Re: Far Cry 5

47
fsterchele23 wrote:Den deezn kan nie wachten om fc3 nog es te spelen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Hier hetzelfde! Na inwisselen van de season pass was ik overal aant zoeken in de store, om er dan achter te komen dat de release pas later was :L:
Image

Re: Far Cry 5

49
Heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar ik begreep dat het nogal lastig was om de featured maps te krijgen omdat het er zo weinig zijn... En dan moet je nog winnen ook uiteraard xD
Image

Re: Far Cry 5

50
Kolm wrote:Heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar ik begreep dat het nogal lastig was om de featured maps te krijgen omdat het er zo weinig zijn... En dan moet je nog winnen ook uiteraard xD
Zit al aan 4 nu xd kvind die hero modus zalig voor tr doelen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry 5

51
Net het verhaal uitgespeeld... Het was niet wat ik verwacht had... :shhhh:
Morgen verder met arcade, kijken hoever ik ermee kom. Is het laatste voor de platinum, maar er blijft wel nog een hoop te doen in de game daarna :lol:
Image

Re: Far Cry 5

52
Kolm wrote:Net het verhaal uitgespeeld... Het was niet wat ik verwacht had... :shhhh:
Morgen verder met arcade, kijken hoever ik ermee kom. Is het laatste voor de platinum, maar er blijft wel nog een hoop te doen in de game daarna :lol:
ik had einde ook nie verwacht en ik moet ook nog wa sidequests doen en ook seffens gamen me nen maat in zen savefile, dus voorlopig ben ik nog effe bezig met dees game
Image

Re: Far Cry 5

53
Vissen mocht toch wel wat beter uitgelegd worden in de game. Lukte nooit om zelfs maar ene te vangen. Tot dat ik las dat je r2 moet indrukken om hem aan de haak te slaan, toen ik dit voor het eerst uitprobeerde kreeg ik de tutorial te zien over vissen. Mooi op tijd dadde :P

Voor de rest fantastisch goede game, beste in de reeks voor mij. Zit wel nog maar halfweg ...
Image

Re: Far Cry 5

54
Toon8 wrote:Vissen mocht toch wel wat beter uitgelegd worden in de game. Lukte nooit om zelfs maar ene te vangen. Tot dat ik las dat je r2 moet indrukken om hem aan de haak te slaan, toen ik dit voor het eerst uitprobeerde kreeg ik de tutorial te zien over vissen. Mooi op tijd dadde
Image


Voor de rest fantastisch goede game, beste in de reeks voor mij. Zit wel nog maar halfweg ...
Nie echt problemen gehad me vissen ik. Als de lijn rood wordt alle knoppen loslaten en tegenin de richting van de vis sturen kan ik meegeven.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry 5

55
Toon8 wrote:Vissen mocht toch wel wat beter uitgelegd worden in de game. Lukte nooit om zelfs maar ene te vangen. Tot dat ik las dat je r2 moet indrukken om hem aan de haak te slaan, toen ik dit voor het eerst uitprobeerde kreeg ik de tutorial te zien over vissen. Mooi op tijd dadde :P

Voor de rest fantastisch goede game, beste in de reeks voor mij. Zit wel nog maar halfweg ...
Bij mij werden onderaan het scherm altijd de controls getoond van zodra ik mijn hengel in het water gooide en zodra een vis aan de haak zat te sabbelen, dan kwam daar dat je R2 moest indrukken om hem aan de haak te slaan. Het tonen van deze controls/tutorials kon je wel uitzetten en in het geval van bv auto's vond ik het wel vervelend dat de hele linkerkant van het scherm een tijdje met controls gevuld was als je net in je auto zat. Maar het uitzetten wilde ik ook weer niet, omdat je dan bij wat nieuws soms niet wist hoe het werkte. Zo waren de controls voor vliegtuigen/helicopters (kruisje en rondje voor gas en rem) naar mijn gevoel omgekeerd tov landvoertuigen (R2 en L2 voor gas en rem). Ik was dus regelmatig na instappen in een heli, alles voor mij aan het stukschieten voor ik opsteeg :shh:

In het options menu is ook een onderdeel met tutorials dat vanalles uitlegt, weet alleen niet vanbuiten of en hoe het vissen daar wordt uitgelegd.

Moet enkel nog de 10 featured multiplayer map wins halen voor de platinum, level 20 en 100 kills zullen tegen die tijd ook wel komen.
Image

Re: Far Cry 5

56
Kolm wrote:
Toon8 wrote:Vissen mocht toch wel wat beter uitgelegd worden in de game. Lukte nooit om zelfs maar ene te vangen. Tot dat ik las dat je r2 moet indrukken om hem aan de haak te slaan, toen ik dit voor het eerst uitprobeerde kreeg ik de tutorial te zien over vissen. Mooi op tijd dadde
Image


Voor de rest fantastisch goede game, beste in de reeks voor mij. Zit wel nog maar halfweg ...
Bij mij werden onderaan het scherm altijd de controls getoond van zodra ik mijn hengel in het water gooide en zodra een vis aan de haak zat te sabbelen, dan kwam daar dat je R2 moest indrukken om hem aan de haak te slaan. Het tonen van deze controls/tutorials kon je wel uitzetten en in het geval van bv auto's vond ik het wel vervelend dat de hele linkerkant van het scherm een tijdje met controls gevuld was als je net in je auto zat. Maar het uitzetten wilde ik ook weer niet, omdat je dan bij wat nieuws soms niet wist hoe het werkte. Zo waren de controls voor vliegtuigen/helicopters (kruisje en rondje voor gas en rem) naar mijn gevoel omgekeerd tov landvoertuigen (R2 en L2 voor gas en rem). Ik was dus regelmatig na instappen in een heli, alles voor mij aan het stukschieten voor ik opsteeg :shh:

In het options menu is ook een onderdeel met tutorials dat vanalles uitlegt, weet alleen niet vanbuiten of en hoe het vissen daar wordt uitgelegd.

Moet enkel nog de 10 featured multiplayer map wins halen voor de platinum, level 20 en 100 kills zullen tegen die tijd ook wel komen.
Ik heb die controls van auto direct weggedaan vab men hud want da werkte op men zenuwen en idd trophies van 100 kills en level 20 zul je al lang hebben voor je die 10 overwinningen hebt

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry 5

57
wat een ruk multiplayer is dat arcade zeg :angry:
9 van de 10 keer zie ik geen name tag of levensbalk bij de vijand, laat staan dat ik onderscheid kan maken tussen teammates en vijanden. Eigenlijk alleen als ze ergens omheen lopen, dan zie ik een blauwe omlijning, maar daar blijft het ook bij.
Of zit er iets in de instellingen wat ik over het hoofd heb gezien :?
Image

Re: Far Cry 5

58
Marty wrote:wat een ruk multiplayer is dat arcade zeg :angry:
9 van de 10 keer zie ik geen name tag of levensbalk bij de vijand, laat staan dat ik onderscheid kan maken tussen teammates en vijanden. Eigenlijk alleen als ze ergens omheen lopen, dan zie ik een blauwe omlijning, maar daar blijft het ook bij.
Of zit er iets in de instellingen wat ik over het hoofd heb gezien :?
Jup das iet da ze moeten patchen nog. Age me uw wapen niet ingezoomd richt zie je het ook veranderen in groene of rode kleur. Voor de rest gewoon schieten op alles wat beweegt xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry 5

59
Marty wrote:wat een ruk multiplayer is dat arcade zeg :angry:
9 van de 10 keer zie ik geen name tag of levensbalk bij de vijand, laat staan dat ik onderscheid kan maken tussen teammates en vijanden. Eigenlijk alleen als ze ergens omheen lopen, dan zie ik een blauwe omlijning, maar daar blijft het ook bij.
Of zit er iets in de instellingen wat ik over het hoofd heb gezien :?
Bij het aanmaken van een arcade map is er een optie of modification om vijanden wel/niet aan te duiden. Ik ergerde me er ook aan, tot ik eentje had met de mod dat vijanden worden aangeduid en dan staat er een rood pijltje boven hun hoofd. Bij de meeste mappen staat dat dus uit :(
Enige manier is dan inderdaad om niet-ingezoomd, naar een persoon te kijken en als je reticule rood is, dan is het een vijand en groen dan is het geen vijand.
Image

Re: Far Cry 5

60
Kolm wrote:
Marty wrote:wat een ruk multiplayer is dat arcade zeg :angry:
9 van de 10 keer zie ik geen name tag of levensbalk bij de vijand, laat staan dat ik onderscheid kan maken tussen teammates en vijanden. Eigenlijk alleen als ze ergens omheen lopen, dan zie ik een blauwe omlijning, maar daar blijft het ook bij.
Of zit er iets in de instellingen wat ik over het hoofd heb gezien :?
Bij het aanmaken van een arcade map is er een optie of modification om vijanden wel/niet aan te duiden. Ik ergerde me er ook aan, tot ik eentje had met de mod dat vijanden worden aangeduid en dan staat er een rood pijltje boven hun hoofd. Bij de meeste mappen staat dat dus uit :(
Enige manier is dan inderdaad om niet-ingezoomd, naar een persoon te kijken en als je reticule rood is, dan is het een vijand en groen dan is het geen vijand.
Dat zou kunnen maar het is soms dat de helft van de vijanden wel een nametag hebben en de rest dan niet. Neem aan dat je het niet random kunt zetten.
Maar het mag wel wat duidelijker zijn
Image
cron