen idee hoe dat is. Ik kon toch sowieso al niet vliegen met de beschikbare voertuigen op Naboo :p

Re: Battlefront 2

10
met0t0 wrote:Nog iemand die hier de beta gespeeld heeft? Ik heb hem een drietal uur gespeeld en vond het best leuk. Ook goed dat ze teamwerk zo aanmoedigen. Ik speelde verschrikkelijk qua aantal kills (al jaren geen online FPS meer gespeeld), maar toch had ik het gevoel dat ik iets kon bijdragen door het team telkens te steunen in de objectives.
Jammer genoeg heb ik geen volle lobby voor de ruimtegevechten gevonden, dus geen idee hoe dat is. Ik kon toch sowieso al niet vliegen met de beschikbare voertuigen op Naboo :p
Ik heb eerlijk gezegd maar 1 match gespeeld, maar vond het niet zo geweldig. Misschien ook omdat het voor mij niet zo nieuw meer was als bij Battlefront 1
Image

Re: Battlefront 2

11
Mr.Wolf wrote:Ik heb eerlijk gezegd maar 1 match gespeeld, maar vond het niet zo geweldig. Misschien ook omdat het voor mij niet zo nieuw meer was als bij Battlefront 1
Ik heb helemaal niks gespeeld van de eerste Battlefront, behalve ook eens een demo/beta (ik herinner het mij niet meer zo goed). Dus ja, het verrassingseffect was voor mij wel veel groter.

Re: Battlefront 2

13
Hmm ja, blijkbaar hangen alle upgrades van loot boxes af die ge dus ook kunt kopen. Da's wel vervelend. We zullen denk ik op de volledige game moeten wachten om het echte effect ervan te kunnen inschatten.

Re: Battlefront 2

14
Dice heeft hierover gereageerd en kan je hier lezen:
http://www.4gamers.be/nieuws/61898/1/DI ... lefront-II

Die scraps komt precies zo over van BF1, maar het enige dat je uit die boxen kunt krijgen zijn: ofwel een xp upgrade ofwel een skin voor wapens (variërend tussen common, distinguished en legendary) of een stukje voor een puzzel van een exotisch wapen (denk aan een speciale knuppel of een kukri als melee wapen)
Als je die skins of gelijk wat anders niet wil kan je ze omruilen in scraps, naargelang de belangrijkheid krijg je meer scraps. En voor een aantal scraps kan je dan battlepacks kopen, en natuurlijk ook met echt geld.
Dus in BF1 heb je niet echt een voordeel tegenover de andere spelers.
Image

Re: Battlefront 2

15
EA heeft zo te zien de woede van de Reddit community op zich gehaald. Wat ik helemaal terecht vind. EA is met Battlefront 2 enkel gericht op zoveel mogelijk geld verdienen in plaats van aan de gamers te denken. Onder druk van de community hebben ze de kostprijs van een hero al met 75 % doen dalen (als ik me niet vergis).
Image