Re: Battlefront 2

16
daviduvel wrote:EA heeft zo te zien de woede van de Reddit community op zich gehaald. Wat ik helemaal terecht vind. EA is met Battlefront 2 enkel gericht op zoveel mogelijk geld verdienen in plaats van aan de gamers te denken. Onder druk van de community hebben ze de kostprijs van een hero al met 75 % doen dalen (als ik me niet vergis).
Ze hebben ook het aantal credits dat je krijgt met het voltooien van de campaign verlaagd met 75%

https://www.vg247.com/2017/11/14/star-w ... -campaign/
Image

Re: Battlefront 2

17
minermb wrote:
daviduvel wrote:EA heeft zo te zien de woede van de Reddit community op zich gehaald. Wat ik helemaal terecht vind. EA is met Battlefront 2 enkel gericht op zoveel mogelijk geld verdienen in plaats van aan de gamers te denken. Onder druk van de community hebben ze de kostprijs van een hero al met 75 % doen dalen (als ik me niet vergis).
Ze hebben ook het aantal credits dat je krijgt met het voltooien van de campaign verlaagd met 75%

https://www.vg247.com/2017/11/14/star-w ... -campaign/
Ze moeten ergens hun geld halen nu er geen season pass komt, zat er wel wat aan te komen he :P
Image

Re: Battlefront 2

18
daviduvel wrote:EA heeft zo te zien de woede van de Reddit community op zich gehaald. Wat ik helemaal terecht vind. EA is met Battlefront 2 enkel gericht op zoveel mogelijk geld verdienen in plaats van aan de gamers te denken. Onder druk van de community hebben ze de kostprijs van een hero al met 75 % doen dalen (als ik me niet vergis).
Er wordt gespeculeerd dat ze het systeem eerst zodanig in het nadeel van gamers ontworpen hebben, om dan achteraf een klein beetje terug te schroeven en nog steeds met een erg slecht systeem weg te geraken.

Re: Battlefront 2

19
Toon8 wrote:
minermb wrote:
daviduvel wrote:EA heeft zo te zien de woede van de Reddit community op zich gehaald. Wat ik helemaal terecht vind. EA is met Battlefront 2 enkel gericht op zoveel mogelijk geld verdienen in plaats van aan de gamers te denken. Onder druk van de community hebben ze de kostprijs van een hero al met 75 % doen dalen (als ik me niet vergis).
Ze hebben ook het aantal credits dat je krijgt met het voltooien van de campaign verlaagd met 75%

https://www.vg247.com/2017/11/14/star-w ... -campaign/
Ze moeten ergens hun geld halen nu er geen season pass komt, zat er wel wat aan te komen he :P
Maar om het op zo'n manier te doen is laag bij de grond. Nu is het overduidelijk dat ze enkel op het geld uit zijn. :bomb:
Tjeefkeuh wrote:
daviduvel wrote:EA heeft zo te zien de woede van de Reddit community op zich gehaald. Wat ik helemaal terecht vind. EA is met Battlefront 2 enkel gericht op zoveel mogelijk geld verdienen in plaats van aan de gamers te denken. Onder druk van de community hebben ze de kostprijs van een hero al met 75 % doen dalen (als ik me niet vergis).
Er wordt gespeculeerd dat ze het systeem eerst zodanig in het nadeel van gamers ontworpen hebben, om dan achteraf een klein beetje terug te schroeven en nog steeds met een erg slecht systeem weg te geraken.
Ik heb ook zoiets gelezen. De verlaging van de kostprijs van heroes kan een overwinning lijken voor de gamers, maar eigenlijk is het nog steeds in ons nadeel.
Image

Re: Battlefront 2

21
Toon8 wrote:Het is nu momenteel toch eventjes uit de game verdwenen ...
Omdat de eerste paar dagen belangrijkst zijn bij een grote launch zoals deze. Misschien brengen ze het systeem gewoon terug rond de eindejaarsperiode wanneer veel nieuwe spelers hun achterstand gaan willen inhalen met lootboxes. Tegen dan is de mainstream media het waarschijnlijk weer vergeten.

Re: Battlefront 2

22
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:Het is nu momenteel toch eventjes uit de game verdwenen ...
Omdat de eerste paar dagen belangrijkst zijn bij een grote launch zoals deze. Misschien brengen ze het systeem gewoon terug rond de eindejaarsperiode wanneer veel nieuwe spelers hun achterstand gaan willen inhalen met lootboxes. Tegen dan is de mainstream media het waarschijnlijk weer vergeten.
Dat denk ik jammer genoeg ook. Echt stom dat ze op die manier de storm even willen doen gaan liggen en het daarna gradueel zullen terugbrengen...

Re: Battlefront 2

23
Ze hebben een slechte start gemaakt, maar ik heb enkele weken geleden het 'risico' genomen om de game toch te kopen (al was het maar 15 euro). En ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik mij nog zo geamuseerd heb met een online shooter. Ik speel het nu ook regelmatig met een vriend en dat is echt zalig. Alles voelt goed uitgebalanceerd en ik voel mij nooit benadeeld.

Enkel mensen die hun jedi volledig hebben kunnen upgraden zijn overpowered. Maar gelukkig kom je die niet vaak tegen.
Image

Re: Battlefront 2

24
Inderdaad bijzonder jammer van de valse start. Ik ben een enorme Star Wars-fan en vond de originele Battlefront games heel leuk, maar tegenwoordig heb ik alle interesse in online multiplayer wat verloren. Misschien dat ik een van de volgende edities toch overweeg te kopen, als ik op dat moment iets of wat avonden vrij zou hebben, want eenmaal ik toch aan multiplayer begin... :P

Re: Battlefront 2

26
gamerke1992 wrote:Ik blijf steeds teruggrijpen naar deze game. Ik heb ook gelezen dat er nog steeds evenveel mensen op spelen als bij de launch.
Ik speel de game nu een kleine week. De multiplayer is wel tof, maar de matchmaking is waardeloos te noemen. Ik kom continu in teams terecht die maar niet samenwerken. Voor de objective spelen? Nou nee dus. Samenwerken om bepaalde objectives uberhaupt te verdedigen? Nuh uh. Ieder is enkel met de kills bezig, ipv doelen te behalen. Favoriete map is tot nu toe Endor, al is Mos Eisley ook cool.
Image

Re: Battlefront 2

29
Ja, de eerste reactie van dat updaten begreep ik niet helemaal omdat ik de game zelf niet heb. Maar nu er wat meer reacties zijn begrijp ik het wel en lijkt het er inderdaad op dat ze de trophy requirements hebben aangepast.

Ik dacht het hier toch maar even te melden 'voor het geval dat' het niet gefixt zou worden :p
Image

Re: Battlefront 2

30
Die nieuwe Capital Supremacy mode is echt wel lache. Jammer dat het maar twee maps zijn, maar er zit veel fun in. Had laatste een potje die twee uur duurde voordat er eindelijk een winnaar was. In deze mode gaat het echt om samenwerken. Wie niet samenwerkt zal in deze mode dik verliezen.
Image
cron