Re: Far Cry 5

31
Kolm wrote:Whut... ;(

Mijne komt van Ubisoft zelf, is soms ook wel 1-2 dagen eerder, maar 5 dat komt niet zo vaak voor...
Had hem eerlijk gezegt ook niet verwacht. Vooral niet van intertoys dat ze zo vroeg opsturen.
Nu dus keuze maken: Titan Quest, Burnout, Ni No Kuni 2 of Far Cry 5 beginnen :lol:
Image

Re: Far Cry 5

32
Marty wrote:
Kolm wrote:Whut... ;(

Mijne komt van Ubisoft zelf, is soms ook wel 1-2 dagen eerder, maar 5 dat komt niet zo vaak voor...
Had hem eerlijk gezegt ook niet verwacht. Vooral niet van intertoys dat ze zo vroeg opsturen.
Nu dus keuze maken: Titan Quest, Burnout, Ni No Kuni 2 of Far Cry 5 beginnen :lol:
Burnout! Kan je me even helpen met timed challenges met auto's xD Zal ik ook ff helpen met freeburn challenges :lol:

En ik zag ook net dat No no Kuni 2 morgen al is, dacht dat die pas volgende week was :dizzy:
Image

Re: Far Cry 5

33
Burnout lag helaas nog niet in de brievenbus vandaag.

Net mail van intertoys:
Beste Far Cry fan,

Door een fout in het systeem hebben wij onbedoeld enkele tientallen Far Cry 5 Gold Edition games uitgestuurd, ruim voor de releasedatum van 27 maart en dat vinden we heel vervelend! Nu jij één van de gelukkigen bent die de game in bezit heeft willen we je op het hart drukken dat je de content niet mag kopiëren of verspreiden voor de releasedatum en rekenen op je medewerking.
Image

Re: Far Cry 5

34
Marty wrote:Burnout lag helaas nog niet in de brievenbus vandaag.

Net mail van intertoys:
Beste Far Cry fan,

Door een fout in het systeem hebben wij onbedoeld enkele tientallen Far Cry 5 Gold Edition games uitgestuurd, ruim voor de releasedatum van 27 maart en dat vinden we heel vervelend! Nu jij één van de gelukkigen bent die de game in bezit heeft willen we je op het hart drukken dat je de content niet mag kopiëren of verspreiden voor de releasedatum en rekenen op je medewerking.
Haha, nice :D
Zeker eentje voor op mijn verlanglijst, maar ik zit nog met een stevige achterstal aan games die in mijn kast liggen (AC Origins, Doom, M-E: Shadow of war, Dishonored 2...) :p
Image

Re: Far Cry 5

38
Toon8 wrote:Op meerdere reviews heb ik al gelezen dat de AI niet zo denderend is, maar hier lok je het ook wel een beetje uit he :P
:D Als de ai wat slimmer was had ie kunnen weten dat ik niet de granaat in mn hand ga houden.
Image

Re: Far Cry 5

40
Kolm wrote:Lol, granaat in zijn gezicht, staat *kuch,kuch* recht en heeft enkel wat last van zijn rug... :lol:
Wat ook cool is als je een gast die bij het verhaal hoort een klap in het gezicht geeft, zegt ie: I hope it was an accident.
Tuurlijk was dat geen ongelukje :lol: :evil:
Image

Re: Far Cry 5

41
Marty wrote:Wat ook cool is als je een gast die bij het verhaal hoort een klap in het gezicht geeft, zegt ie: I hope it was an accident.
Tuurlijk was dat geen ongelukje :lol: :evil:
En als je ze door de kop schiet? :saint:

Btw: Als je wil, dan wil ik zaterdag of zondag wel de online trophies doen in FC5. Eentje is co-op en zou niet lang duren, de andere ivm arcade weet ik niet of je die allemaal alleen kan of samen met iemand gedaan moeten worden.
Image

Re: Far Cry 5

42
Kolm wrote:
Marty wrote:Wat ook cool is als je een gast die bij het verhaal hoort een klap in het gezicht geeft, zegt ie: I hope it was an accident.
Tuurlijk was dat geen ongelukje :lol: :evil:
En als je ze door de kop schiet? :saint:

Btw: Als je wil, dan wil ik zaterdag of zondag wel de online trophies doen in FC5. Eentje is co-op en zou niet lang duren, de andere ivm arcade weet ik niet of je die allemaal alleen kan of samen met iemand gedaan moeten worden.
Dan gaan ze gewoon neer en moet je ze reviven :lol:

Ja dat is prima. Van het weekend zal het niets worden denk ik, werken en pasen natuurlijk. maar weekend er op zal wel kunnen
Image

Re: Far Cry 5

43
Marty wrote:
Toon8 wrote:Op meerdere reviews heb ik al gelezen dat de AI niet zo denderend is, maar hier lok je het ook wel een beetje uit he :P
:D Als de ai wat slimmer was had ie kunnen weten dat ik niet de granaat in mn hand ga houden.
Tzijn wel Amerikanen he :P
Image

Re: Far Cry 5

44
Marty wrote:Dan gaan ze gewoon neer en moet je ze reviven :lol:

Ja dat is prima. Van het weekend zal het niets worden denk ik, werken en pasen natuurlijk. maar weekend er op zal wel kunnen
Ik had gehoopt dat ze iets hadden gezegd als 'I'm a bullet sponge' of 'Friendly fire is turned off' :lol:

Is prima, kan ook wel doordeweeks 's avonds, maar niet voor dit weekend. Vermoed namelijk niet dat ik voor het weekend nog toekom aan FC5 :p
Image
cron