Re: Far Cry 5

5
minermb wrote:
Toon8 wrote:Hopelijk weer met moderne wapens ;) En minder bergen :P
Het verhaal speelt zich af in Montana, dus er zullen wel wat bergen zijn ;)
Wat heeft de FC serie eigenlijk met al die bergen in hun games :(
Image

Re: Far Cry 5

6
Toon8 wrote:
minermb wrote:
Toon8 wrote:Hopelijk weer met moderne wapens ;) En minder bergen :P
Het verhaal speelt zich af in Montana, dus er zullen wel wat bergen zijn ;)
Wat heeft de FC serie eigenlijk met al die bergen in hun games :(
Makkelijke manier om "natuurlijke" randen aan de map te maken, vergezichten en meer verticale gevarieerde gameplay. Vanop een hoge plek in die kampen schieten was wel leuk.

Re: Far Cry 5

7
Tjeefkeuh wrote: Makkelijke manier om "natuurlijke" randen aan de map te maken, vergezichten en meer verticale gevarieerde gameplay. Vanop een hoge plek in die kampen schieten was wel leuk.
Dit! Vanop een hoge plek op afstand een heel kamp omleggen met enkel je sniper :lol:

Ik weet verder nog niet goed wat ik ervan moet denken. Ik hoop op vrij moderne wapens (primal was leuk voor 1 keer), maar het moet geen superrealistische game worden. Een beetje (veel) mafheid mag wel blijven!

De manier dat die klokkentoren wordt geluid is trouwens leuk! Is maar in een korte flits goed te zien eigenlijk :p
Image

Re: Far Cry 5

8
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:
minermb wrote:
Toon8 wrote:Hopelijk weer met moderne wapens ;) En minder bergen :P
Het verhaal speelt zich af in Montana, dus er zullen wel wat bergen zijn ;)
Wat heeft de FC serie eigenlijk met al die bergen in hun games :(
Makkelijke manier om "natuurlijke" randen aan de map te maken, vergezichten en meer verticale gevarieerde gameplay. Vanop een hoge plek in die kampen schieten was wel leuk.
Het gene ik er ambetant aan vind is dat je heel moeilijk van punt A naar punt B kan gaan, je moet door al die niveauverschillen heel vaak de kaart checken en veel omlopen. Dit was vooral erg in primal en 4, maar in 4 kreeg je dan gelukkig die helikopter dinges.

Maar voor kampen uit te schakelen is het dan inderdaad wel een groot pluspunt. Je kan het niet al hebben eh :P
Image

Re: Far Cry 5

10
Ik moet nog een keertje verder met Far Cry 2 :lol:
Maar al de rest van Classic tem 4, Blood Dragon en Primal heb ik al gedaan. En de multiplayer van FC2 heb ik in een ver verleden al eens gedaan.
Image

Re: Far Cry 5

12
In FC2 heb ik eigenlijk enkel online gespeeld en de eerste missie ofzo van de singleplayer. Was eerder toevallig dat een paar vrienden de online trophies gingen halen en dat ik mee heb gedaan. Online trophies zijn een enorme grind en voor eentje moet je een volle game hebben met 16 spelers en vervolgens winnen. Dat was van in het begin een lastige trophy en ik zou bijna zeggen dat het zelfs toen we er specifiek voor gingen, we gewoon geluk hebben gehad dat er niemand een disconnect had of zelf vertrok... Feit dat er 3 trophies van FC2 multiplayer in mijn top-5 van rarest trophies staat zegt genoeg over hoe een grind/lastig die te halen zijn. Nu moet ik me alleen ooit nog zover krijgen om de singleplayer te doen en dat is ook best een hoop werk met al die collectibles. Vooral omdat je een bepaald moment niet meer terug kan naar het eerste deel van de map.

Eigenlijk heb ik de reeks pas echt leren kennen bij FC4. FC3 had ik ooit de co-op wel gedaan maar singleplayer is lang blijven liggen, tot na Blood Dragon en Primal zelfs.
Image

Re: Far Cry 5

14
Ik vond Far Cry 3 echt een super spel. Ik moet nog Far Cry 4 en Primal spelen, ook al liggen ze hier klaar. :p

Deze Far Cry straalt wel weer een heel andere sfeer uit, wat ik goed vind. Hopelijk is de game echt wat uniek zodat we geen deja vu gevoel krijgen.
Image
cron