Re: Far Cry 5

91
Kolm wrote:Tot nu toe valt het wel erg goed mee, ik zou zelfs zeggen dat het makkelijker was dan mijn eerste playthrough. Als ik doodga is dat omdat ik per ongeluk in vuur ben gestapt (de tijd om het uit te doen is te kort tov de tijd dat je dood gaat), als mijn auto/heli ontploft omdat ik er niet op tijd uit ben of omdat ik ergens naar beneden val en dat het net te hoog was :shhhh:
Ik heb ook altijd mijn hond bij me en 1 random persoon die ik ergens tegenkwam. Die persoon is een sniper, maar veel belangrijker: Die is vaak in staat zichzelf te reviven. Eerder toeval dat ik ze vond, want ze behoort niet tot de verhaalpersonages, maar wel een goeie aanwinst! Belangrijkste is eigenlijk wel dat ze me allebei kunnen reviven. Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik bijna nooit 'echt' doodga.
Zo ben ik ook toevallig iemand tegengekomen. Vanaf dan ging die persoon altijd mee met mij. Mijn gevechten waren soms zo'n rommeltje dat ik gewoon geen buddy kon reviven.

Ik heb deze week voor de eerste keer het verhaal uitgespeeld. Ik blijf toch nog met verschillende vragen zitten. Hopelijk brengt Far Cry New Dawn wat antwoorden :P
Image

Re: Far Cry 5

92
daviduvel wrote:Zo ben ik ook toevallig iemand tegengekomen. Vanaf dan ging die persoon altijd mee met mij. Mijn gevechten waren soms zo'n rommeltje dat ik gewoon geen buddy kon reviven.

Ik heb deze week voor de eerste keer het verhaal uitgespeeld. Ik blijf toch nog met verschillende vragen zitten. Hopelijk brengt Far Cry New Dawn wat antwoorden :P
Ik raad je aan een keer de verklaring van de verschillende eindes op te zoeken. Zelf begreep ik er ook helemaal niets van toen ik 'resist' koos. Maar na zo'n verklaring te lezen snapte ik het wel. New Dawn gaat verder op het einde 'resist' maar dan x aantal jaar later.
Image